Busan yolu
"Çişim geldi."dedi Sehun yine. Üyeler gözlerini devirdi. Tzuyu "Yolculuğa başladığımızdan beri sürekli tuvalettesin zaten. Derdin ne?"dedi. Sehun gergince "Kaçtığımız için çok gerildim,gerginliğim de mesaneme vuruyor. Suho hyung! Lütfen dur!"dedi. Tzuyu kıkırdadı ve birden Sehun'un yanaklarını sıktı. "Küçük bir bebek gibisin."
Sehun sırıttı. Suho söylenerek benzinlikte durduğunda Sehun koşarak tuvalete gitti. Kalan üyeler de hava almak için indi arabadan. Nayeon uyuyan Chanyeol'e baktı. Arabada sadece ikisi kalmıştı bu yüzden istediği kadar ona bakabilirdi. Bir süre yüzündeki gülümseme ile onu izledi. Ne de güzel uyuyordu...
"Beni izlemeyi kes."
Chanyeol'ün sesiyle sıçradı ve başını cama çarptı. "Ah!" Chanyeol gülerek yüzündeki maskeyi indirdi ve başını tutan Nayeon'a baktı. "Çok mu acıdı?"
"Evet! Niye pat diye konuşuyorsun!? Ödüm koptu!"
"Üzgünüm, gel de başına bakayım," Nayeon yüzünü buruşturup başını Chanyeol'e uzattı. Chanyeol yavaşça başına baktı ama bir şey yoktu. "Hâlâ sağlamsın."dedi gülüp.
"Komik mi?"
Güldü. "Evet."
Nayeon Chanyeol'ün koluna sertçe vurdu ve "Senin yüzünden kafam kırıldı!"dedi. Chanyeol kolunu ovuşturdu ve "Ne ağır elin var be. Tamam,üzgünüm."dedi.
Nayeon hızlanan kalbini umursamadan Chanyeol'e baktı. Artık duygularını söylemek istiyordu.
"Sana bir şey söylemem gerek." İkisi de aynı anda demişti. Nayeon "Tamam,sen söyle."dedi.
"Ben..."dedi Chan. "Uzun zamandır düşünüyorum. Çok uzun zaman... Seni her düşündüğümde yüzümde mutlaka bir gülümseme oluyor. Yanında olduğum her zaman huzurla doluyorum. Gülüşünü gördüğümde donup kalıyorum ve kalbim maratona çıkmış gibi atıyor. Ben seni gerçekten çok seviyorum Nayeonie."
Nayeon umutla kocaman gülümsedi. "Aynı şeyleri bende sana söyleyecektim. Bende seni çok seviyorum Chan!"
"CİDDEN Mİ!?"
"Evet!" Chanyeol kollarını sıkıca Nayeon'a sardı. Nayeon da mutlukla sarılışına karşılık verdi. Sonunda...
"Abovv!! Yakalandınız! Sevgililer var!"
Kai'nin sesiyle ikiside ona baktı. Kai gülümsedi ve "İlk günden yenge demiştim."dedi. Nayeon güldü ve Chanyeol'e baktı. Sonunda sevdiği adama kavuşmuştu.
***
Busan'a geldiklerinde herkes gayet neşeliydi. Sevdikleriyle bir arada olmak onlara gerçekten iyi gelmişti. Sehun "Nerede kalacağız?"dedi. Xiumin "Jungkook'un yanında."dedi.
"Yeee,maknae kankam!" Dedi Sehun sevinçle.
Jungkook'un evine geldiklerinde herkes mutlulukla arabadan indi. Jungkook ve Jimin evin önünde onları bekliyordu.
"Sonunda geldiniz."dedi Jungkook hepsine selam verip. Jimin onlara selam verip içeri davet ettiğinde hepsi gülüşerek içeri girdi.
Salona girdiklerinde Lisa ve Rosé gülümseyip "Hoş geldiniz! "Dedi. Chaeyoung koşarak Rosé'ye sarıldı. "Adaşım!"
Herkes koltuklara oturduğunda Sehun Jungkook'a baktı ve "Pişt,Lisa ,yenge sıfatıyla burada değil mi?" Dedi. Jungkook gülümsedi. "Tabikide. "
"YG ağzınıza sıçacak."
"Çoktan yaptı bile. Bizde kaçıp Busan'a geldik."
"Jimin ve Rosé ne alaka?"
"Jirose Sehun, cık cık cık. Onları da öğrendi sayın başkanımız. Hep birlikte kaçtık."
"Kader kurbanlarım,"
"Eee,ne içersiniz?"dedi Lisa.
"Lisa yenge, "dedi Kai sırıtıp. Momo "Herkese yenge dedin bir bana güzel sıfat bulamadın."
Kai gülümsedi ve "Kalbimin Kraliçesine ne dersin?"dedi. Momo şaşkınca "Oha," dediğinde diğer üyeler onlara gülerek bakıyordu.
"Sende itiraf et Momo. Benden hoşlanıyorsun değil mi? Şahsen ben hoşlanmanın bir tık üstüne geçmekle meşgulum. "
"Yani... Ne desem ki..."dedi Momo. Kalbi yine depar atmaya başlamıştı."Hepimiz Kai'den hoşlandığını biliyoruz Momoring, " dedi Sana gülümseyerek. Momo utansa da Kai'nin gözlerinin içine baktı. "Evet, bende senden hoşlanıyorum. " Kai kocaman gülümsedi ve daha önce kimsenin yapmadığını yaptı. Uzanıp Momo'nun dudaklarına küçük bir öpücük verdi. Herkes onlara bir şey söylüyordu ama onlar sadece birbirlerine odaklanmışlardı. Eh,biraz birbirlerine bakıp aşklarını yaşasınlardı.
Baekhyun sinirle "Bir ben sevdiğime kavuşamadım anasını satayım! "Dediğinde Chaeyoung Baek'e baktı. Onu yeterince bekletmişti. Daha fazla üzmek istemiyordu.
"Belki de kavuşmuşsundur."
Baekhyun gözleri parıldayarak Chaeyoung'a baktı. "Ne?"
"Diyorum ki; biz de artık şu ilişkimize bir isim koyalım."
"Ay ne!? Rüya da mıyım ben!? Şaka mı yapıyorsun!?"
Chaeyoung güldü ve Baekhyun'un yanağından öptü. "Kendine gel hadi."
"Aman Tanrım..."
Rosé "İyice evlilik programına döndük be." Dedi. "Neyse,hadi yemek yiyelim. Sonra da yatıp uyuyalım."
Herkes mutlulukla yemek yerken sohbetler birbirini kovaladı. O gün bütün üyeler kendini ilk defa bu kadar mutlu,huzurlu ve rahat hissetmişti. Herkes sevdiğiyle birlikteydi ve kimse onları ayıramazdı. Hiçbir zaman...
***
Bölüm Sonu.
Son bir bölüm kaldı bebekler.
Bu arada yazarınız aslında TaeTzu,Marksa,Namhyo shipliyor. Bu yüzden diğer shipleri yazmak bana çok zor geldi. Özür dilerim... Shipper kalbim çok kırık.
Neyse,uzun lafın kısası fazla içime sinmedi o yüzden idare edin. Görüşürüz. Öpüldünüz ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
twicexo || love
FanfictionSm'in başkanı Exo ile Twice'ın yakınlaşmasını ister. Bu yüzden bir whatsapp grubu kurdurur. Düet için de Jinyoung pd'nim ile konuşur ve onayı alır. Böylece iki grup da yakınlaşır. "Ulan nerden nereye geldik be..." "O kadar yenge dersem olacağı bu."