18.Bölüm

944 71 38
                                    

Güney Kore,SMTOWN

Üyeler Kore'ye gelir gelmez başkanların emriyle SMTOWN'a gelmişlerdi. Lay endişeliydi çünkü başkan ancak sevgili olaylarında böyle bir mesajla onları çağırırdı. Umarım yanılıyorumdur.

Kai "Yine ne bok yedik acaba?"dedi ve Suho'ya baktı. "Sevgili işleri,"dedi Suho. "Hadi gidelim de bir an önce bitsin." Bütün üyeler ve Twice içeri girdiler ve büyük pratik odasına indiler. Başkanlar masada oturumuş,gayet ciddi duruyorlardı.

Suho ve Jihyo gergince öne çıktılar ve "Bizi çağırmışsınız."dediler. Jinyoung Pd-nim Jihyo ve diğer üyelere bakıp "İtibarınızı zedelemek istediğinize emin misiniz?"dedi. Jihyo anlamayarak kaşlarını çattı. "Ne?"

"SEVGİLİ OLMAK NE DEMEK?!" Jinyoung Pd-nim'in bağırmasıyla Twice korkuyla sıçradı. Jinyoung Pd-nim ayağa kalktı ve sinirli bir şekilde Twice'a baktı. "KORE'DE VE DÜNYA ÇAPINDA BU KADAR ÜN KAZANMIŞKEN,BÖYLE SAÇMA ŞEYLERLE İTİBARINIZI DÜŞÜRECEKSİNİZ! BUNA İZİN ASLA VERMEM! MYOU MİNA! ÖNE ÇIK!"

Mina korkuyla bir adım öne çıktı ve endişeli gözlerini başkana çevirdi. Başkan sertçe ona baktı ve elindeki kağıtları Mina'ya gösterdi. Fotoğrafta Lay ile sarılıyordu. Gözleri büyüdü ve ağzı şaşkınlıkla açıldı. Bunları kim çekti!?

"AÇIKLA!"

"Şey..." dedi Mina. Başkandan o kadar çok korkuyordu ki,bir şey demeye cesaret edemiyordu. O sırada Lay daha fazla dayanamadı ve öne çıkıp Jinyoung Pd-nim'e baktı. "Ben Mina'ya çok aşığım. Yıllardır onu çok seviyorum."

Başkan Lay'e baktı ama bir şey demeden Mina'ya döndü. "Uzatmaya gerek yok. İki grupta bundan sonra asla görüşmeyecek."

"Ama-" dedi herkes. Lee Soo Man ayağa kalktı ve Exo'ya baktı. "TÜM GÜVENİMİ YERLE BİR ETTİNİZ! ÖZELLİKLE SEN LAY! HAZIRLAN,YARIN İLK UÇAKLA ÇİN'E GERİ DÖNÜYORSUN!"

Lay kendini sıktı.  Asla... Mina olmadan hiçbir yere gitmem. "Olmaz! Gidemez!"dedi Sehun. Başkan Sehun'a baktı ve "Sana sormadım."dedi. Sehun üzgünce "Abim daha yeni geldi. Onu bu kadar kısa süre içinde bizden ayırmayın. O hâlâ Exo'nun bir parçası. "Dedi. Chanyeol Nayeon'a kısa bir bakış atıp başkana döndü.

"Lay'in Çin'e gitmesi Mina'ya olan aşkının bitmesine sebep olmaz. Böyle yaparak elinize bir şey geçmeyecek."

"Bu konu burada kapandı! Lay yarın Çin'e gidiyor,sizde fazladan pratik yapıyorsunuz!"

Kimse bir şey diyemedi. Mina ağlayarak Lay'e baktı,Lay da ona... Bir saat içinde herkes yurda dönmüştü. İki yurtta da aynı hava hakimdi. Mina saatlerce ağlamış,en sonunda uyuyakalmıştı. Nayeon ağlamamak için direnirken yorgun düşüp koltukta uyukluyordu. Momo Exo ile olan fotoğraflarına bakıp iç geçiriyor,Jeongyeon üzgünce Chen'i düşünüyordu. Sana kafasını dağıtmak için oyun oynarken maknae line odalarında sohbet ediyordu.

"Baekhyun ile olmamız imkansız artık."dedi Chaeyoung mutsuzca. Başkanların bugünkü halini gördükten sonra Baekhyun ile ilgili tüm umutları sönmüştü. "Sehun da çok kötü görünüyordu. "Dedi Tzuyu. "Çok üzüldüm."

"Başkanlar neden bu kadar acımasız olmak zorunda?"dedi Dahyun. İşte bunun cevabını kimse bilmiyordu.

***

Ertesi gün Twice hiçbir şey olmamış gibi pratik yapıp yurda döndü. Mina'nın gözleri o kadar şişti ki... Herkes onu hasta sanmıştı. Mina odasına girdi ve duvar dibine çöktü. Birkaç saat önce haberlerde Lay'in Çin'e gittiğini öğrenmişti. Gözleri doldu ve eliyle ağzını kapattı. Onu şimdiden özledim.

Jihyo merakına yenik düşüp internetteki haberleri okumaya başladı.

Twice Exo ile aşk mı yaşıyor!? Aman Tanrım... Bu saçmalık!

Mina ve Lay hiç güzel durmuyor! Artık Twice dinlemeyeceğim!

Exo bunu nasıl yapar? Dışarıda milyonlarca güzel kız varken neden Twice?

*Kusma emojisi*

*Sinirli emoji*

BIASLARIMI ÇALDILAR! PİS S*RT*KL*R!

OR*SP*L*R!

REZALAET!

TWİCE BUNU NASIL YAPAR!

OPPA LARIMI RAHAT BIRAKIN!

EXO'DAN NEFRET EDİYORUM!

LAY UMARIM MUTLU OLAMAZSIN!

Bunlar bizim hayranlarımız mıydı?diye düşündü Jihyo. Yazık...

***

Eveeeet....

Spoi: Finale son dört

Elimdeki imkanlar bu kadardı. Yarın akşam bölüm atmaya çalışacağım. Öpüldünüz ❤


twicexo || loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin