𝘚𝘺𝘯𝘰𝘱𝘴𝘪𝘴:
𝘌𝘳𝘪𝘬𝘢 𝘚𝘩𝘪𝘯𝘰𝘩𝘢𝘳𝘢 𝘩𝘢𝘴 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘯 𝘵𝘰 𝘭𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘳𝘰𝘮𝘢𝘯𝘵𝘪𝘤 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘰𝘪𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘳𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘦𝘤𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘯𝘦𝘸 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴. 𝘚𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘴𝘬 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘱𝘪𝘤𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 "𝘣𝘰𝘺𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥," 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴𝘵𝘪𝘭𝘺 𝘴𝘯𝘢𝘱𝘴 𝘢 𝘱𝘩𝘰𝘵𝘰 𝘰𝘧 𝘢 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳, 𝘸𝘩𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴 𝘳𝘦𝘤𝘰𝘨𝘯𝘪𝘻𝘦 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘱𝘶𝘭𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘬𝘪𝘯𝘥-𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘒𝘺𝘰𝘶𝘺𝘢 𝘚𝘢𝘵𝘢.
𝘛𝘳𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘸𝘯 𝘸𝘦𝘣 𝘰𝘧 𝘭𝘪𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘦𝘴𝘱𝘦𝘳𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘢𝘷𝘰𝘪𝘥 𝘩𝘶𝘮𝘪𝘭𝘪𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯, 𝘌𝘳𝘪𝘬𝘢 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘴 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘳𝘦𝘥𝘪𝘤𝘢𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘒𝘺𝘰𝘶𝘺𝘢, 𝘩𝘰𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘦𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘰𝘺𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥. 𝘉𝘶𝘵 𝘒𝘺𝘰𝘶𝘺𝘢 𝘪𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘭 𝘩𝘦 𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘵𝘰 𝘣𝘦: 𝘩𝘦 𝘪𝘴 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢 𝘮𝘦𝘢𝘯-𝘴𝘱𝘪𝘳𝘪𝘵𝘦𝘥 𝘴𝘢𝘥𝘪𝘴𝘵 𝘸𝘩𝘰 𝘧𝘰𝘳𝘤𝘦𝘴 𝘌𝘳𝘪𝘬𝘢 𝘵𝘰 𝘣𝘦𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘩𝘪𝘴 "𝘥𝘰𝘨" 𝘪𝘯 𝘦𝘹𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘬𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘦𝘤𝘳𝘦𝘵.
𝘉𝘦𝘨𝘳𝘶𝘥𝘨𝘪𝘯𝘨𝘭𝘺 𝘢𝘤𝘤𝘦𝘱𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘥𝘦𝘢𝘭, 𝘌𝘳𝘪𝘬𝘢 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘣𝘦𝘨𝘪𝘯𝘴 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘨𝘭𝘪𝘮𝘱𝘴𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭 𝘒𝘺𝘰𝘶𝘺𝘢 𝘣𝘦𝘯𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘶𝘭𝘵𝘪𝘱𝘭𝘦 𝘭𝘢𝘺𝘦𝘳𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘶𝘵𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯𝘢. 𝘈𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘥𝘴 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘧𝘢𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘮, 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘩𝘦𝘭𝘱 𝘣𝘶𝘵 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘧 𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳. 𝘞𝘪𝘭𝘭 𝘒𝘺𝘰𝘶𝘺𝘢 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘢𝘯 𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴𝘵 𝘸𝘰𝘮𝘢𝘯 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘌𝘳𝘪𝘬𝘢, 𝘰𝘳 𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘴𝘵𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘢 "𝘸𝘰𝘭𝘧 𝘨𝘪𝘳𝘭" 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘷𝘦𝘳?
Now I'm aware that this anime probably isn't for everyone and I also understand why a lot of people who've finished watching it disliked it... but I believe it has some appeal still. Regardless of what people have said about this, I still somewhat found it really enjoyable to watch. The characters aren't the best aspect about this anime but I believe its the execution and narration of the story.
I believe its still worth giving a shot in your spare time.
YOU ARE READING
Top 10 romance anime
AcakThis is purely based on my opinion, I don't claim to be an expert critic or anything just your average day to day weaboo. The list is in no particular order, enjoyyy :)))