ÁRNYÉK ZOÉ
Az utolsó üzenet
Már elég messze jutottunk Thanos palotájától, hogy megállhassunk pihenni. És meg is álltunk.
- Várjatok csak egy percet! - mondtam Mark. Hol van Stark?
- Ő... - kezdtem, és összeszorítottam a kezem, amiben azt a nyakláncot szorongattam, amit Tony adott. Aztán sírni kezdtem.
- Hogyan történt? - kérdezte Hazel.
- Az a sugár, amit Thanos küldött ránk. Eltalálta - válaszoltam halkan.
- És az mi? - kérdezte Percy.
- Ezt adta - mondam, és odaadtam neki. Először egy nyakláncnak tűnt, de aztán amint Percy nézegette, észrevettem rajta valamit. Egy kis vonalat, ami valószínűleg arra utalt, hogy valamit tartott benne. Kivettem Percy kezéből, és kinyitottam.
- Mi az? - kérdezte Korra.
- Egy levél? - kérdezte Mark. Igaza volt, mert egy papírlapot tartottam a kezemben, amit elég kicsire hajtott össze Tony. Széthajtottam, és mind a két oldalán írást véltem felfedezni. Az egyik egy levélnek tűnt, a másik meg egy versnek. Úgy döntöttem, hogy előbb a levelet olvasom fel.
"Pepper!
Ha megkapod az üzenetem, akkor valami történt velem. Tudod, hogy nem vagyok a szavak embere, de azért megpróbálom hosszasan leírni.
Szóval azt kérném tőled, hogy bújj el, hogy Thanos véletlenül se tudjon megtalálni! Bújj el, mert ha még élek is, nem tudnám elviselni, ha valami történne veled. Szóval ennyi lenne. Sajnálom, hogy nem tudtam több időt tölteni veled, sokkal többet érdemeltél volna.Szeretlek:
Tony"
- Te jó ég - sírta Emily. - Tudta, hogy meg fog halni.
- És mi az a vers? - kérdezte Percy.
"Két világ találkozása,
Hozza majd hatalomvágya.
Hárman a külső harcban,
Győznek vagy meghalnak a játszmában.
Négy elem harcosai készen állnak
Véget vetni a két világ harcának."- Ennek prófécia szaga van - mondta fintorogva Percy.
- Mert ez az is, Hínáragyú! - csattantam fel.
- Ja, bocsánat, igen, te nem tudsz mindent, hogy mi történt, meg hogy miért nem szeretem a próféciákat - csattant fel Percy. - És mégis miért nem voltál ott? Mert Csipkerózsikát játszottál, amíg mi, Annabeth-szel millió veszélyen váguk már át magunkat!
- Bocsánat, hogy meg merészeltem halni! - tettem fel a kezem. Percy leült a földre.
- Bocs, csak tudod ez elég nagy sokk most - szabadkozott. - A legutóbbi prófécia miatt meghalt Piper, Jászon, Clarisse, Reyna, Dan és Karter is, illetve én is, Annabeth meg többször is majdnem.
- Megértem - mondtam.
- És mi az a kis jegyzet? - mutatott Leo a lap aljára.
- Az is egy pici vers - mondtam, majd olvasni kezdtem:
"A hatalmasok játékában nyersz vagy elbuksz. Nincs középút."
- És ez mit akar jelenteni? - kérdezte Korra.
- Majd a Táborban megfejtjük ezt is, de előbb vissza kéne érni - mondta Percy, és sétáltunk tovább. Aztán meghallottuk, hogy Thanos serege még mindig üldöz minket. Percy elkiáltotta magát: - FUTÁS!
أنت تقرأ
Sötét Világ - Végtelen Háború 3.
أدب الهواةAz Argo III. megsemmisült. A Bosszúállókat, Harryéket és Hazeléket elkapták, és Percy még mindig fogságban van. Thanos szétfeszítette a csapatot. Leo és Árnyék Zoé gyorsan halad Thanos palotája felé a Sötét Világban, hogy kiszabadítsák a barátaikat...