łÓŻkO!!

554 38 20
                                    

(ZANIM ZACZNIESZ CZYTAĆ ODTWÓRZ WIDEO!! WAŻNE!!) (To moja pierwsza tego typu scena, więc miej dystans)

Strefa 18+ (Nawet ja tyle nie mam ¡-¡)


Springtrap
Wszedłem do pokoju chłopaka. Tak jak myślałem, nie spał. Pewnie się zastanawiał, czemu jestem w jego pokoju o 2 w nocy, kiedy wszyscy śpią. Podszedłem do niego i usiadłem obok niego. Spojrzałem mu w oczy, patrzyłem się tak na niego przez kilka minut. Pocałowałem go. Lisiasty odwzajemnił pocałunek i po chwili naszę języki toczyły walkę. W tym czasie włożyłem ręke do jego bokserek i zacząłęm jeździć ręką po jego przyrodzeniu. Od razu zrobił się cały czerwony.
-„Wszystko ok?"- Zapytałem się go. Yhy, tylko mój chłopak przyszedł mnie zgwałcić, hah, Czasem myśl, zanim coś zrobisz lub powiesz.
-„W-wszystko jest ok"- Odpowiedział mi szybko.
-„Chcesz tego?"-  Spytałem się go, nie wiedząc co mam powiedzieć.
-„T-tak"- Niespodziewałem się takiej odpowiedzi.
Zdjąłem jego bokserki, zaraz po tym nie miałem też swoich. Po rozebraniu go, wszedłem w niego. Lis wydał z siebie głośny jęk. Zacząłem się w nim poruszać i zrobiłem mu na szyi kilka malinek.
-„M-mocniej"- wyjęczał do mnie Foxy. Zrobiłem to o co prosił i zaczął jęczeć głośniej, a po jego twarzy ciekły pojedyńcze łezki. Po chwili, gdy Foxy doszedł, usłyszeliśmy pukanie do drzwi.
-„Yyy... Moglibyście ciszej?"- To była Chica...
-„D-dobrze"- Odpowiedziałem jej szybko. Lekko zestresowany wróciłem do wcześniej wykonywanej czynności. Po chwili doszedłem w Lisiastym.
-„Było nieziemko"- Powiedziałem do liska, ledwo łapiąc oddech. Dalej będąc w nim zasnęliśmy razem.


Cudownie~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moja pierwsza scena 18+
Chujowa
Ale nie ważne
To mój pierwszy raz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jest godzina 00:22
Jeśli widzisz błąd, to napisz w komentarzu gdzie.
Papa~
#rozdziałniesprawdzanybomisięniechcę

FoxtrapOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz