Merhaba dostlar.Tabletten yazıyorum. Bu nedenle bazı sorunlar olabilir yani tuhaf görünen çoğu sey sorun.Sinif başlıklı bölümüm silinmiş bu nedenle size sıralamasını vereceğim ona göre okursanaz sorun olmaz
Kavga
sinif
Bugün okuldan sonra dışarı çıkacaktık.Üzerimde gri eşofmanim düşük bel, siyah bol tişörtum, altın sarısı supralarim ve altın sarısı rep şapkamla ve onları tamamlayan siyah bilekligimle hazırım. Bileklerimize baglanan aletlerle Jane, ben ve selena dışarı çıkıyorduk.Sadece biz gezmeyecektik çünkü bugün bütün okulun dışarı çıkmasına izin vardı.Yolda bir yandan yürüyor bir yandan konuşuyorduk ve telefondan müzik dinliyorduk ki merkeze gelmistik.Bir yandan etrafta olacak eğlencelerle takılıyorduk.Bu sokakları seviyorum derken sokak dansçılarana rasladık.Iyi bir dansçı oldugum için gruptan biriyle konuşup bir dans yapacaktık.Bana akşam saat 8 de gelmemi söyledi çünkü asıl gösterinin o zaman başladığından mış. Hep beraber bir luna parkta takılmaya karar verdik.En adrenalini tepede yaşatana bindik.Birkac saat takildiktan sonra bir kafeye girdik.
-Ne yiyelim?
-Bana kalsa pankek hemde Çilekli dedi Selena
-Bana uyar
-Bana da uyar dedi jane
-Peki yanına ne alalım.
-.... kafeden kahve
-Offf çok güzel hadi acele edelim.
kısa zamanda ....kahvemiz ve pankeklerimizi yiyorduk.Hesabi bölüştükten sonra saatin sekize yaklaştığını gördük ve sokak dansçılarının yerine gittik.Hava kararmaya başlamıştı. Ama kenardaki ışıklar etrafı daha güzel gösteriyordu. ve bana gosterilen hareketlerin sıralamasını karıştırmadan bir kez yapmıştık. ve saat sekize geldiğinde müziği açıp dans etmeye başladık etrafımızda insanlar toplanıyor bir yandan para atanlar oluyordu.ortada dans ediyordum o sırada telefonuyla beni çeken Selenaya göz kırpdım.Insanlarin nasıl tepki verdiğini görmek güzeldi ta ki o Şakir in beni izlemeye gelmesiyle tepemin artması ve ufakta olsa yanlış hareket yapmam beni sinirlendirmisti.Danstan sonra sokak dansçılarana teşekür ettim ve vaktin gelmesiyle yine o yetimhaneye dönmüştük.Aslında biliyor musunuz hayatımı yasaya bildiğim için cok ama cok mutluydum.
odamda pijamalarımı giyip çıkarken Leonardo ve Jane nin benim hakkımda konuşmalarını dinledim.
-Bella çok güzel dans etti onun bu cesaretine hayranım. dedi Jane
-Yaaa evet peki Bella hep mi böyle?
-Evet erkek gibi davranmayı seven ve en narin noktası ailesi olan bir kız.Ama çok güzel güzelliğini boyle giyinerek kapatıyor.
-Aynen peki onun başka narin yönü ne?
-Aslında varda söyleyemem.dei Jane o sırada kimsenin yokluğundan faydalanan Leonardo Jane i öperek agzindan laf alamya calisirken
-Jane burda mıydın? Ben bahçeye iniyorum.dedim. sonra Jane
-Oda boş mu bende üstümü giyiniyim dedi ve içeri girdi.onun yokluğundan faydalanan ben
-Ağzından laf alamayacaksin.
-Sen öyle san küçük pezevenk derken arkami dönüp bir tane yumruk gecirdim.Oda beni ittmesiyle yere düştüm ve üzerime oturup beni dövmeye başladı onu itip ayağa kalktım ve ve bir tane sert bir yumruk gecirdim o sırada bileğimi tuttu ve beni duvara yasladı.
-Benimle uğraşma seni küçük fahişe derken kafamı duvara birkaç kez carpmasiyla sanırım bayılmıştım.
《《《《《《《《《《《《《《《《《》》》》》》》》》》》
Kısa bir süre sonra kendimi yatakta ve başımda müdürü, Jane i ve Selenayı buldum birde hemşire vardı.
-Iyimisin?dedi müdür
-Ha.
-Bizi hatırlıyor musun?dedi müdür
-Benim tuvalete gitmem lazım.
-Jane ve Selena onu tuvalete götürün birazda kan içirin. dedi müdür
-Tamam efendim. diyerek ikiside beni tuvalete götürdü.
kısa süre sonra müdür Odamızda bizi beklemeye devam ederken görmüştüm.
-Nasıl oldu Bella?
Aslında o adi puştun yaptığını bildigim halde ispiyonlamamistim çünkü kavgayı uzatmanin manası yoktu.Bu nedenle
-Ayakkabimin altı ıslak olduğu için yere düşerek kaydim.
-Emin misin?
-Sormadiniz mı? Bende cevapladım.
-Peki seni yormayalaim uyu sen dediler ve odadan teker teker çıktılar.
Arkadaşlar bu bölüm kısa oldu kussura bakmayın.wattpaddeki sorunla ugrasiyorum beni anlayışla karşılayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETİMHANENİN VAMPİRLERİ
RomanceUzun zaman sonra kuru gözlerimi ıslatmayı başarmıştım...