- The Gang Fam -

199 30 24
                                    

Story by itsyaf. Disebabkan ni book syaf, maka syaf dilarang untuk review book sendiri.

 Disebabkan ni book syaf, maka syaf dilarang untuk review book sendiri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Story review aishzy

Sinopsis nice. Aku suka, aku jadi tertarik and tertanya sebab apa salah seorang kena tinggalkan The Gang Fam. And aku memang suka cerita pasal friendship. So yeah, aku suka.

Cerita kau memang ada sembilan bab so semua aku dah baca since kau ni member aku kena la support hahaha. Ha lepastu, aku syak semua watak tu nama kawan-kawan kau kan syaf? Ada nama Aysha, kenapa tak Aishah? Joke ok joke.

Jalan cerita kau menarikla. Gang Fam tak nak bagi Balqis masuk kumpulan The Hottest kan? Diorang jahat sebabkan Qurin. Ish, jahat gila Qurin, dah lah ahli baru The Hottest, Syasya yang kutip dia lepastu berlagak macam dia ketua. Nak aje aku luku.

So far semua okey. Jalan cerita aku tak nampak lagi kenapa salah seorang nak lari, ada problem ke? Hm mungkin akan terjawab nanti. Tak apa, aku tunggu.

But Syaf, aku rasa better lepas kau buat dialog diorang tu, kau letak titik atau tanda soal dekat belakang bagi penulisan kau nampak perfect

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

But Syaf, aku rasa better lepas kau buat dialog diorang tu, kau letak titik atau tanda soal dekat belakang bagi penulisan kau nampak perfect. Aku tahu, kau dah biasa buat talk. Talk titik tak ada pun orang tak kisah asalkan terhibur. Kan?

No worry, Syaf. Semua okey. Cuma penulisan kau kena mantap sikit. Letak noktah dan sebagainya. Dan kau cuba cantikkan ayat sikit.

Contoh :

"Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Tun Hussin Onn." Ucap Balqis senafas. Tak semena-mena satu kelas terus berbisik antara satu sama lain apabila mendengar nama sekolah tersebut.

Okey tu je daripada aku. Harap kau boleh perbaiki sikit lah Syaf. Kau pandai bahasa melayu kot, penulisan padu. Try slow-slow okey?

Done. Maaf kalau guriskan hati kau. Woah tak sampai hati pulak aku. By the way, cover kau cantik.

Story review by putericoffee

Sesungguhnya , saya tak pandai review buku la syaf 😂 tapi aku nak cakap book cover kau lawa , pastu book ni genre dia pasal teen fiction and persahabatan .. aku suka . And senang , book kau memang best . Ok.tu je , maaf la sebab aku memang tak.pandai nak review review book ni ok last , aku cute babai

Review Your Book  [ CLOSED ]Where stories live. Discover now