— Tanrım, neden benim partnerim tam da bu mankafa olmak zorundaydı? — Hoseok adındaki melek gözlerini devirdi.
— Orada senden hoşlanmıyorlar, — şeytancık Taehyung yukarısını işaret ederek parmağını kaldırdı. — ahlaksız yaşamın nedeniyle seni cezalandırdılar. Gerçi, benimle komşuluk nasıl ceza olabilir?
— Geber, seni şeytan.
— Piiii, meleğe yakıştı mı?!
Hoseok, öldürücü bakış attıktan sonra ellerini dua için birleştirerek arkasını dönünce, Taehyung sırıttı.
— Seni hala atmamış olmalarını anlayamıyorum. Bizim ofis uzun zamandır seni bekliyor.
Hoseok, hala dikkatini vermiyordu.
— Ehhh, dün nasıl da seksiydin.
— Adın kutsansın, krallığın devam....
— Hadi ama sen de. Dün konsoldaki o oyunu kaybedince öyle bir küfürler ettin ki iblis bile gıpta ederdi. Bu arada, nereden öğrendin?
Hoseok, ayağındaki terliği çıkarıp şeytana fırlattı.
— Güneşim, işte bu tam bizlik. Bir gün o soğuk kalbini elde edeceğim.
— Aptallar, kapayın çenenizi, — diğer odadan ses duyuldu. — Gecenin üçü, sabah işe gitmem gerekiyor.
— Namjoonie, cancağızım, özür dilerim ama bu acil öneme sahip bir konu, ya Hoseok'un kalbini başka biri sahiplenirse?
— Şşş, — melek parmağını dudağına koydu. — Namjoon, sessiz olacağız.
— Sessiz olmak ne demek bilmiyorsunuz ki! — odadan gelen sesin sahibi mutfağa girdi. — Cehennem mi burası? Başıma nereden çıktınız? Bu katlanılamaz!
— Sanatla uğraşan insanların kaderi bu — Taehyung, bardağı ittirdi. — Çay ister misin?
— Ne çayı ya? Dalga mı geçiyorsun? Çayın canı cehenneme, uyumak istiyorum ben!
— Cehenneme diyorsan cehenneme, — Taehyung, sesinde hiçbir kırgınlık olmadan bardağı tekrar kendisine çekti ve çayı içmeye başladı.
— Tamam, bundan sonra artık seni rahatsız etmeyeceğiz, — Hoseok gülümsedi. — Hadi git, uyu.
Namjoon onlara şüphe dolu bir bakış attı ve tartışmadı, işe yaramazdı çünkü. Saçlarını daha da dağıtarak, anlamlı bir iç çekişten sonra odasına doğru gitti.
— Taehyung, biliyor musun, haklısın. İnsanımız çok garip.
Meleğin söylediklerine o garip kişinin odasının kapsının çarparak kapanma sesi cevap oldu.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek ve Şeytancık || VHope (Namjin)
Fiksi PenggemarNamjoon, onların "arızalı" olduğunu daha sık düşünmeye başladı , çünkü meleğiyle şeytanının davranışları pek de normal "iyilik" ve "kötülük" işleri gibi durmuyor.