A koncert után Kygo-val maradtunk még a fesztiválon, mert erdekelt, hogy ez a sok ember a koncertek után mit csinál. Beültünk a bár pult mögé és koktélokat gyártottunk. Az emberek jöttek mentek, voltak akik felismertek, de volt olyan, akit csak a pia érdekelt. Kygo-val egy idő után elkezdtük unni a fejünket és kihívtuk a másikat skanderezni(sorry, nem tudom, hogyan kell írni :(). Természetesen ő győzött, de csak mert hagytam magam (amugy neeeeem erosebb volt sokkal :/). Voltak akik, a and lefonjukkal megörökítették, de voltak olyanok, akik szartak az egészre.
Ilyen éjfél tájt, mikor már kezdett kihalni a terem, megpillantottam egy lány csapatott. Beszélgettek, nevettek és egyszerűen csak jól érezték magukat. Látszott rajtuk, hogy nem érdekli egyikőjüket se semmi. Ők csak azért jöttek ma ide, hogy kitombolják az érzéseiket, úgy ahogy én is. Csak annyi, hogy én nem csinálhattam akármit, mint ők, mert én híres voltam és bármelyik percben befigyelhet egy kamera. Régen volt már olyan pillanat, amit magamnak tudhattam és nem a közönségnek. Mikor még kisebb voltam és nem voltam híres, a haverjaimmal azt csináltunk, amit akartunk és senki nem ítélt el érte, de ha most egy 20 éves énekes elkezdene ugrándozni meg mindenféle baromságot csinálni, akkor abból másnapra címlap sztori lenne, főleg, ha az illető olyas valaki, mint én...
🙈🙉🙊
-Szia-köszönt egy lány, aki leült a bárpult mögé.
-Hello. Miben segíthetek?-kérdeztem. Furcsa volt még ebben az órában élő embereket láttni, hiszen a legtöbben éjfél tájt eltűnnek. Ki a mosdóban, ki valakinek a sátrában talál magának alvó helyett. Ez attól is függ, ki hol esik össze és mikor mioyen pillanatban.
-Csak kólát szeretnék jéggel és szívószállal-mosolygott rám. Na jó. Konkrétan tátott szájjal néztem rá. Ki az, aki a bár pult mögül vodka naranccsal helyett kólát kér jéggel és szívószállal?
-Rendben-bólintottam egy kis idő múlva.-Te most csak viccelsz velem igaz?-néztem rá kérdőn, várva azt a pillanatot, mikor végre elneveti magát és azt mondja, hogy persze, csak viccelt természetes, hogy valami erőset kér, de bem történt meg. Csak kérdő pillantásokat lövelt felém.
-Ezt meg, hogy értsem?-nézett rám furán. Asszem hülyének néz. Biztos valami magyar szokás az, hogy éjfél tájban, valami erős helyet gyenge piát kérünk. Értem. Legközelebb utána nézzek ezeknek, még mielőtt leülök valahova, mert így biztos, hogy címlapra kerülök, csak nem úgy, hogy a "felejthetetlen énekes", hanem "a bugyuta só mentes", szóval ja.
-Semmi-semmi, hozom már-hagytam annyiban az egészet és inkább elkészítettem a lánynak a kóláját.
-Köszönöm-nézett rám hálásan, mikor elvette.-Amúgy azért is fizetnek, ha kiszolgálsz embereket?-kérdezte hirtelen? Ez most mi? Ez, hogy jött ide vagy mi?
-Ezt, hogy értsem?-kérdeztem végül.
-Hát tudod-kezdett bele mondandójába, miközbeb a szívószálával piszkálta a jégkockákat.-, fizetnek azért, hogy énekelj, hogy dalszövegeket írj, hogy elmenj valahova fellépni, vagy csak azért, hogy egy képet készítsenek rólad. Biztos azért is fizetnek, hogy kiszolgáld az embereket és, hogy kedves legyél velük. Vagy tévedek?-kérdezte.
-Ezt most komolyan gondoltad?-néztem rá esdekelve, mert ez már a második alkalom, hogy hülyeséget mond/kérdezz és nem tudom, hogy ezt most csak viccnek szánta, vagy komolyan gondolta. Viszont, ha az utobbit komolyan is gondolta, nem tudom, hogy milyen vilagban él, de nehogy már minden hírességet úgy képzeljen el, hogy minden lépésükért pénzt kapnak. Jó akadnak kivételek, akik pobt ilyenek, de az nem én vagyok. Nem kell engem másokhoz hasonlítani, mert egy külöb álló személyiség vagyok, egy olyas valaki, aki szeretne néha normális ember módjára élni és van, hogy a pokolba kívánja az álmait, amik valóra váltak. Igaz, szeretem a munkámat, de van, hogy már nekem is sok ez így egyszerre.
-Hát úgy ahogy kérdeztem. Ne haragudj meg, hogy ilyet kérdezzek, csak sok híresség rávágta, hogy igen, te meg itt csodálkozól, mint borjú az új kapura-magyarázta meg a megmagyarázhatatlant. Az előbb még a pénzemnél tartottunk, most meg valami borjúnál. Kezdem elveszíteni a fonalat. Jó, hogy már nem a lovaknál tartunk. Habár, hamár így szóba jött, kedvet kaptam a lovagláshoz.
-Én nem kapok érte semmit. Én magamtól jöttem ide kiszolgálni az embereket csak, hogy kiprobáljam, hogy milyen. Tudod, te még megválaszthatod, hogy mi akarsz lenni, de én már nem. És ha ajánlhatom. Akkor ne szúrj el semmit, mert a későbbiekben megbánod, hiszen akkor már semmin sem lehet változtatni-mondtam én a "bölcs öreg hölgy".
-Bocsánat. Én nem tudtam. Remélem nem bántottalak meg-hajtotta le a fejét kis aranyosan. Látszott rajta, hogy fél, csak azt nem tudom, hogy mitől. Tudtommal "még" nem ettem meg senkit.
-Nem bántottál meg. Semmi baj nincs abban, ha kérdezel, hiszen az emberek a kérdésekből és a hibákból tanulnak. Csak egy icuri-picurit fura kérdéseid vannak-mosolyodtam el.
-Viktoooor-hallottam meg egy másik lány hangját, aki mellesleg oda ült a másik lány mellé.
-Szia Gábor-köszönt a másik. Asszem tényleg kézi könyv kell a magyarokhoz, de azért mégis megkérdem.. Egy lánynak mióta adunk fiú nevet?
-Mizujs?-kérdezte "Gábor".
-Semmi csak kérdezgetek-pillantott rám "Viktor" a pult másik oldaláról.
-Öhm.. Kérdezhetek valamit?-szólaltam meg végre, még mielőtt tovább folytatodna a beszélgetésük.
-Persze nyugodtan-mosolygott rám az a lány, aki eddig csak kérdezgetett tőlem.
-Ez az igazi nevetek vagy csak blöff az egész?-néztem rájuk. Az előbb érkezett lány csak elnevette magát, majd mondott valamit, amiből egy kukkot sem értettem és leírni sem tudnám, olyan halandzsa az egész, majd felém fordult.
-Nyugi Shawnie ez az egész csak blöff. Az én igazi nevem Kulcsár Gabriella, az övé, pedig Püspöki Viktória-fejezte be a mondatát. Egyáltalán nem tetszett az a hangnem amit használt és az sem, ahogy a társáról beszélt. Miért kell köcsögöknek lenniük az embereknek a másikkal? Gabriella még egyszer rám mosolygott, majd ott hagyott minket kettesben Vikivel.
Halka. Meg is jöttem volna. Bocsi, hogy ilyen lassú vagyok, csak nem mindig érek rá. Ma is csak azért vagyik, mert nem kaptam semmiből se leckét, se tanulni valót, na de hanyagoljuk is a témát.
Shawn-unk egyre okosabb és bölcsebb lesz netán,
Vagy csak a fény elvakít?Lenne viszont még egy kérdésem hozzátok. Na jó, nem is kérdés, hanem inkább kérés. Nem tudna valamelyikőtök építő jellegű kritikával megdobni privibe vagy így kommentben? Csak mert nagyon érdekelne a véleményetek. :D
Na, de nem tartalak fel tovább titeket.. Szere van💞
YOU ARE READING
Rajongómnak
Fanfiction#Shawn Mendes! Az egész történet Shawn szemszőgéből lesz írva! A kezdetektől a végig! Vajon Shawn hogyan lett híres? Hogy találtak rá? És ami a legfontosabb? Azután a "sok" barátnő után, vajon mikor jön el az igazi? És ki az? "-Hé várj-rántom viszza...