Kapitola 6.

51 12 0
                                    

Bílý vlk stáhl uši.,, Takže, než se pustíme do vyprávění, já jsem Loki. " Řekl už trochu veseleji. Úplně jsem zapomněla na to že neznám jejich jména. Loki kývl směrem ke zraněné vlčici.,, Tohle žluté sluníčko je Claire a abych nezapomněl, naše hnědo šedá, kdysi Gamma, Tamara. " Obě dvě vlčice se pousmály.,, Ale už tě nebudu trápit, když vidím jak stepuješ nedočkavostí Arwen. " Řekl Loki a začal se smát. Na oko podrážděně jsem si ho přeměřila a začala poslouchat příběh.

Lokiho pohled:
Před dvěma dny

Byl jsem společně se skupinkou lovců na stopě jedné laně. Simon zvedl hlavu a nasál pach. Tryskali jsme jako o život, vrátit se s prázdnou nešlo. Claire běžela po mém boku. Viděl jsem, že už nemůže. Simone, nemůžeme si na chvíli odpočinout? Mladší lovkyně to nezvládají. Řekl jsem sám už trochu zadýchaně. Vůdce lovců se jen zasmála. Ale notak, vždyť jsi Beta vlk. Copak bys nic nevydržel? Nechovej se jako pes a přidej! Prudce jsem zastavil. Jako náš Alfa se chovat nebude! Všichni mě s prudkou brzdou následovali, asi kvůli tomu že jsem byl Beta, a Simon se otráveně otočil.
Přestaň s tím Beto, nebo tě hned teď vyzvu na souboj! Vykřikl Simon naštvaně. Nejmenuji se Beta, ale Loki! A přestaň ze sebe dělat hrdinu, nikoho to neohromí. Řekl jsem naštvaně a dal povel ostatním aby si lehli a popadli dech. Jo a Simone? Dodal jsem trochu posměšně. Co je?! Odfrkl si vůdce lovců. Neurážej své příbuzné pejsky. Celý lovecký oddíl se začal smát, ale to už bylo na polovlka Simona moc. Během vteřiny po mně skočil, ale nedotkl se mne. Claire mu skočila do cesty, jenže ji ta obrovská síla stáhla i se Simonem do nedalekého srázu.
V tu chvíli všichni vlci ztuhli. Pokynul jsem hlavou aby mne následovali. Sráz nebyl nijak prudký, ale spíše mne děsilo to hrobové ticho. Simon byl histerka a jsem si jistý že by v tuto chvíli kvílel na celý les. Odhrnul jsem křoví, ale to co jsme já a lovci zpatřili byl snad jeden z nejhnusnějších pohledů mého života. Lidské pasti... Spousta lidských pastí a přímo veprostřed leželo... Mrtvé tělo vlčího psa. Ano, bylo to Simonovo tělo. Nabodl se na spoustu ostrých klacků. Nebylo to ani deset sekund co jsem odhrnul křoví, ale už teď se začali všichni lovci rozutékat směrem k táboru. Rychle jsem začal hledat i tělo Claire, ale naštěstí byla živá. Tlapa se jí zachytila do pasti na medvědy a všude byla spousta krve. Zajdi pro Gammu... Řekla Claire a z tlamy se jí rozlila krev. Zůstanu tu s tebou! Řekl jsem rozhodně. Věděl jsem to, co jsem nikdy vědět neměl. Jestli byly tohle Claiřiny poslední chvíle, chtěl jsem aby zemřela s pocitem, že byla její láska opětována. Claire mne milovala celý svůj život, ale já jsem to z Tamary, její nejlepší kamarádky, dostal teprve před půl rokem. Nechtěl jsem jí zlomit srdce před tím, než naposledy vydechne. Nemohl jsem.
Druhého dne ráno mne probral hlas Tamary. Nevím jak se sem dostala, ale byla to Gamma a tak jsem si z jejího příchodu sliboval pomoc. Loki! Loki! Křičela Tamara a šťouchla do mě. Díky Istari, jsi tady! Musíš pomoct Claire a dostat ji do tábora! Řekl jsem naléhavě. Tamara ale začala stavět Claire na nohy a hnala nás směrem k hranicím smečky. My tři musíme co nejrychleji pryč! Lovci včera večer dorazili do tábora a řekli Alfovi o smrti Simona. Alfa z jeho smrti viní tebe a Claire! Jestli vás načape na území smečky, zemřete! Řekla Tamara naléhavě. Ale ty se do tábora vrať! Řekl jsem ostře. Nebudu riskovat, že zemře další vlk. Nemůžu. Já už se NIKDY vrátit nemůžu. Řekla Tamara smutně. Čekám totiž Alfova vlčata... Řekla a začala brečet. Olízl jsem jí ucho abych ji uklidnil. Ale kam tedy půjdeme? Zeptala se Claire, která se evidentně až teď rozkoukala. Území naší nepřátelské smečky je největší jaké kdy sama Istari mohla vidět. Ale teď, když už nepatříme k WarBlood Pack, by nás Speed a jeho Crystal Pack přijmout mohli. Řekla Tamara a pousmála se. A tak jsme tedy šli. Těhotná a zraněná vlčice, doprovázené vlkem který byl až po uši zamilovaný do hlídací feny. Silný tým, že ano?

Ola!
Další kapitola je tu! Co myslíte, najde Alfa WarBlood Packu tři uprchlíky i když se už teď pohybují po území Crystal Pack? A co ta fenka kterou myslel Loki? Nemůže to náhodou být Arwen? Své názory napište do komentářů, ráda si je přečtu.
To už bude asi všechno :) V médiích máte Lokiho <3 Tak Adios Amigos!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 25, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Crystal Pack - Winter is coming Kde žijí příběhy. Začni objevovat