Kapitola 3.

69 13 3
                                    

Echo nás vedla úzkou skalní cestou. Cítila jsem, jak mi kapky vody padají do kožichu.,, Kam že to vlastně jdeme? " Zeptal se Chris.,, Pro zásoby. Už se stmívá, tak si dáme večeři a půjdeme spát. " Řekla Echo vlídně a přeskočila kámen, který jí stál v cestě.  Divila jsem se, jak může tak hubené a křehké stvoření tak elegantně skákat po skalách a rychle  běhat.
Když jsme vyšli ze skalní cestičky, zastavila jsem se. Byla to krásná jeskyně s ještě hezčím vodopádem. V jednom rohu jeskyně byl led a v něm zahrabané všechno maso. Nechápala jsem proč, ale něco podobného dělal i můj pán, když jsem ještě žila na farmě. Echo nás s Chrisem zavedla k malému jezírku a přinesla nám srnku. Byla ještě studená, ale chutnala jako čerstvá. Bylo mi trochu líto, že s Echo nemůžu zůstat napořád. Zítra ráno se musíme vydat na cestu. Dobrá zpráva je, že speedovo území je jen kousek odtud a že se můžeme s Echo pořádně rozloučit. Když se začalo smrákat, Echo nás zavedla do velmi útulné a vyhřáté části jeskyně. S Chrisem jsme ulehli na měkký mech a Echo šla hlídkovat. Tu noc jsme spala nejlépe za celý svůj život.
Ráno mě probraly příjemné sluneční paprsky dopadající na můj čumák. Když jsem se rozhlédla, byla jsem v místnosti sama. Šla jsem k jezírku za Chrisem a Echo. Vypadalo to, že se celkem zpřátelili, což bylo za tak krátký čas u Chrise obdivuhodné.,, Ahoj Arwen. " Pozdravil mě Chris a otřel se o mě bokem.,, Tak jak ses vyspala? " Zeptala se Echo.,, Skvěle. Kdo by si pomyslel, že mech může být tak pohodlný. Dokonce i pohodlnější než můj bývalý pelíšek. " Řekla jsem vlídně. Chvíli jsme si tam tak povídali, ale když jsem si chtěla jít zaplavat do jezírka, ozvala se rána.
Naježila jsem se a začala vrčet.,, Co to bylo?! " Vyjekl Chris podrážděně.,, Padající kamení...... To ne! " Th Zakřičela jsem a rychle strhla Echo na stranu. Malém ji zavalil kus kamenného stropu, který spadl těsně vedle ní. Rychle jsme se dali na útěk, ale jeden kámen trefil Echo do hlavy a ona se skácela k zemi. Chris si ji rychle vzal na záda a já ho hnala dopředu. Jen tak tak jsme stihli vyběhnout z jeskyně, protože obrovský kámen zaterasil vchod.
Když jsme od skály utekli dostatečně daleko, Echo byla stále v bezvědomí
Já i Chris jsme byli v šoku, protože ani jeden z nás nevěděl, proč najednou jeskyni zavalilo zemětřesení. Na paniku ale nebyl čas, protože Echo pomalu přestávala dýchat. Co teď? Pomyslela jsem si, ale odpověď se dostavila ihned. Jak jsme tak šli, ani jeden z nás si nevšímal pachových stop a to se nám nevyplatilo.,, Hej! " Ozval se za mnou vlčí hlas. Rychle jsem se otočila a zjistila, že za mnou stojí dva vlci. Jeden vysoký, šedý a druhý nižší, špinavě bílý.,, Co tady děláte? " Zeptal se nižší vlk, ale najednou si všiml Echo na Chrisových zádech a začal se smát.,, A hele, že by se nám náš babochlap chytil do pasti? Alfa bude mít radost. " Mumlal si menší pod vousy, ale když se přiblížil k Echo, Chris a já jsme vycenili zuby.,, Je zraněná supe! Vaší povinností jakožto dětem Aniu je zavést nás za vaším Alfou a pomoci zraněným! " Řekla jsem odhodlaně šedému. Vlk se jen pousmál, ale když začenichal, pozastavil se nad mým pachem. Hned vzápětí si toho všiml i menší vlk.,, Arwen...... " Řekl menší vlk spíše sám pro sebe. Větší z nich se napřímil a promluvil.,, Fajn, my vás za naším Alfou klidně zavedeme, dvě milá překvapení jistě uvítá. " Alespoň že byli ochotni nám pomoci. Na 90% jsem na území svého otce a rozhodně se nebojím ho seřvat před celou jeho smečkou, protože to je to jediné co si zaslouží!

Ola!
Tak co myslíte, bude Arwen na Speeda nasraná, nebo převládnou city? A co Echo, bude v pořádku? Pomůže jí Gamma? Dozvíte se příště :3

Crystal Pack - Winter is coming Kde žijí příběhy. Začni objevovat