Kussura bakmayın arkadaşlar sorunlarla uğraşıyorum Hatayı duzeltemedim.Bu bolumden sonra silinmiş bölümü (2.bölüm) yazacağım bu nedenle nereden geliyor diye sormayın.
Zaman nasıl geçiyor anlamiyorum.Duygusallasiyormuyum yoksa.En büyük korkum.Eski halime dönmek istemiyorum.Yetimhaneye gelmek bir yandan güzel bir yandan berbat.çunku Leonardo denen herif sürekli annem ve babama hakaret ediyor.Narin yanıma tuz basıyor. Birkaç gündür Leonardo ile uğraşmiyorum.Korkulu dunyamda yaşamaya devam ediyorum.Buraya geleli değişik bir haldeyim.
LEONARDO NUN GÖZÜNDEN
Lanet olsun.Lanet olsun ve yine lanet olsun.Ben nasıl bunları yaşıyorum. yo yo olamaz.Belladan nasıl hoşlanırım.Onunla o kadar zaman geçirdim ki onunla o kadar uğraştım ki ve onun hakkında o kadar bilgi ogrendim ki kendimi bir anda ona aşık olarak buldum.Ondan nefret ediyorum ama ona deli gibi aşığım. Onu her gördüğümde deli gibi çarpan kalbim ve istemsizce hakaretlerim.Lanet olsun.
BELLA NIN GÖZÜNDEN
Ne kasar kabayım.Bir kızım ama erkek gibi davranan.Kendimden nefret ediyorum.Tuhaf olansa bir genç bir kız olmama rağmen hala aşık olamadım. Bu daha ne kadar gidecek böyle. Bunları düşünürken zil çalmıştı.Bugun Selena ve Jane birbirlerine bulastirdigi hastalık yüzünden odada dinleniyorlar galiba yalnız takilacagim.Masaya oturdum.Ayaklarim masadaydı.kulakligimi takip yine müzik dinliyordum.Kisa bir süre sonra sandalyeyi ters cevirerek arkasindaki piclerle birlikte masama oturan Leonardoyu izliyordum somurtkan bir şekilde.
-masamdan hemen kalk.
-Hadiyaa! Hayır!
-Git sevgilinle takıl
-sevgilim umrumda değil.
-Napiyim? bu masadan kalkta ne yapiyorsan yap.
-Ne yaparsam mi?
-Bana dalsmak dışında.
-O zaman kalkmiyorum.
-Ya sen beni sinir mi etmek istiyorsun.O kadar annemle babama say sonra masma otur git işine yaa
-Bella mısın nesin bilmiyorum ama umrumda değil. Burası yetihane buraya gelip anneni de babanıda kullanarak duygu sömürüsü yapamazsin.
-Senin ne hakla annemle babamin adını ağzına almaya hakkın var.
-Bak aynı hatayi yine yapıyorsun.
-Ya başımdan gitsene sen benim belam misin nesin istedigim kadar hata yaparim bu seni hiç ilgilendirmez.
derken kafamdaki mor şapkayı eline aldı gerizekalı
-yaa versene derken ayağa kalktı.
-Ne oldu alamadın boyun kaç senin?
-Kısa gibi duriyormuyum?1.70
-Yazik sana bende 1.78
-sersem herif ver şunu benimle neden uğraşıyorsun? derken Leonardo kaçıyordu onu yakalamak için peşinden kosuyordum ki yolun sonuna gelmişti pic smile yapip
-Ne oldu bakıyorum. sıkıştın.derken koseye doğru cekiliyordu ve sapkami olabildiğince yukari kaldiriyordu ki onu almak icin ona yaklasiyordum ta ki aramizda 1cm kalana kadar.Onunla göz göze gelmiştim ki elini belime attı.Kafasini hafifçe egerek benim alt dudagimdan öpüyordu olayın şokunda olarak sadece gozlerimi portletmistim.ve somurmekte olan dudagimi hiçbir şey yapamamistim.Bir yandan içimden sayıyordum.operken elindeki şapkami yere atmıştı. Tam 2.13 saniye boyunca öpmüştü beni geri cekoldigimde sol elimi işaret ve orta parmağımı dudagima goturmustum utanmistim bir o kadar da kizmistim.Yerden şapkami alıp koşarak gitmiştim.
LEONARDO NUN GÖZÜNDEN
Arkasına bakmadan koşarak gitmişti. Olduğum yerden sırıtmistim.Aslimda bir yandan seviniyor bir yandan kızıyorum kendime.Ama artık onu bırakmam çünkü bir kere öptüm ve tuhaf olan ilk kez ask yasayarak birisiyle opusuyordum.Halbuki diger öpüşme lerimde sadece öpmustum.Bir yandan bunları düşünürken bir yandan kantine gelmiş Bella yı ariyordu gözlerim. Ama etrafta yoktu.Sinifta masasinda oturmuş camdan etrafı izliyordu.Aslinda ondan o kadar nefret ediyorum ki ama onu bırakmayacak kadarda seviyordum.
BELLA NIN GÖZÜNDEN
Ders bir türlü geçmiyordu.Ama zilin çalmasıyla ayağa gorladim ve sinirli, tavırlı ve büyük adımlarla sınıftan bir hışımla çıktım.Tam odama girecekken karşımda Leonardo duruyordu. Kenardan geçmeye calistim önümü engelledi ordan ordan derken beni engelliyordu.
-Önümden çekil!
-Hayır
-Yaa sen nasıl biseysin böyle davraniyorsun ne hadle
-Evet ne kadar yakışıklıyım değil mi?
kusar gibi yaptiktan sonra
-Beni dinle!
-Eger Önümden cekilmezsen avazim çıktığı kadar bağırarak herkesi etrafima toplarim ve senin beni tecavüz ettigini söylerim.
-Tamam cekilcem ama kimse benim seni tecavüz edecegine inanmaz.
-üfff çekil şuradan
dedikten sonra odaya girdim.Bizim kızlar ölü mü diri mi belli olmayan bir sekilde yatıyor. onları uyandirmadan üzerime bol beyaz tişört altına siyah deri pantolonum, ve gri midcut ayakkabimi giydim ve gri rep şapkami takıp müdürden izin alarak Amerika'nın yollarina düşmeden birkac torba kan ictim aslinda biraz kan için insan sömürüp kendime paten almaya karar verdim.
Bu bölümde biraz atraksyon yaptım umarım güzeldir. Arkadaslar Bu bolumden sonra silinen hikayemi yaziyorum bu nedenle yorumlarimi okumanizi diliyorum yanlislik oldu bunedenle çok özür dilerim...Sizleri seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETİMHANENİN VAMPİRLERİ
Roman d'amourUzun zaman sonra kuru gözlerimi ıslatmayı başarmıştım...