30

463 36 4
                                    

TaeyongPov

Aku bangun terus tengok jam dah kul 8:00 terus aku gi mandi dan sesiap aku tengok 3  orang namja still lagi tidur memang tak tahu nak bangun betullah dieorang terus aku pergi dekat dieorang.

" haechan ,  mark , jaehyun bangunlahh nanti lambatlah " - taeyong

" 5 minit hyung 5 minit " - mark

" takdenya 5 minit cepat bangunlah " - taeyong

" awall lagilah hyung nii bangunkan buat apa " - haechan

" ishhhh dah2 bangun2 cepat mandi " - taeyong

Knock Knock..

tetiba ada orang ketuk pintu bilik kiteorang siapa pulaklah mintaklah jangan manager hyung mau kiteorang kena marah terus aku pergi dekat pintu aku buka je taeil hyung dekat depan.

" hyung ahh.. masuklahh " - taeyong

" dieorang belum bangun lagi ke " - taeil hyung

" belom taeyong dah bangunkan tapi diaorang taknak " - taeyong

Aku tengok taeil hyung masuk dalam tandas ingat nak tolong bangunkan dieorang tetiba taeil hyung keluar dari tandas dengan mangkuk dekat tangan yang dah isi air.

" hyung nak buat apa dengan air tu?? " - taeyong

" adalahh " - taeil hyung

Terus taeil hyung siram air tu dekat muka dieorang mau melompat dieorang dari atas katil aku dengan taeil hyung dah tergelak dari tepi katil.

" yahhh... hyung habis basah tau " - haechan

" tulah tak reti nak bangun lagi tengok jam dah kul berapa buatnya yang naik manager hyung macam mana dah bangun gi mandi " - taeil hyung

" naeee hyungg.. " - jaehyun × mark × haechan

Aku yang kat tepi katil tak berhenti gelak bila tengok taeil hyung bangunkan diaorang macam mana terus taeil hyung keluar dari bilik tetiba mark dengan haechan pandang aku tak puas hati.

" waeyoo?? " - taeyong

" kenapa tak bangunkan kiteorang " - mark

" hyung dah bangunkan korang banyak kali dah pun korang je tidur mati sampaikan taeil hyung sendiri naik pun tak nak bangun jugak " - taeyong

" mianhaee hyung " - mark × haechan

" gi lah mandi cepat " - taeyong

Terus mark dengan haechan berlari macam nak kena kejar dengan orang sebab mencuri macam tulah dieorang lari nak cepat punya pasal bangun lambat lagi lepas kiteorang semua bersiap terus kiteorang turun dan masuk dalam van.

SKIPP TIMEE..

Akhirnya settle jugak consert ini penatnyalahh rasa nak balik hotel terus tidur tapi nak buat macam tengah hari fight balik ke seoul nasiblah pagi tu ada masa boleh jejalan jap sampai je dekat hotel aku , jaehyun , mark dengan haechan terus kemas baju nak balik punya pasal yang tinggal hanya baju yang nak pakai besok.

Lepas kiteorang habis kemas terus kiteorang dapat tidur nasib ada cuti 1 minggu bolehlah berehat kejap and spendtime dengan seolhyun cakap pasal dia terus aku teringat dekat seolhyun.

" apa agaknya seolhyun tengah buat sekarang nak coll jam seoul menujukan dah malam takut dah tidur. " - taeyong ( bisikan hatinya )

Terus aku matikan letak fon dekat tepi bagi mati lampu dan lelapkan mata siapa je yang tak terlelap bila tempat yang kite nak tidur tu gelap dan luas mau aku tak bangun sampai besok ini.

SeolhyunPov

Bosannya duduk dalam bilik tak tahu nak buat apa nak coll taeyong takut kacau dia tengah rest je mana taknya dia baru je habis buat consert dekat LA tady terus aku bilik dan pergi dekat ruang tamu dan buka tv tetiba perut pulaklah buat hal.

" laparnyaaa... ada apa je dekat dapur tu " - seolhyun

Terus aku pergi dekat dapur setiap pintu almari aku buka last2 terjumpa ramen jugak buat jelah daripada takde benda nak makan terus aku panaskan air dan masukkan ramen terus aku pergi peti sejuk nasib ada cheese dengan telur aku pun masukkan 2 bahan tu lepas je siap aku terbawak gi ruang tamu.

SKIPP TIMEE..

Lepas aku habis makan terus aku naik bilik dan tidur besok kena bangun awal nak gi beli barang lagi tak pernah lupa yang besok hari penting terus aku letak phone dan matikan lampu.

( ✔ ) Dia Jodoh Aku |《 Lee Taeyong 》Where stories live. Discover now