11✨

237 22 9
                                    

Baekhyun:
Chanyeol,bak kapıma gelip ağlayıp,bütün gece kapımda bekleyip,sabah kapıyı açtığım da senin gibi 1,88 birinin büzüşüp,bir bebek gibi uyuyarak kendini affettirebilceğini mi sanıyorsun?

Chanyeol:
Aslında senin vicdanını düşünürsek...
Evet?

Baekhyun:
Aferin çok zekisin.

Chanyeol:
Baekhyun lütfen kapıyı aç.
Beni birazcık bile sevdiysen kapıyı aç...



"ne var Chanyeol?niye geldin?dur tahmin edey--CHANYEOL!NE OLDU SANA!?"diye bağırdı kısa olan.
"B-baek."dedi uzun olan ve zar zor devam etti."o-o değer verdiğim,çiçeğim,kraliçem olan annem..."dedi sustu ve daha sonra ağlamaya başladı.Kısa olan dayanamadı ve güçlü duran ama aslında bir bebek gibi savunmasız olan yodaya sarıldı.

"içeri geç Chanyeol."dedi kısa.Chanyeol'ü uzun zaman sonra böyle kötü görüyordu.En son babası vefat ettiğinde böyle olmuştu ama annesinin yeri ayrıydı Chanyeol için.

Chanyeol,koltuğa oturdu."ben sana bitki çayı yapayım da sakinleşmeye çalış."dedi Baekhyun.Chanyeol kızarmış gözleriyle kısa olana döndü ve başını salladı.Baek mutfağa gitmeden önce son bir kez Chanyeol'a baktı.Chanyeol kafasını arkaya atmış,elleriyle yüzünü kapamıştı.

Baekhyun,mutfağa gitti,bir kupa aldı.Su ısıtıcısını çıkardı,içine bir miktar su koydu ve ısıtmaya başladı.


10 dakika sonra Chanyeol'e bakmaya karar verdi,salona baktı.Chanyeol yorgun olmalıydı ki gözleri kayıyordu.Chanyeol'ün yanına gitti,"Chanyeol istersen biraz dinlen."dedi."be-ben gideceğim."dedi Chanyeol.Tam kalkacakken Baekhyun omuzundan tuttu."seni her ne kadar affetmemiş olsam da seni bu halde yalnız bırakamam Chanyeol,kendine zarar felan verebilirsin şu anki psikolojinle."dedi Baekhyun.

"teşekkür ederim Baekhyun."dedi uzun olan."teşekkür etmene gerek yok,ben vicdansız bir insan değilim."dedi kısa olan.

"ben burda yatarım,seni yerinden alıkoy--"kısa olan sözünü kesti."unuttun mu ben çok dayanıklıyım!sen yukarı çık.Yolu biliyorsun zaten."dedi Baek.

Chanyeol acıyla gülümsedi yani gülümsemeye çalıştı ve yukarı çıktı.














Gizlice aldım tableti şşş şşşşLWLSKZZŞŞAOWKSMSK

Don't Go |Chanbaek text|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin