Story by stargazell
Book Review by aishzy
Done baca tiga bab.
First, kenapa kau nak kitorang review kalau gaya penulisan kau dah gempak? Aku lempang kang. Okaylah apa patut aku buat, memang kena review jugak. Takde cara lain.
Aku tertarik dengan watak hantu yang selalu berdamping dengan Hazeem berbanding watak utama. Sebab? Hantu semua tu comel kot. Perangai semua buat aku senyum. Lagi-lagi hantu yang kaki tak betul dekat prolog kau tu. Cute kot!
Pasal gaya penulisan, aku tak nak sentuh sebab kau punya lagi gempak daripada aku. Tak tipu. Siapa yang nak perbaiki gaya penulisan, bolehlah serbu buku dia ni.
Lepastu, aku tak puas hati sebab Hanis tu jahat sikit. Lagi-lagi kucing dia tu. Ish, kenapa Hanis juga? Tak pasal-pasal kau benci Hanis aku. Huh, Hanis aku baik duh. Ha lagi satu, kenapa ramai benci dia? Termasuk mak dia yang sanggup tunjal kepala anak sendiri. Kalau aku kan, aku dah lama kawan dengan Hazeem ni. Sebab aku suka sikit teroka alam paranormal. Hehe.
Erm apa lagi?
Tak ada apa dah kot. Ituje daripada aku. Sekian terima kasih. Maaf kalau terkasar bahasa atau menyinggungkan perasaan.
Book Review by putericoffee
Ok first aku nk ckp , buku ika aka kayu aku . IS THE BEST cerita hantu eveah . Aku baca sinopsis pun dah wow . When baca lagi la . Sinopsis cantik , mcm orng yg karang cerita ni jugak la en HAHAHHAHA ok ok . Lepastu .... hm .. best tu je la . Aku dh bagithu yg aku tak pandai review . So ini ja la aku mampu review k babai sayang kayu muah.
Book Review by itsyaf
Buat pertama kalinya aku baca book hantu. Aku ni penakut sikit. Haha. Okay lah cerita ni aku tahu Hazeem ni ada six sents. Wooo. Amazing ah. Dia selalu kena buli. I feel you man. Dia ada kawan hantu nama dia Epul. Act, aku blur sikit lah tapi makin maju ke hadapan aku dah faham. Epul ni dia tersekat di antara alam dunia dengan alam lagi satu tu sebab jasad dia.
Yang buat aku tertanya tanya tu kenapa Epul tak pergi lagi ke alam sana? Haaa gituwww. Author but ais berdebar hahahah. Lain semua okay. Kesalahan ejaan tu adalah sikit sikit. Tak banyak. I understandlah hahaa. Okay tu je.
YOU ARE READING
Review Your Book [ CLOSED ]
Non-FictionNak buku kau direview oleh kami bertiga? Come, tekan read dan isi maklumat yang kami mahukan. Buku anda semua amat dialu-alukan. Tetapi, hati perlu kental untuk hadap semua comment daripada kami. ©ACK18