TaeyongPov
Dah dekat 2 jam jugak kiteorang semua practice untuk concert LA nanti lagi 2 hari aku dapat luangkan masa dengan seolhyun dan akhirnya dapat jugak kiteorang berehat terus aku ambik iphone aku dekat dalam beg tengok2 chat dari yeochin aku.
MyAngle❤:-
Morning MyNamChin Leader😊😙.Taeyong:-
Morninggg Too Angle💕.MyAngle❤:-
Practice??Taeyong:-
Naeee.. tapi sekarang kiteorang tengah rehat.MyAngle❤:-
Ouhhhh.. takpelah awak rehat jelah nanti habis practice saya chat awak balik tauu.. NCT2018 FIGHTINGG💪💪.Taeyong:-
Arraso.. gomawoyo annyeong saranghae angle💕.MyAngle❤:-
Nado Saranghae.😙Apa agaknya yang membuatkan seolhyun gembira sekarang ini tapi takpelah yang penting dia happy aku pun ikut happy lepas habis chat dengan seolhyun terus aku sambung practice balik.
SKIPP TIMEE..
Habis saja aku practice kiteorang pun baliklah dekat dorm masing2 aku cadang nak ajak seolhyun pergi bercuti 2 hari sementara ada masa nak spendtime sesama sebelum gerak pergi LA aku ambik iphone aku terus chat seolhyun.
SeolhyunPov
Aku rasa macam ada orang chat terus aku ambik iphone aku tengok dekat skrin taeyong chat bila aku baca chat dari taeyong.
NamChin❤:-
Sayang.. kemas baju awak cepat saya nak ajak awak pergi satu tempat ini. Saya otw nak gi dorm lepas saya kemas baju saya terus saya ambik awak dekat rumah tau jangan lambat.Dah kenapalahh taeyong suruh aku kemas baju pulakk ini terus aku kemas baju aku dan pergi sesiap lepas je aku kemas baju dan dah sesiap semua terus aku turun tunggu dekat ruang tamu tetiba terdengar pulak bunyi pintu diketuk terus aku pergi dan buka siapa lagi kalau bukan namchin aku.
" awak dah siap ke?? " - taeyong
" dahhh.. " - seolhyun
" jom kita gerak sekarang takut sampai sana lambat pulak beg sayang kat mana? " - taeyong
" ada dekat dalam jap saya ambik " - seolhyun
" awak tunggu dekat dalam kereta saya ambik beg dalam kejap " - taeyong
" okeyhh " - seolhyun
Aku pun tunggulah dekat dalam kereta lepas taeyong masuk dalam kereta kiteorang pun terus gerak dalam perjalanan aku terpikir taeyong nak bawak aku kemana sebenarnya terus aku tanya taeyong.
" kita nak kemana ini?? " - seolhyun
" kita dua akan pergi bercuti " - taeyong
" dekat mana?? " - seolhyun
" jap lagi sayang tahulah dekat mana " - taeyong
" hrumm iyelahh " - seolhyun
Tetiba aku dah sampai dekat airport incheon dan aku nampak jaehyun dengan ten dekat airport tu die kata berdua je kenapa ada ten dengan jaehyun sekali terus aku keluar dan pergi dekat dieorang sekali.
" korang pun ikut jugak?? " - seolhyun
" taklah takut kacau unnie dengan hyung bercuti berdua kang kacau daun pulak " - ten
" haisss takdelah kiteorang pergi bercuti jelah " - seolhyun
Tetiba taeyong datang lepas mengangkat beg kiteorang keluar dari bonet kereta.
" nahhhh kunci keretaa bawak leklok jangan rosakkan balik nanti jangan lupa jemput kiteorang " - taeyong
" yeee jangan risau kereta kau kiteorang jaga kang dah balik jangan lupa roger kiteorang okeyh. dah gi lah kang terlepas pulak fight korang dah jom ten annyeong have fun holiday.. " - jaehyun
" byee unniee byee hyungg have fun " - ten
Lepas jaehyun dengan ten pergi kiteorang masuk ke dalam nak check in aku tengok dekat tiket aku kiteorang akan pergi jeju terus kiteorang naik atas tanpa bawak apa2 sebab semua dah masuk dekat dalam fight sampai je dekat atas terus kiteorang duduk aku tengok taeyong dah tutup muka dia dengan mask sebab tak nak orang tahu yang aku keluar dengan taeyong.
SKIPP TIMEE..
Setelah berjam aku duduk dekat atas awan akhirnya nampak jugak pemandangan jeju island ini cantik sangat pandai taeyong pilih tempat nak spendtime. Lepas je kiteorang dah mendarat terus kiteorang keluar dan pergi ke pintu keluar tetiba saja orang menegur taeyong sambil melambai.
" taeyong hyungg " - ??
Terus aku dengan taeyong pandang belakang dan aku nampak ada seorang namja dengan yeoja terus kiteorang pergi dekat dieorang yang melambai sampai saja taeyong terus peluk namja tu aku pulak terkaku dengan yeoja dekat sebelah aku.
" taeyong ahh.. nugu?? " - seolhyun
" mianhaee.. ini cousin saya nama dia baekhyun sebelah tu pulak yeochin dia nama dia lisa " - taeyong
" and korang inilah yeochin aku yang pernah aku cite dekat korang nama dia kim seolhyun " - taeyong
" nice too meet you seolhyun " - baekhyun
" naeee.. nice too meet you to baekhyun " - seolhyun
YOU ARE READING
( ✔ ) Dia Jodoh Aku |《 Lee Taeyong 》
FanfictionPertemuan yang tak diduga ❤ Cast :- * Kim Seolhyun As you * Lee Taeyong As Taeyong Self * Kim Jaehwan as Jaehwan Self * Nct2018 as Nct Self * Seulgi as Your Bestfriend * Yoon Jisung as Jisung Self * Kang Daniel as Daniel Self *** Start : { 19/10/20...