Birsürü bölüm yazdım olabildiğince hemen yayinlamaya çalışıyorum kitabımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Okulun bahçesinde kaykayla Kayıyordum.Uzun zamandır Leonardo bana yakınlasmiyordu.Ne hissettiğimi bilmiyorum ona karşı hicbirsey hissetmiyorum.Bugun tek başına biraz takılacam dışarı çıkma günü zaten.Selena ve Jane ile konuştum başımı dinlemek istiyorum bedenimi sakinliğe teslim etmek istiyorum.
《《《《《《《《《《《《《《》》》》》》》》》》》》》
Saat 15.30 üzerime siyah bir pantolon, şarap rengi tişört, kırmızı supram ve bilekliklerimi ve rayban gözlüklerimi taktım evet şapka takmadım.Herneyse okuldan çıktım ve biraz alışveriş mağazasına girip kendime değişik modelde kıyafetler aldım tuhaf olarak karşılanan şeyse elime aldığımı satın aldım.Saat akşama doğru gelince bir pankek yedim ardından bara girip biraz eğlenmeye başladım.1.bardak 2.bardak......7.bardak.......2.şişe biraz da olsun sarhoştum devam ettim 3. şişe fazla icmedim ama sarhostum hem de çok .Hemen posetlerimi aldım ve mal mal yolda yürüdüm o kadar içmeme rağmen yoldan gecen bir adamın kanını sömürdüm adam bayılmıştı.Amaaaan herneyse yetimhaneye gelince zar zor geldim ama geldim nihayetinde bahçede Leonardo yu gördüm yüzüm asıktı ve birden mal mal konuşuyor bir yandan şarkı rep söylüyorum. onu fark etmemiş gibi davranarak bir banka oturdum.
LEONARDO NUN GÖZÜNDEN
Yetihanenin girişinde Bellayı gördüm. Onu görmemiş gibi yaptım galiba beni fark etmedi.Ona ondan uzak duracağımı söylemiştim. Onu fark ettirmeden izliyordum.
-Ben malım.Ben aptalım gibi sözler söylüyordu.bana söylemiyordu sadece mal gibi fazla içmişti sarhoş olduğu için.
-Erkek miyim ben?
-Ruhsuz muyum ben?
-Kaba mıyım?
-Aaaaaa siktir kim beni sevsin ki
-Ben asla aşık olmam
-Ben Korelileri seviyorum hahahahaaaaaa
-onlar çok seksi hem bana onlar bakar
-Ben de genç bir kız gibi hayatımı yaşamak istiyorum Ince bir sesle pembe istiyorum iykkk o renk olsaydı temel renklerin arasında olurdu bana kimse bakmasın
-Emayneemmmm gel yanıma otur
Kıkırdadım çünkü bu kız içince tam bir sarhoş oluyor.
-Sıkıldım yaşamak benim bünyeme göre değil
-Vampir olmak istemiyorum
-Ama kanın tadı çok güzel
-Ahhhh Tanrım iyiki seksi değilim yoksa bana yavşayanların tek tek kanını içerim.
-Ben niye kimseyle yatmadım salağım ilk bulduğumla yatıcam
-Alış veriş iykkk tarzımi degistircemğğgggg
-Acaba Jimle mi yatsam
Bu sözü üzerine gülen yüzüm bir anda sinirlenmişti.
-Aaaahhh bence ilk yaptığım kişi beni seven bende onu seviyim ahhhhh Eminer Frenski sen tam bir odunsun sen asla sevemezsin
- The monsterrrr gel lan kardeş olalım
-Ama jimden daha yakışıklıları var.
-Meselaaa Jaydın immmm leonardo dicaprio sarışin çocuk babam yaşında
-Ahhh evet babam benim bir babam yok annemde yok olmasın ne ugrascam benim bir amcam var Hemde Kanadada hıh
-Leonardo demişken o neden beni öpmüştü lann
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETİMHANENİN VAMPİRLERİ
RomanceUzun zaman sonra kuru gözlerimi ıslatmayı başarmıştım...