-Grup-
Suho: Çalışmalar bir saat içinde başlayacak hadii
D.O: Kısacası nerde kaldınız amk
Jeongyeon: Maknae line sağ olsun iki saattir uyanamadı. Yarım saate oradayız
Dahyun: Benim bir suçum yok
Momo: Tabi tabi,yorganına dürüm gibi sarılıp tuvalette uyuyan da bendim zaten
Dahyun: Unnie! Bu özel bir mesele!
Momo: Eğvle eğvle sus
Baekhyun: Mutant Kai'nin sihri Momo'ya geçmiş xcndhdyeg
Kai: Eğvle eğvle kes
Twice üyeleri SMTOWN'a vardıklarında kameramanlar anında fotoğraf çekmeye başladı. Güvenlikler ve menejerlerin sayesinde içeri güvenle girdiler. Lee Soo Man gülümseyerek kızları karşıladı. "Hoş geldiniz." Kızlar saygıyla eğilerek karşılık verdi. "EXO ikinci kattaki kayıt odasında."
Kızlar üst kata çıktıklarında hepsi gergin ve heyecanlıydı. Nayeon Mina'ya baktı,Lay birazdan onu görecekti ve yüzde atmış belli edecekti. Derin bir nefes verdi ve kızların peşinden kayıt odasına girdi. "Hoş geldiniz." Dedi EXO üyeleri. Kızlar karşılık verip koltuklara dizildi.
O sırada Lay'in gözleri Mina'daydı. Sanki odada sadece o varmış gibi bakıyordu. Chanyeol boğazını temizledi ve Lay'i dürttü. "Biraz daha bakarsan kızın ağzına düşeceksin."
"Dalmışım..."
"Daha çook dalarsın,neyse başkan gelecek kendine gel." Lay başını salladı ve gözlerini Mina'dan ayırdı.
Başkan yanlarına geldiğinde herkes eğilerek selam verdi. "Bugün şarkının kayıtlarına başlıyoruz. En fazla dört gün veriyorum. Dört gün içinde mükemmel bir kayıt ile gelmelisiniz. Yoksa iş birliği iptal."
"Peki başkanım." Başkan odadan çıktığında ses eğitmeni ve yanında biri daha geldi. "Evet,başlıyoruz. İlk kısmı seslendirecek vokaller; Nayeon,Baekhyun,Jihyo. İkinci vokal yeri; Sana,Mina,Lay..."
Lay Mina'nın adını duyduğunda şaşkınca üyelere baktı. Kai yanına geldi ve "Hadi yine iyisin." Dedi.
"Üçüncü vokaller; "Tzuyu,Sehun,Kyungsoo. Sonra rap kısmı var; Önce Chanyeol on saniye rap yapacak,sonra Chaeyoung on iki saniye. Dahyun arada kelimeleri tekrar edecek. O arada da Chen ve Jeongyeon'un yüksek notası var. Momo ve Kai aynı anda şarkıyı söyleyip dans edecekler. O arada Suho var. Şarkıyı Xiumin ve Nayeon'un uyumu ile bitireceğiz. Anlaşıldı mı? ""Evet!"
Tüm üyeler heyecanla kayıtlara başladı. İlk vokaller söylemeye başladığında odadaki en heyecanlı kişi Lay'di. Tanrım...Cidden yanımda olacak. Ne yapacağım!! İçinden kendini yiyip bitiriyordu...
Beş saatlik çalışmadan sonra Momo ve Kai dans için çalışmaya başladı. Hocaları onlara dans hareketlerini gösterdiğinde ikiside yarım saatte öğrenmişti.
"Bence gayet güzel oldu." Dedi Momo yere oturup. Kai karşısına oturdu ve başını salladı. "Bence de." Dinlendikten sonra iki saat daha pratik yaptılar. Kai kendini çok gergin ve stresli hissetmişti. Momo'ya baktı. Çok güzel dans ediyordu... Gözlerini kaçırdı. Saçmalama...
Kayıt Odası
İlk kayıt bittiğinde ses hocaları ile kayıdı dinlediler. Hoca "Nayeon sesin tam oturmadı. Bir kez daha kaydedelim." Dediğinde Nayon suratını astı. Derin bir nefes alıp verdi ve şarkıyı tekrar söyledi. "Tamam oldu. İlk günden bu kadar yeter. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
twicexo || love
Fiksi PenggemarSm'in başkanı Exo ile Twice'ın yakınlaşmasını ister. Bu yüzden bir whatsapp grubu kurdurur. Düet için de Jinyoung pd'nim ile konuşur ve onayı alır. Böylece iki grup da yakınlaşır. "Ulan nerden nereye geldik be..." "O kadar yenge dersem olacağı bu."