𝘚𝘺𝘯𝘰𝘱𝘴𝘪𝘴:
𝘈𝘴 𝘢 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥, 𝘔𝘢𝘴𝘢𝘮𝘶𝘯𝘦 𝘔𝘢𝘬𝘢𝘣𝘦 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘴𝘶𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘨𝘳𝘦𝘢𝘵𝘭𝘺 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘰𝘧 𝘢 𝘸𝘦𝘢𝘭𝘵𝘩𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘈𝘬𝘪 𝘈𝘥𝘢𝘨𝘢𝘬𝘪, 𝘸𝘩𝘰 𝘯𝘪𝘤𝘬𝘯𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮 "𝘗𝘪𝘨𝘨𝘺" 𝘥𝘶𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘩𝘶𝘣𝘣𝘺 𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦. 𝘚𝘦𝘦𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘨𝘦 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘰𝘳𝘮𝘦𝘯𝘵𝘰𝘳, 𝘔𝘢𝘴𝘢𝘮𝘶𝘯𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘬𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘪𝘮𝘱𝘳𝘰𝘷𝘦 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘵𝘶𝘳𝘯𝘴 𝘢𝘴 𝘢𝘯 𝘪𝘯𝘤𝘳𝘦𝘥𝘪𝘣𝘭𝘺 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴𝘰𝘮𝘦, 𝘢𝘭𝘣𝘦𝘪𝘵 𝘯𝘢𝘳𝘤𝘪𝘴𝘴𝘪𝘴𝘵𝘪𝘤, 𝘩𝘪𝘨𝘩 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘦𝘯𝘵. 𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘈𝘬𝘪 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘱𝘳𝘦𝘱𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘦𝘹𝘢𝘤𝘵 𝘷𝘦𝘯𝘨𝘦𝘢𝘯𝘤𝘦.
𝘞𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘪𝘥 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘪𝘤𝘩 𝘨𝘪𝘳𝘭'𝘴 𝘮𝘢𝘪𝘥, 𝘠𝘰𝘴𝘩𝘪𝘯𝘰 𝘒𝘰𝘪𝘸𝘢𝘪, 𝘔𝘢𝘴𝘢𝘮𝘶𝘯𝘦 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘣𝘦𝘨𝘪𝘯𝘴 𝘵𝘰 𝘣𝘶𝘪𝘭𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘦𝘭𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴𝘩𝘪𝘱 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘈𝘬𝘪, 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘪𝘴 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘏𝘰𝘸𝘦𝘷𝘦𝘳, 𝘢𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴𝘩𝘪𝘱 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘈𝘬𝘪 𝘣𝘦𝘨𝘪𝘯𝘴 𝘵𝘰 𝘨𝘳𝘰𝘸, 𝘔𝘢𝘴𝘢𝘮𝘶𝘯𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘣𝘫𝘦𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘥𝘦𝘷𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘴, 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘧 𝘣𝘳𝘪𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘵𝘰 𝘧𝘳𝘶𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘵𝘳𝘶𝘭𝘺 𝘥𝘦𝘴𝘪𝘳𝘦𝘴.
Masamune-kun no Revenge is an anime with a lot of mixed opinions surrounding it. You either really like it, or, you absolutely despise it. For me, I'm definitely in the like it, obviously. The anime has a really unique plot that is executed in a suitable fashion. Its characters are all fleshed out and well developed. The anime also contains a lot of really cute and enjoyable scenes along with twist and turns.
If you have some spare time I would recommend giving it a shot :D
YOU ARE READING
Top 10 romance anime
РазноеThis is purely based on my opinion, I don't claim to be an expert critic or anything just your average day to day weaboo. The list is in no particular order, enjoyyy :)))