Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Terima kasih kerana sudi menekan read. Buku anda semua akan dinilai oleh kami.
Kami okey kami.
Maksudnya, buku anda dinilai oleh kami bertiga iaitu aishzy putericoffee dan itsyaf. Untuk buku anda dinilai oleh kami bertiga, terdapat beberapa syarat yang perlu anda ikuti.
1. Follow acc acik2kacak untuk senang kami nak mention di bab seterusnya. Dan juga aishzy putericoffee itsyaf. Jika buku anda sudah direview, dan anda pula mengunfollow kami, siaplah anda dengan serangan machine gun daripada kami. Kami tak main-main ya.
2. Vote semua bab di book kami, iaitu FAKTA THEAFS. Ada 4 bab je, takkan kedekut vote kot?
3. Masukkan book ini ke dalam reading list anda.
4. Jika book anda sudah direview, sila comment sebagai tanda anda menghargai kerja keras daripada kami. Ingat senang ke nak review book orang?
5. Sentiasa tabah kerana kami bertiga bukanlah baik sangat. Kami akan menilai buku awak semua dengan jujur. Jika clisè, kami akan cakap clisè. No tapis-tapis. Hati kena kental.
6. Tag 10 orang untuk memberi kesedaran kepada mereka bahawa book ini wujud. Dan kami mengalu-alukan kedatangan semua.
7. Selesaikan enam syarat di atas dan kami akan masukkan book anda pada reading list kami.
8. Kami akan baca 3 bab terawal. Jika kami berminat dengan book anda, semestinya kami akan vote kesemua chapter.
9. Hanya dibuka pada cuti sekolah sahaja. Lepas habis cuti, say bye bye.
P/s daripada aishzy : Korang boleh tengok chapter lain dalam book ni. Cara aku menilai book orang, sekian.
Maklumat yang diperlukan
Tajuk buku :
Username :
Genre :
YOU ARE READING
Review Your Book [ CLOSED ]
Non-FictionNak buku kau direview oleh kami bertiga? Come, tekan read dan isi maklumat yang kami mahukan. Buku anda semua amat dialu-alukan. Tetapi, hati perlu kental untuk hadap semua comment daripada kami. ©ACK18