/Grup\
Chanyeol: Canım sıkıldı babuşlar nerelerdesiniz
Nayeon: Bize mi soruyorsun yoksa Exo'ya mı?
Chanyeol: Hepinize
Baekhyun: Kyungsoo ve Dahyun ile mısır yiyip kafa buluyorum
Chaeyoung: DAHYUN BENİ ALDATIYOR MUSUN CİDDEN
Dahyun: Evet... Gerçekler acıdır Chae.
Chaeyoung: Yazıklar olsun verdiğim emeklere!
Baekhyun: Ühühühühü yanlışlıkla yuva mı yıktık naptık
Chaeyoung: Karımı benden nasıl çalarsın Baek!?
Kyungsoo: Şey aslında senin dikkatini çekmek için yaptı. Neymiş Chaeyoung beni görmeliymiş,peh. Bizi de kendi oyununa alet etti!!
Dahyun: Bravo Kyungsoo 👏👏 Her şeyi ifşaladın şu an
Kyungsoo: Dubu ben sır saklamayı sevmem be.
Chaeyoung: ?
Dahyun: Sendeyiz Baek
Baekhyun: Iıııııııııı şey....
Dahyun: Söyle gitsin!!
Baekhyun: Whatsapp ortamında söylemek istemedim ama...
Chaeyoung: Yüz yüzeyken söyle o zaman
Baekhyun: Tamam... Öğle yemeğinde söyleyeyim... Chan yanıma gelsene bi'.
Chanyeol: Uvvv,iş ciddi galiba
Dahyun: Halletsek de rahatlasak
***
Öğle yemeğinden sonra Baekhyun gergince Chaeyoung'u beklemeye başladı. Ona karşı bir şeyler hissediyordu ve bunu daha fazla saklamak istemiyordu. Chaeyoung bir yandan saçlarını bağlarken diğer yandan koşarak Baek'in yanına geldi. "Geç kaldım değil mi?"
"Yoo,sorun değil." Chaeyoung saçını düzeltti ve Baekhyun'a bakmaya başladı. Baekhyun derin bir nefes alıp verdi ve "Dans eşleşmesinde birlikte dans etmiştik ya hani..." diyerek başladı sözlerine. Chaeyoung dikkatle onu dinlemeye başladı. "Ben... Bilmiyorum dans ederken bir şey oldu bana. Hep seni görmek istedim. Üyelerle gülüşürken izledim seni. Galiba biraz fazla izledim ki bakmayı bırakamıyorum. Yani... Ben sana çoktan aşık oldum Chaeyoung. Kalbime düştün birden. Bende anlayamadım... Ama oldu işte..." Başını yere eğdi.
Chaeyoung şaşkınca Baekhyun'a bakıyordu. Ne diyebilirdi ki... "Sen... Yani gerçekten..."
"Evet..."
"Aramızdaki yaş farkını biliyorsun değil mi?"dedi Chaeyoung en sonunda. "Yedi yaş az değil. Yani..."
"Olmaz mı demek istiyorsun?"
"Hayır. Tuhaf olur demek istiyorum. "
"Kimin umurunda ki? Ben sadece hep senin yanında olmak istiyorum... Sen de bana şans veremez misin?"
Chaeyoung başını yere eğdi. Aşk olaylarına girmek istemiyordu ama Baekhyun'un kalbini de kırmak istemiyordu... "Ben biraz düşünmek istiyorum."
"Tamam..." Chaeyoung koşarak otele girdi ve odasına çıktı. Tzuyu ve Dahyun ile kalıyordu. "Kızlar,bana yardım edin." Tzuyu gözlerini Chaeyoung'a çevirdi. "Ne oldu?" Chae yanlarına oturdu ve Baekhyun'u anlattı. Dahyun "Kyungsoo Baekhyun ve ben bu yüzden buluşmuştuk."dedi. "Baekhyun durumu bana anlattığında böyle tepki vereceğini biliyordum. Durumu ona anlattım ama Kyungsoo söyle diye ısrar etti. Yani... Ona hayır mı diyeceksin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
twicexo || love
FanfictionSm'in başkanı Exo ile Twice'ın yakınlaşmasını ister. Bu yüzden bir whatsapp grubu kurdurur. Düet için de Jinyoung pd'nim ile konuşur ve onayı alır. Böylece iki grup da yakınlaşır. "Ulan nerden nereye geldik be..." "O kadar yenge dersem olacağı bu."