17

594 54 2
                                    

SeolhyunPov

Aku tengok jam hampir pukul 9:30pm tapi taeyong tak sampai lagi tady die kata nak ambik aku dekat rumah tapy mana dia tady bukan main beria suruh aku siapa cepat bila dah siapa cepat dia pulak tak sampai lagi. Tetiba iphone aku berbunyi aku tengok nama dekat skrin panjang umur betullah dia ini.

Phone Incall 📞 :- TAEYONG

Seolhyun:-
Awak dekat mana lama tau saya tunggu tady bukan main beria suruh siap cepat bila dah siap awal awak pulak tak sampai.

Taeyong:-
Mianhaee seolhyun.. saya betul2 busy tak ingat nak ambik awak tapi awak jangan risau daehwi otw nak kerumah awak sekejap lagi sampai.

Seolhyun:-
Kalau macam itu okeyh saya pergi dengan daehwi je..

Taeyong:-
Mianhaeee... saya tunggu awak dekat sini balik nanti saya hantar awak balik.

Seolhyun:-
Gwaenchana.. saya tahu awak busy layan tetamu dekat sana mesti ramaikan.

Taeyong:-
Takdelah ramai sangat tapi awak jangan risau seulgi pun ada harini dia bawak daniel sekali dengan member nct sekali so awak ada kawan untuk teman awak borak bila saya busy.

PINNN PINNN..

Seolhyun:-
Okeyhlah saya pergi dulu maybe daehwi dah sampai saya jumpa awak dekat sana annyeong.

Taeyong:-
Naeee..

End Call ☎

Sebaik aku end call dengan taeyong terus aku turun ke bawa dan kunci pintu terus pergi dekat daehwi sebab nak cepat takut lambat punya pasal.

" wahhhh... unnie you look so beautiful tonight " - daehwi

" daehwi pun apa kurangnya hensem jugak " - seolhyun

" mana ada biasa jelahh nanti mesti dekat SM ENT ingat unnie idol iyelah pakaiam dah macam idol nanti mesti dekat sana ramai nak mengorat unniekan " - daehwi

" hishh takdelahh unnie biasa je nak mengorat idol ini perlu ada skil sendiri " - seolhyun

Sedar tak sedar aku dah sampai dekat kawasan SM ENT tetiba kereta daehwi berenti aku pun pandang daehwi.

" ummm.. unnie masukklahh dulu sebab daehwi nak gi hantar kereta jap " - daehwi

" naeee.. unnie tunggu dekat dalam tau " - seolhyun

TaeyongPov

Aku tak tahu kenapa tetiba je perasaan aku gelisah sampaikan nak layan tetamu macam nk tak je tengah risau seolhyun tak sampai2 lagi ini aku tengok member nct 127 pergi  dekat aku.

" wae hyungg?? Gelisah je " - mark

" mana tak gelisahnya unnie kau tak sampai lagi tau " - taeyongg

" mworago?? Unnie saya??? Nugu?? " - mark

" chillah taeyong maybe kejap lagi sampailah tu " - yuta

" patutlah gelisah semacam bidadari turun dari langit siapa je taknakkan guys silap hari bulan semua member nct nak dekat dia " - ten

Badan aku dipusingkan menghadap belakang oleh jaehyun betul kata ten siapa je taknak dengan bidadari cantik macam itu terus badan aku di tolak oleh haechan.

" tak baik buat unnie tertunggu lama dekat situ hyung. Dia tak kenal sesiapa lagi dekat SM ENT ambiklah dia bawak pergi sini " - jaemin

Betul kata jaemin seolhyun belom kenal sesiapa dekat sini yang dia kenal dengan member nct je terus aku pergi dekat seolhyun.

SeolhyunPov

Mana daehwi ini aku dah takut terkaku aku dekat situ dari tady taeyong entah dekat mana batang hidung dia pun aku tak nampak dari buatnya ada orang tegur aku mau pengsan aku dekat situ dah semua dekat dalam artis dengan idol.

" mian.. buat awak tertunggu lama daehwi mana?? " - taeyong

" kamchagiya.. ishhh awak ini suka buat saya terkejutkan " - seolhyun

" mianhaeee.. daehwi?? " - taeyong

" dekat luar tak tahu dia buat dia suruh saya masuk dulu " - seolhyun

" jom kita pergi dekat member nct lain " - taeyong

Aku dengan taeyong pergi dekat member nct  yang lain tapi yang ada member nct U dengan dream je yang lain entah pergi mana tetiba aku tengok dekat pentas member nct 127 dengan taeyong cepatnya die dekat sana.

SKIP TIMEEE..

Habis saja selesai porm night terus aku balik dan dihantar dengan taeyong sebab dia cakap nak hantar aku balik sampai dekat rumah aku terus keluar kereta dengan tak berterima kasihnya terus masuk rumah and tidur penat punya pasal.

( ✔ ) Dia Jodoh Aku |《 Lee Taeyong 》Where stories live. Discover now