12✨

235 21 11
                                    

Chanyeol uyumuştu.Baekhyun ise uyuyamıyordu.En sonunda kalktı ve mutfağa ilerledi, bir bardak su içip salona dönecekken aklına gelen kişiyle yukarı çıktı.

Merdivenlerden çıkmaya başladı,bir zamanlar Chanyeol ile olan odaya yavaşça girdi.Chanyeol yorganı kafasına kadar çekmiş,uyuyordu.

Chanyeol yemekte yememişti.Uyandırmalı mıydı?uyandırmaya karar verdi.Yavaşça dürttü."Chanyeol.."seslendi."hmm.."diye bir ses çıktı Chanyeoldan."yemek yemelisin Chanyeol.."dedi.Chanyeolden bir süre ses gelmedi."istemiyorum."diye cevap verdi.

"Yemelisin Chan.."diye itiraz etti küçük.Chanyeol aniden kalktı,"neden?ölsem daha iyi değil mi?se-seni kaybettim,annemi ve babamı kaybettim.Söylesene Baek kaybedecek neyim kaldı?ya gerçekten bu dünyadan yok olmak istiyorum!"diye bağırdı uzun olan.Küçük,hemen yanına oturdu.

Aniden uzun olana sarıldı.Daha sonra elini uzun olanın kalbine koydu ve uzun olana baktı."bu-burası hep atsın Chanyeol..Çünkü kaybettiğin insanlar senin ölmeni istemezdi.B-ben de.."dedi.

Aniden Chanyeol'ün telefonu titredi.

Chomi:
SEWI COJ SEWYTRORM HYUNTGWQ
(Seni çok seviyorum Hyungwae.)

Chanyeol:
?

Chomi:
*SESLI*
"HYUNGWAEĞ SENİ ÇOK SEVİYORUM KASLI ERKEĞIM BENİM MUUCCK! SEN BEN YATWQK&

Chanyeol'ün tepkisini anlayamıyordu Baekhyun.Chanyeol üzülmüşe benzemiyordu..

Don't Go |Chanbaek text|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin