6. fejezet

61 2 0
                                    

MARK

Betörés

A palotához érve azt vetettem fel a többieknek:

- Mi lenne, ha valaki vagy valakik kint maradnának, hogy jelezzenek, ha valaki jön. Vagy épp fedezzenek - mondtam.

- Kikre gondolsz? - kérdezte Emily.

- Aangra és Katarára - válaszoltam. - Ne sértődjetek meg, de szerintem egy kicsit már túl öregek vagytok a harchoz. Főleg ilyen kaliberű ellenségekhez, mint Thanos és az a három elit.

- Mi?! Öregek?! Na ne nevettess! - ellenkezett Aang.

- Lehet, hogy a fiúnak igaza van - értett velem egyet Korra. - Ebből most tényleg ki kéne maradnotok.

- Biztosak vagytok benne? - kérdezte Katara.

- Igen - válaszolta Zoé.

- Akkor menjetek! Mi őrt állunk. Senki sem meg, be vagy jön ki - jelentette be Aang.

- Rendben! Na és akkor hol törjünk be? - kérdezte Emily.

- Mondjuk ott? - mutatott Leo egy kisebb ajtóra nem messze a főbejárattól.

- Miért nem törünk csak be a főbejáraton? - kérdezte Korra.

- Mert ha lehet, akkor csak észrevétlenül szeretnénk eljutni a cellákig - válaszolta Zoé. - Közülünk még senki sem áll készen a harcra Thanosszal. Csak ki akarjuk juttatni a barátainkat.

- Hát legyen - vont vállat Korra.

- Akkor - indult el Emily az ajóhoz. Megpróbálta kinyitni, de nem ment neki. - Ez tömör fém!

- Az fa, te agyhalott - ellenkezett Leo.

- Ez tényleg fém - mondta Korra, és az ajtóhoz lépett, majd egy idomítási mozdulattal kitárta azt.

- Te fémidomár avatár vagy! - hülledeztem.

- Igen - válaszolta Korra. - De a tengernyi idő alatt megtanultam valamennyi elem különleges képességeit.

- De baró! - mondtam tovább.

- Khm... - köhögött egyet Emily, Leo és Bolin. - Nem beszélhetnétek meg ezt egy kicsit késöbb?

Igazuk volt. Elindultam Korra után az ajtón keresztül, ami egy folyosóra vezetett. És a folyosón egy fénysugár kisodort minket. Mikor felnéztem a földről, egy ismerős alak sétált ki az ajtón. Percy volt az.

Sötét Világ - Végtelen Háború 3.Where stories live. Discover now