9. fejezet.

62 2 0
                                    

ÁRNYÉK ZOÉ

Kitörés

Mikor megláttam Percyt, kiáltottam a többieknek, hogy siessenek ki a palotából, de Hazel mást kért.

- Frank, Rick és Tony még itt vannak!

- Percy és én elmegyünk értük! - mondtam, és intettem Percynek, hogy menjünk a másik börtönblokkba.

- Szóval azt akarták, hogy öld meg Hazelt? - kérdeztem rohanás közben.

- Igen - válaszolta. - De nem tudtam megtenni.

- Megértem - mondtam. - Ez az? - kérdeztem, mikor az egyik börtönblokkhoz értünk.

- Igen, asszem - válaszolta nem túl meggyőzően Percy.

Lementünk, és szerencsére ott találtuk azt a maradék három foglyot, vagyis Franket, Tonyt és Ricket.

- Kiviszünk innen! - mondtam.

- Frank, változz át medvévé! - utasította Percy, Frank pedig csak egy alakváltást csinált, és kiütötte a cella ajtaját maga előtt.

- Erről én miért nem tudtam, hogy tudsz ilyet? - kérdezte Rick.

- Ne most! - mondta Percy, és Frank-maci közben kinyitotta a másik két cellát is. - Siessünk!

Mikor épp kiléptünk a börtönblokkból, egy légáramlat a falhoz vágta Franket és engem, Percy pedig visszahúzódott a fal mögé, hogy fedezze magát. Amikor elmúlt a szél, kinézett, és egy tűzgolyót dobott Myaló és Iscys felé, majd egy földdarabot küldött feléjük.

- Lemaradtunk valamiről? - kérdezte Frank.

- Igen - válaszoltam.

- Indulás! - mondta Percy, amikor padlóra küldte a két elitet, és elkezdtünk futni. Már majdnem kiértünk a palotából, amikor egy sugár eltrafálta Tonyt. Thanos lőtte azt a sugarat. Percy megfordult, és egy földhullámot küldött a titán felé, amitől az a földre esett, aztán Percy egy sötét sugarat is lőtt felé, amit Thanos viszont kivédett. Én elszaladtam Tonyért, és segíteni akartam rajta, amikor rájöttem, hogy már nem lehet rajta segíteni. Tony rám nézett.

- Fogd! - adott a kezembe valami kicsi, kemény és nehéz tárgyat. - Csak ők képesek megölni... - Tony köhögött kettőt. Én Percyre néztem, ahogy Thanos ellen harcol, és elég ügyesen tette. - Thanos fogságban tartja a többieket. Nem tudjátok őket kiszabadítani. A Lélekkő... El kell pusztítani... Nincs más megoldás... - Tony szemei felakadtak, én pedig felálltam, és azt mondtam:

- A lelked nyugodjon békében az Elíziumban, Tony Stark, a Vasember! - mondtam, majd mikor Percy kicsit megtántorogtatta Thanost, kihúztam őt a palotán kívülre, ahol már mindenki volt és harcolt, és futni kezdtünk.

Sötét Világ - Végtelen Háború 3.Kde žijí příběhy. Začni objevovat