Merhaba arkadaşlar.Bolca bölüm yayınlıyorum.Çunku biliyorum ki peşinin gelmesi bor zevk oluyor.Uzatmıyorum.
iyi okumalar...
Sonunda dersler bitmişti. Geriye kocaman bir öğleden sonra ve akşam kalmıştı. Tam bunları düşünürken Selena
-Hadi hazırlan yüzmeye.dedi
-wtf!?!Ne! ben kitap okuycam.
-Ne kitabı bugün zorunlu yüzme var.
-Ne yüzmesi lan biz vampirler zaten uçuyoruz.
-Yaaaa serinliyoruz işte hem buranın farklı bir yer olduğunu bilmiyor musun?Hem bir sene sonra burdan çıkıcaz zaten keyfini çıkar.
-Hadii yaa desene:)))
-Tabi canım
-şaka mı bu?
-Tabikide.
-Hadi yaa uff ben bu müdürün ağzına s*ç*y*m.Ne yapcak lan bu bizi?
-Seni bir aile alırsa şayet bunun ancak ve ancak bir vampir olması gerekiyor neyse alması dışında buradan meslek sahibi olmadan çıkamazsın.
-Ne meslği lan ben anca repçi olurum.
-Hayır tabikide biliyosun vampirlere ait meslekleri.
-E heralde.
-Hadi odaya çıkıp mayo bikini şort ne varsa al haviza iniyoruz. dedi ve o daya çıkmaya başladı Selena
Hay amk yüzme bilmiyom ki ben.Artık yüzdüm derim.diye düşünürken odama çıkmıştım.Olan deri mayomu ki siyah ve şortumu giydim.Ve kızlarla havuza indik kapalı alanda idi.Çogu yüzmeye başlamış hatta dinleniyordu ki bende dinlenecekken Jane kolumu çekti ve o şakirin olduğu yere yakın yere geldik.Ben zorla gitsemde orada dinlenme pozisyonunu aldım.Hatta çaktırmadan yanımda getirdiğim tabletimden hikaye okuyacaktım.O sırada o şakirin bana yaklaştığını gördüm ve elimdeki tableti kenara koyarak onu izlemeye başladım. Bana
-Ne o yüzemiyo musun?
-Canım isteseydi yüzerdim.
-Hah onu benim külahima anlat derken sinirle ayağa kalktım ve nefesimi içime çekip burnumu tutarak suyun dibine atladım ki galiba görmesemde herkes beni izliyordu.Artıķ suyu dibinde duruyordum.ki çırpınmaya başladım kısa sürede ve ayaklarımı ve kollarimi hareket ettirerek suyun üstüne çıkmıştım. Iyi bir nefes aldıktan sonra hareketleri tekrarladım ve kendi çapımda öğrenmiştim.Tekrar sudan çıkınca ona el hareketi çektim(kapak)bana bön bön bakan yüzüne.
《《《《《《《《《《《《《《《《《》》》》》》》》》》》》》》》》
Havuzdan sonra Odamıza çıktık. saat daha 14.45 ti .Üstümüzü giyindikten sonra bahçeye inip biraz temiz havanın tadını çıkardım ve kitap okumaya başladım.Türklerin yazdıklarını ingilizceye çevirip okuyordum çünkü çok güzel örnekler vardı. Kendimi kaptırmıştım.Saate baktığımda 18.37 idi.Hayat çok hızlı geçiyor ta ki burnuma gelen topla burnumun kanamasına kadar.Evet bir vampir olabilirdim ama burnumdan akan kanı yiyecek kadar iğrenç biri değildim.Burnum kanıyor bir yandan acısını bastırmak için tutuyordum ama nafile. yanıma yaklaşan bir çocuk
-Şey...Çok özür dilerim. Ben aptalin önde gideniyim.Sey...Beni dovmeyeceksin değil mi?
Vayy amk çocuk benden korkuyor.Accik korkutsam mı lan? Yazık Özür diledi. Ben eminer Bella Frenski korkutucu azıcık eglenmekte ne var azcık.
-Seni sersem adi pislik ne hakla bana o topunu carpiyorsun defol beynini patlatmadan burdan git.Sakın bana bulaşma derken ayağa kalktım ve üzerine yürüdüm herkes bizi izliyordu.cocuga yaklaşarak ve kısık bir sesle
-Sakın bula lafımı unutma yoksa biliyorsun ne olacağını. derken burnumdan akan kanları durdurmadan yoluma devam ettim.
Odaya geldiğimde bir çınlama Tanrım affet beyaz ışığı gormeye başladım.
-Ne bağırıyorsunuz?
-Gözün mü kör burnun kanıyor.Sakın Leonardo dan dayak yemedigini söyle dedi Selena
-Oha, yuh, çüş bennnn ondan dayak yiyeceğime intihar etmeyi tercih ederim.Top geldi.
-Hahahaa...
-Ne gülüyon?
-Topu sana denk getiren çocuğa acıdım.
-Heee desene lan.
-Gel pansuman yapayım.
-Ya boşver yıkayıp geçer. Hadi ben kaçar tuvaletteyim.
-Bende geliyim dedi Jane
-Ya boşver ben hallederim siz takmayin beni.
-iyi sen bilirsin.
dedikten sonra odadan çıktım.Yürürken karşıma çıkan Şakirle sinirlerim azdı.icimden ne kadar da sakin ol sakin bruşt bruşt desemde bana ettiği lafla temelli azdım.
-Oooo ne o yoksa dayak mı yedin?
-Birincisi bu seni ilgilendirmez ikincisi ben her zaman dayak atıp beynini deşen oldum.Üçüncusu bana dalsma diye sana daha ne kadar söyleyeceğim kıt beyinli.
-Laflarına dikkat et seni küçük oruspu.
-Ulan adi pislik seni bir daha bana oruspu deme demedim mi lan? Amk siktir git şimdi senin gibi pisliklerle uğraşamam.
Bana laf etmeyi bıraktı.Onu adam ederim ben.derken tuvalete girdim burnumu yıkadıktan sonra odaya geldim.Aksam yemeği vaktiydi.
-Yemekte ne veriyorlar?
-Kannnnn dedi Selena ve Jane.
-Başka
-Kan, çorba, pankake tatlı olarak başka güne göre değişik şeyler yeriz.
-iyi
dedikten sonra odanın kapısı açıldı ve bir bayan elinde ayaklı servisle bize yemekler getirdi ne kadar geç saatte yemek yiyorduk.20.30.Yemekten sonra pijamalarimizi giyip ki zor ikna olmuştum.Sohbet etmeye başladık.
-Sen aşık oldun mu? dedi Jane
-Hayır.
-Onun kastettigi kızdı ama dedi gülerek Selena
-Oha lan yavşamayın.derken kolumun altındaki yastığı Selenaya vurdum.
-Yaaa kızım ben sana onu demiyorum hani sen erkek gibi davranıyorsun ya şakasına kiz dedim yoksa erkek olduğunu biliyoruz.
-Tamam lan derken yüzüme aldığım yastila bilmem kacinci dunya savaşını başlattık.
Ben bir Jane bir Selenaya yedirim.Bir yandan kahkaha atiyor bir yandanda gidikliyorduk birbirimizi.Sonra biz Jane ile Selena dan kaçarken kapıdan hızla çıktık.Hizli bir şekilde elimizdeki yastiklarla koşarken sert bir şeye çarpmamla durmam bir oldu kafami kaldirdim ki üzerimde siyah pijamalarim ve siyah konverslerim vardi.savasmaktan toplayamadigim aaclarim açıktı ve karşımda duran Şakirdi.
-Mal mısın? Aptal seni sürtük artık çok kaşındin sen.
-Mal da aptalda geriye kalan bütün küfürleri sana vererek ve sürtük olan sensin kaşınan da sensin galiba bitlendin git bir ilaç kullan.
-Laflarına dikkat et! Yoksa seni kendi ellerimle öldürürüm.
-Hadi ya yapsana derken beni kollarımdan duvara iterek yumruk atacakken ben erken davranıp tokat attım ki kafasini sağa doğru dönmüştü.
cıklarken
-Sana bir kıza el kaldırmaman gerektiği öğretilmedi galiba derken elimdeki yastığı Jane attım ve bir hışımla ortadan kayboldum.
Selam canlarım yine ben umarım zevklidir.Yeni bölümü yazmaya çalışıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETİMHANENİN VAMPİRLERİ
RomanceUzun zaman sonra kuru gözlerimi ıslatmayı başarmıştım...