1. BÖLÜM

4.7K 414 54
                                    

Eğer bu hikayeyi wattpad harici bir platformda okuyorsan , kötü amaçlı yazılım saldırısı riskinde olabilirsin. Eğer bu hikayeyi orijinal halinde ve güvenli bir şekilde okumak istiyorsan lütfen , wattpad'deki   " Nill20Keskin " İsimli profilimden oku. Teşekkür ederim.

Hepinize selamlar. Bir kısa hikaye işe daha beraberiz.

Keyifli okumalar

&&&

" Bunlar ne ?"

Yıldız önüne sertçe atılan dosyaya irkilerek baktı. Bu sabah patronun asistanına verdiği dosyaydı. Hızla kafasını kaldırıp ellerini beline koymuş başında kazulet gibi dikilen asistana baktı bu sefer. Yine bir şeyleri yanlış yapmıştı anlaşılan. İnşallah bu sefer kovulmazdı. Yutkunarak konuştu.

" Ne oldu ki Buse hanım ?"

Kadın sanki karşısındakinin varlığına katlanamıyormuş gibi gözlerini kapatıp açtı.

" Yıldız Hanım. "

Kadın onun ismini vurgulayarak devam etti.

" Ben size ne dedim?"

" Ne dediniz ?"

" Daha ne dediğimi bilmiyorsunuz ? Bu size son ihtarım. Tek bir yanlışınız daha olursa kovulacaksınız . Şimdi şunu tekrar hazırlayın . Doğru bir şekilde "

Buse hanım son derece sinirli bir şekilde arkasını dönüp giderken Yıldız gözlerini kısarak onu izledi. Sonunda patronun odasına girdiğinde ise elleri sinirden yumruk olmuş bir şekilde sabır diledi. Buse hanım burda sadece asistan değildi. Aynı zamanda patronun sevgilisiydi ve o adamın üzerinde yadsınamaz bir etkisi vardı . Yani evet Yıldızı kovdurabilirdi.

Kızcağız sinirle kendini sakinleştirmeye çalıştı. Üniversiteden yeni mezun olmuş ve adını duyurmuş olan bu şirkette zorla bir iş bulmuştu. Daha işe gireli iki ay olmuştu ve kovulursa çok üzülürdü. Ama bu üzüntü bir işe ihtiyacı olduğu için değildi. Sonuçta o Yıldız Saygın'dı. Eymen ve Zeynep Saygının biricik kızlarıydı. Mezun olduğunda babasının yanında işi hazırdı. Ama o kendi ayaklarının üzerinde durmak istediği için ailesi ile büyük bir kavga etmiş ve bu işe girmişti. Sadece sözünün arkasında durmak ve kendi gücünü göstermek istiyordu.

Bütün düşünceleri bir kenara bırakıp masasına atılan dosyayı eline aldı. Hazırlarken Buse hanımın dırdırını çekmemek için gayet titiz davranmıştı ama öyle görünüyor ki kadın yine bir açık bulmuş kendisine patlamıştı. Yıldızın hazırladığı evrakları kendi hazırlamış gibi patron sevgilisine sunduğu yetmiyormuş gibi birde gelip ona bağırıp çağırması kızın iyice sinirlerini zorluyordu.

" Sabır kızım sabır "

Kendi kendime söylenerek ve derin nefesler alarak dosyayı açtı ve en baştan hazırlamaya koyuldu. Yaklaşık yarım saat geçmeden de yanına gelen Buse hanıma yeni dosyayı takdim etti. Kadın ona her zamanki göz dağını vererek gittiğinde Yıldız oflayarak telefonu eline aldı. Kuzeni Aysima oma mesaj atmıştı. Evren amcası ve Aymelek yengesinin tek kızlarıydı. Ülker halasının oğlu Erdem ile beraber üçü birlikte büyümüş ama Erdem farklı bir alana yönelince Aysima ile birlikte ikisi aynı yolda ilerlemişti.

Aysima da Yıldız gibi babası ile çetin bir savaş vermiş ve kendi yolunu çizmek için babasının yanındaki hazır işine girmeyerek buraya onunla birlikte başvurmuştu. Farklı bölümlere alınsalarda aynı yerde işe girmekten mutlulardı.

* Acıktım *

Mesajda yazanı okuyunca gülümseyen yıldız her zaman aç olan kuzenine tam cevap yazacaktı ki patronun kapısı açıldı. Genç kız ışık hızı ile telefonu bırakıp parmaklarını klavyenin üstüne koyarken bir gözü ile kapıdan çıkanlara baktı. Önde Buse hanım vardı. Tam arkasında da şirketin yüzde 50 hissesine sahip ve kendi patronu olan Uğur Bey. Geri kalan yüzde 50 hisse ise İngiliz yatırımcılarındı. Buse hanım arkasını dönüp sevgilisine gülümseyerek koluna girdiğinde Uğur Beyin sıkıntı ile kadına gülümsemesi Yıldızın dikkatinden kaçmadı. Sanırım adam ofis çalışanlarının önünde fazla samimiyetten hoşlanmıyordu ama yine de kadına kibarca gülümseyip Yıldıza doğru yöneldi. Kendisine bakan ikiliyi gören Yıldız ise bir an panikledi. Çünkü Buse hanım ondan hiç haz etmediğini belli eder bir şekilde bakarken Uğur Bey yüzünde hiç bir belirti olmadan ona yaklaşıyordu.

Zaman Yolcusu 2  ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin