FİNAL

3.8K 469 97
                                    

2018 Günümüz

Yıldız koridorun ortasında belirdiğinde bir elini duvara koyarak dengesini sağlamaya çalıştı. Midesi yine bulanmıştı ve az önce yaptığı büyük hata yüzünden çok korkuyordu.

" Anlamıyorum neden burda kalamaz mışım ?"

" Buse bak hâlâ hastasın. Bana da bulaştıracaksın. Benim dinlenmek gibi bir lüksüm yok biliyorsun. "

Buse ve Uğur Beyin sesini duyunca gözleri hızla açıldı. Bu kadın buraya ne zaman gelmişti. Yıldız kaç saattir yoktu ve Aysima neredeydi ?

" Neden benden kaçıyorsun ?"

" Senden kaçtığım falan yok Buse "

" Neredeyse altı aydır birlikteyiz. Tam altı ay. Ama sana yaklaşmama izin vermiyorsun. Benden hoşlandığını söyledin ama öpüşmelerimiz bile bir elin parmağı kadar. Üstelik ben her şeye hazır olduğumu söylediğim halde "

Busenin söylediklerini duyan Yıldız midesi kasılarak yüzünü buruştururken Uğır Beyin sesini duydu.

" Buse saçmalıyorsun. Ayrıca sen bir bayansın. Kendini ağırdan alman lazım. "

" Ben seni seviyorum Uğur. Senin için her şeyi yaparım "

" Buse. Bunları sen iyileşince konuşalım. "

Yıldız daha fazla dinlemek istemediği için Aysimayı aramaya koyuldu. Daha yavaşça açtığı ilk kapının ardında kuzenini bulunca sevinçle içeri girdi.

" Dönmüşsün "

" Döndüm "

" Buse burda "

" Duydum "

" Sen iyi misin ?"

Yıldız başını iki yana salladığında Aysima endişe ile kuzenine yaklaştı.

" Ne oldu ki ?"

Yıldız hiç bir şey söylemeden başını eğdiğinde arkasındaki kapı açıldı ve Uğur Beyin sesini duydu.

" Gitti "

&&&

Yıldız yorgun geldiği bir iş gününün daha ardından daha kendini salonda annesinin yanına attı. Zeynep direkt kızına bacağını gösterdiğinde Yıldız minnettar bir şekilde bacaklarını koltuğa uzatarak annesinin bacağına başını koydu.

" Babam nerede ?"

" Banyodaydı. Gelir birazdan "

" Anne sana bir şey sorabilir miyim ?"

" Tabiki "

" Hiç geçmişte bir şeyleri değiştirdin mi ?"

" Hıhım "

Yıldız heyecanla gözlerini annesine kaldırdı .

" Gerçekten mi ?"

" Evet "

" Peki sonra ne oldu ?"

" Sonra. Daha kötü şeylerin olduğunu gördüm. "

Yıldız heyecanı solmuş bir şekilde " Yaa " dediğinde Zeynep gözlerini kısarak kızına baktı.

" Yıldız . Sakın kızım. Sakın akışa müdehale etme. Sonuçları çok kötü olabilir "

" Ama ya gelecekte haksızlığa uğradığını bildiğin biri varsa. Onu bu Haksızlıktan kurtaramaz mıyım ?"

" Belki. Ama ne olursa olsun sonuçlarının ne olacağını bilmediğin bir şeye müdehale etme. Gelecekte ne gibi değişiklikler yaratacağını bilemezsin "

Zaman Yolcusu 2  ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin