თავი-1

141 12 2
                                    

🖤თავი-1🖤
1998 წლის 18 თებერვალი.
ზამთრის ერთ-ერთი ცივი და სუსხიანი ღამე. 2:03 სთ.
4 წლის პატარა ყმაწვილი, უკვე დიდი ხნის უკან დაკეტილი, გასართობი პარკის ცენტრში დგას და ისევ გულუბრყვილოდ განაგრძობს ლოდინს. დედა დაპირდა, რომ აუცილებლად დაბრუნდებოდა მის წასაყვანად...
[ 21:54 PM ]
"- პატარავ, დედა მალე დაბრუნდება, აქ იდექი და არსად წახვიდე! გესმის ჰოსოკ? მე მალე დავბრუნდები! "
გავიდა ერთი, ორი, სამი საათი ბიჭი კი ისევ იმ ადგილას იდგა, სადაც დედამ დატოვა,  ირგვლივ ხალხი სულ უფრო მცირდებოდა, ჰოსოკი კი უბრალოდ თვალს ადევნებდა, თუ როგორ ტოვებდნენ გასართობ პარკს მისი თანატოლები, მკაფიო ღიმილითა და ბედნიერი გამომეტყველებით, მშობლებთან ერთად. ის კი ისევ მარტო იდგა, სიცივე სულ უფრო მატულობდა, ჰოსოკს არავინ უახლოვდებოდა... თითქოს არც არსებობდა... ვერავინ ამჩნევდა მარტო მყოფ ბავშვს, რომელსაც კიდურები სულ უფრო ეყინებოდა, თითები და პატარა ცხვირი სულ გასწითლებოდა, ღაწვებზე კი თბილი ცრემლები უხმოდ მოედინებოდა, ბაგეებს სწყდებოდა და ფიფქების მსგავსად უგზოუკვლოდ ქრებოდა. პატარა მუჭში კი დედას მიერ ბოძებული კულონი ეკავა, რომელიც ორი ნაწილისგან შედგებოდა...
[21:30 PM ]
"- ჩემო იმედო, ჩემო პატარა ანგელოზო, ჰოსოკ, გილოცავ დაბადების დღეს. ეს პატარა ნივთი მუდამ თან ატარე, დაგიცავს. გახსოვდეს,  დედას ძალიან უყვარხარ! "
დიახ! დღეს პატარა ჰოსოკის დაბადების დღეა, რომელიც 4 წლის გახდა, ქალბატონმა ლიმ კი ის აქ გასართობად მოიყვანა, უნდოდა შვილის ის ნათელი ღიმილი ეხილა, რომელიც მას დიდ იმედს აძლევდა, მაგრამ ბიჭის ნათელი ღიმილი ცხარე ცრემლებმა და იმ დიდმა შიშმა ჩაანაცვლა, რომელიც მარტოობით იყო გამოწვეული.
ჰოსოკი კიდევ დიდხანს იდგებოდა ბნელ პარკში, რომ არა ერთ-ერთი დაცვის თანამშრომელი, რომელმაც მარტოდ მყოფი პატარა შენიშნა, პარკის ცენტრში.
~კიმ დო ჯუნი. 30 წლის ახალგაზრდა მამაკაცი, საკმაოდ მიმზიდველი გარეგნობით, ფართო მხრებით და ნათელი ღიმილით, ადამიანი რომელიც ერთადერთი იყო ვინც ჰოსოკთან მივიდა და დახმარება შესთავაზა. თბილ კაბინეტში შეიყვანა, სადაც პატარა მაგიდა და ორი კომფორტულად განლაგებული დივანი იდგა, სადაც მოგვიანებით ჰოსოკი დასვა და თბილი პლედი მოაფარა. მზის ამოსვლამდე ელოდნენ ქალბატონ ლის, როდის შემოაღებდა კარს და აფორიაქებული იკითხავდა ჰოსოკს, მაგრამ ამაოდ. ბიჭის ნაკვთები სულ უფრო ნაღვლიანი ხდებოდა, მისი დიდი იმედი კი იმ თივლის მსგავსად ქრებოდა, რომელსაც წვიმა ანაცვლებდა და უგზოუკვლოდ იკარგებოდა წვიმის წვეთებში.
ცრემლებიც კი გაშრა,  უბრალოდ გაქრა.

[ 20 წლის შემდეგ...]

]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


The Way To Paradise / გზა სამოთხისკენ ! 🖤🖤Where stories live. Discover now