8. fejezet

67 2 0
                                    

PERCY

Kihallgatás

Miután behurcolták a katonák az új foglyokat, rögtön a börtönblokkba mentem. Miután bezárzák őket, elküldtem Pnévmát, hogy egyedül akarok velük beszélni.

- Azt mondtad, Leo Valdez vagy, ha? - kérdeztem a fekete hajút.

- Szóval emlékszel valamire? - reménykedett a srác.

- Olyan nagyon állítjátok, hogy a barátotok vagyok, hogy úgy döntöttem meghallgatom a ti oldalatokat is - mondtam. - Kik vagytok ti?

- Az vagyok, akinek mondtam magam - mondta Leo. - És nem öltük meg a családod. Senki sem öltemeg őket. Sőt, hogy még fokozzam, mi vagyunk a családod.

- Thanos játszik veled, Percy - mondta a fekete hajú lány, akinek csillagok voltak a hajában. - Ne hidd el neki, amit mond!

- Csak használni akar, hidd el! Kérlek! - kérte a vörös hajú lány.

- Annabeth nagyon aggódik érted - mondta Leo. - Megígértem neki, hogy visszaviszlek hozzá, de ehhez te is kellessz! Nem tudlak megmenteni anélkül, hogy te akarnád!

Emlékek tértek vissza. Ez az Annabeth, biztos az a szőke hajú lány. Aztán még többen is voltak ott. Sokkal többen. Aztán megláttam Pnévmát és Iscys-t, ahogy harcolnak velem. Kételkedni kezdtem. Kételkedni abban, hogy a jó oldalon állok. És Thanosban is. Hazudott nekem. Most már minden tiszta. Szép sorjában tér vissza az összes emlékem.

- Kell szervezni egy puccsot Thanos ellen - mondtam.

- Az előbb még meg akartál ölni - mondta a fekete hajú lány, aki nem Zoé volt – mostmár a neve is beugrott mindenkinek, csak annak az öt főnek nem.

- De ő Percy - mondta Emily. - Ő mindig a barátaival van. Vagyis akkor, ha tudja, hogy kik a barátai.

- De előbb mondjátok meg kik vagytok, mert nem ismerlek titeket!

- Én Korra vagyok - mondta a fekete hajú. - Ő Bolin, ő Mako, ő Aang és ő Katara - sorolta a neveket Korra. - Azt meg majd késöbb elmondjuk, hogy kik vagyunk.

- Oké. A terv, hogy vártok a jelemre, és akkor fogtok innen lázadni - mondtam. - Úgyis van köztezek olyan, aki tud fémet hajlítani, nem? - néztem Korrára.

- Jó, de miről ismerjük meg a jeled? - kérdezte Mako.

- Majd meg fogjátok ismerni - mondtam, és megfordultam.

- Mégegy valami - tette hozzá Emily. - Hol vannak a többiek? Tudod, Steve és azok, akiket még elkaptak?

- Ők egy másik helyen vannak - válaszoltam. - Elszállították őket. Egyedül Hazel, Frank, Rick és Tony van itt. Thorról meg nem tudok semmit - sóhajtottam. - Bruce-t és Clintet meg megölték. Ahogy az apámat is.

- Poszeidont?! - hülledezett Leo és Zoé.

- Artemisz és Hermész is még fogságban van - tettem hozzá. - Őket is úgy akarnak a seregbe állítani, ahogy engem is beállítottak. Pnévma és Myaló szórakozott az agyammal. Azt hitték kitöröltek belőle mindent. Pedig csak blokkolták az emlékeket. De most megkapják!

Sötét Világ - Végtelen Háború 3.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora