empat°

4 0 0
                                    

⬅      Unknown Number
            Online
______________________________________

Hai

siapakah anda

Park Jihoon eh ?

Tak

Ouh

Bae Jinyoung ?

Absolutely , Haah

Ni sape ek ?

Kang Jimin ?

Orang yang awak paksa  jihoon bagi saya roti ?

AAHAHAHAH

OK OK

Save number saya

Kalau saya tak nak save ?

Lemau ah

Please

Okey .

Bye

_______________________________________

++++

" appa , eomma " aku merapati kedua ibubapa yang sedang lawan freefire .

" kejap eh . Eomma sipi je lagi nak menang ni lawan appa kamu yang noob ni  " ucap eomma tekun sekali .

" takdanya eomma boleh kalahkan appa . appa tetap champion " ulas Appa aku , tak padan rabun . Main phone depan mata .

Tak lama kemudian , AHMAD KANG DANIEL IBNU KANG PEACH BERSAMA GIGI YANG NYARIS AKU SAGAT KAT BESI datang ke ruang tamu .

" Appa , lusa daniel dah nak gerak pergi UK balik ni " ucap mesra Daniel yang datang datang terus menukar rancangan di TV .

" kijap ye anak teruna ku . appa dah nak menang lawan eomma kamu yang noob ni " ucap Appa yang masih menatap phone

" sorry ked . awak tu yang noob " eomma sempat memijak kaki precious appa dengan manja .

Manja kah ? Macam nak nangis muka appa bila kena pijak tadi (๑ت๑)ノ

Daniel segera menjeling game freefire yang appa ngan eomma main lepas kena palau bertubi tubi .

" UISH , NOOB SANGAT NI . SAMPAI BILA LAH TAK HABIS ,

KENAPA ASKAR EOMMA JALAN MACAM SIPOT BABI KAK SENAH ?

KENAPA KAKI KANAN APPA DALAM GAME NI KUDUNG MACAM LIPAS ? "

hah , sorang lagi berjangkit dengan game freefire . Menyesal aku ajar diorang main haritu . Dulu aku champion wei .

Nasib tak ajar diorang main ML. Kalau tak , terbeliak mata appa ngan Daniel kalau tengok charater figures perempuan . Menjejeh air liur nanti .

" heish , nampaknya aku terpaksa lakukan semua ini . walaupon aku benci " aku terus mematikan wifi rumah . Biar padan muka askar appa ngan eomma mati

MUAHAHAHHAHA PANDAIKAN AKU ?

" OUH YA , tadi daniel anak terunaku cakap apa ? " ucap appa.  Terus memandang daniel yang duduk disebelah eomma.

" HAH , LUSA AI NAK BALIK UK DAH . DALAM 2 DEKAD LAGI NIEL BALIK HAGAKNYA " balas Daniel yang wink kearah aku .

" halah , nanti Jimin tak ada member nak main enjit enjit semut " aku mula melaksanakan drama yang aku sudah setkan dalam kepala bersama daniel .

Hah sinang saja , aku buat buat muka sayu depan appa & eomma kata aku dah makin besar , makin takde member nak ajak bergurau . Daniel pulak stay belajar kat uk .

Pastu aku bagi la idea , suruh eomma ngan appa ambil jihoon jadi adik beradik angkat aku . Hapa susah , ni Kang Jimin lah. Adik Kang Daniel

Apa aku nak ,pasti dapat .(๑ت๑)ノ

+++

" okey . appa setuju je . eomma pulak macam mana ? " balas appa terhadap idea aku.

" hm , eomma dah lama nak anak kembar . asal anak angkat yang jaga jimin pon jadi la . senang la appa ngan eomma nak pergi honeymoon setiap bulan " ucap eomma yang teruja .

Dey -,,-

" hah , niel pon setuju . sebab Niel nak sangat namdongsaeng . penat jaga yeoja dongsaeng yang suka tarik rambut niel time tido " ujar Daniel yang menjegil mata kearah aku .

Walaupon aku rasa macam nak pukul dia pakai penyapu sekali ja , aku tetap nak cakap mekaseh sebab sokong aku .

" hah , moh la kita siap siap pergi amik jihoon " ucap Appa yanh bersemangat .

















Meow ?

Bosan ?

Saya pon sama AHHHAHAHA

[ C ]Re-moved • bjy •Where stories live. Discover now