18✨

193 21 2
                                    

Chanyeol

Kapıyı sessizce açtım.Koltukta kıvrılmış, iki büklüm olmuş, minik sevgilimi görünce gülümsedim.

Yanına gittim, o güzel yüzünü kapatan perçemlerini elimle taradım."Baekkie~ sevgilim~ hadi yerimize yatalım."diye fısıldadım.Baekhyun mırın kırın edip arkasını döndü."demek oyun istiyorsun ha bebeğim? tamam, hadi oynayalım pisicik."dedim ve minik bedeni kucakladığım gibi yukarı çıkardım.

Yatağa yatırdım,üstümdeki kazaktan kurtuldum."Olmaz Channie...uykum var~" diye söylendi Baekhyun.Gülümsedim, sevgilim çok fesattı.Tamam, bu aklımdan geçmişti ama daha sonra vazgeçmiştim."uyuyalım bebeğim."dedim ve klimanın kumandasına uzandım,ısıyı düşürdüm."s-soğuk...üşüyorum Channie."diye inledi Baekhyun.Sırıttım, planım işliyordu.Baekhyun'un yanına uzandım."ben seni ısıtırım miniğim, gel."dedim.Baekhyun yavaş yavaş gelirken birden kendime doğru çektim.Göğüslerimiz çarpışınca Baekhyun inledi,"sıcağım ben."diye saçma bir cümle kurmamla Baekhyunda gülmüştü."şapşik sevgilim."dedi.

"Sen en son uyuyordun?"dedim."sayende uyandım salak."diye cevap verdi.Hızla arkamı döndüm."Chan? ne oldu?"diye sordu."seni uyandırmışım ya uyu sen."dedim ve aniden minik (yani benim elimden küçüktü) eli göğüsümde hissettim.

Geliyordu...

Byun Baekhyun'un Park Chanyeol'a yaptığı affettirme yöntemi.

O el aşağılara gitti.

Daha da tehlikeli olmadan baklavalarımda durdu."beni affet Channie~ hhaaw (esneme) lütfe..."ses kesildi.Arkamı döndüm, uyumuştu.

"Sana nasıl küsebilirim ki!"diye fısıldadım ve uykuya daldım...

Baekhyun

'Baekhyun...ben yapamam...
B-baekhyun...Baekhyun ben anladım ki ben gay değilmişim.En başından beri değilmişim...'

"C-channie..."

'Bana öyle seslenme ve bizim için zorlaştırma...'

"Chanyeol!"

'Sus...hala senin gibi biriyle konuşuyorken sus!'

"C-CHANYEOL!"

Korkuyla uyandım,yanıma baktım.Chanyeol mışıl mışıl uyuyordu.Dizlerimi çektim ve kafamı diz kapaklarıma koydum.Ağlamaya başladım, neden yani neden böyle bir şey görmek zorundaydım ki!


Don't Go |Chanbaek text|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin