Baekhyun
Yoda kılıklı devimle kahvaltı ediyordum şu an.Nutellayı aldım ve ağızıma sıktım.Chanyeol bu halime güldü,devam ettim.En sonunda nutellayı bırakınca Chanyeol'a baktım."ne oldu?ne komik olan?"diye sordum.Chanyeol gülümsedi,yaklaştı...yaklaştı.Yanıma oturdu,elleri yüzüme geldi,yanaklarımı sıktı.
"ne mi oldu?"diye sordu."e--"daha cümlemi tamamlayamadan dudaklarıma kapanan dudaklarla sözüm kesildi.Gözlerimi kapadım,Chanyeol ile öpüşmek melek gibi hafif olup uçmak gibi bir şeydi.Chanyeol çok nazik ama bir o kadar da tutkulu öpüyordu.
Dudaklarımın arasından inleyince Chanyeok dudaklarımızı ayırdı.Nefes nefese kalmıştık ikimiz de.Aniden kapı çaldı.
Chanyeol'a baktım."kim ki?" diye sordum."Sehun ve Luhan gelecekti.Onlar olabilir."diye cevap verdi.
Kapıya ilerledi,kapının kulpunu indirdi.
Chomi gelmişti.Yanında ise bir adam...
Chanyeol her ne kadar takmadığını düşünse de takıyordu ama sevdiğinden değil.Gururuna yediremiyordu.
Chanyeol'ün eline kaydı gözüm.
Kızarmıştı ve yumruk olmuştu.Damarları gözüküyordu,elimi Chanyeol'ün elinin üstüne koydum.'sakin ol aşkım' diye mırıldandım.Chanyeol derin bir nefes aldı.
"ne istiyorsun Chomi?" diye sakince sordu Chanyeol.
"sadece dost olmak istiyorum."diye cevap verdi Chomi.
"be-biz istemiyoruz?"dedi ve kapıyı yüzlerine kapadı.Ellerimi Chanyeol'ün beline sardım."sakin ol hayatım,geçti." dedim.
"Sakinim."dedi.Kapı tekrar çaldı, Chanyeol hızla kapıyı açtı."BAK!"gözlerini açtı.
Chanyeol
Karşımdaki Chomi s*rtüğü değil de Sehun ve Luhan'ı görünce sakinleştim.
"Ah, özür dilerim çocuklar."dedim ve gülümsedim."içeri geçin."dedim.
"Chanyeol hyung? sen iyi misin? ne oldu?"diye sordu Sehun.
"Chomi geldi..."dedim.Sehun hışımla kalktı."NEDEN GELMİŞ O KA*AR?!"diyr bağırdı."sakin ol Sehun.İçeri almadım, sadece arkadaş olmak istiyormuş.Yeni kocasıyla."dedim.
Sehun derin nefes verdi."Baek biz yukarı çıkalım mı? bana yrni aldığın eyelinerlarını gösterirsin."dedi Luhan.
"Tamam,şey..Chanyeol!"Baekin seslenmesiyle ona döndüm."lütfen stres olma,endişeleniyorum."dedi.
Benden mi korkuyordu?"benden mi korkuyorsun?"dedi aciz bir sesle.
"Senden değil Chanyeol,sinirli, öfkeli senden korkuyorum."dedi ve yukarı çıktılar.Koltuğa çöktüm, Sehunda yanıma geldi.
"Chan hyung...sakinleş lütfen."dedi Sehun."gururuma yediremiyorum Hun...anlamıyorum ya ben bunları hakedecek ne yaptım? hayatımdaki en güzel kişi Baekhyun,en güzel olay Baekhyunla tanışmam, hep en güzellerim Baekhyun...a-ama en kötü acılar Cho-sürt*k,ilk dağılmalarım-dağıtışlarım, çığlıklarım O s*rtük."dedim.
"Baek hyungun bir suçu yok ama hyung.O kaş*ra sinirlenip onun yanında ve ya ona bağırma."diye uyardı.
"Sinirlerim geriliyor Hun."dedim.
"S*ktir et hyung ne b*k yerse yesin."dedi.
Baekhyun
"Ne konuşuyorlar acaba?"diye sordum."ya bizene ya seme milleti ne konuşurlarsa konuşsunlar."dedi Luhan.Gülüştük,"haklısın."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Go |Chanbaek text|
FanfictionBaekhyun:Chanyeol..lütfen gitme... Chanyeol:Üzgünüm Baekhyun...kendine iyi bak.. ⚫Desinger by @PuppyBaekYeollie ⚫