(Öİ) 3. Bölüm

1.1K 93 25
                                    

     Günler birbiri ardına geçip gitmiş zaman hızla tükenmiş ve sonunda Sehun'un hasret ile beklediği gün gelmişti. Luhan ile buluşacakları gün gelmişti ve Sehun'un Luhan hakkında bilgi edinmek için yeterince zamanı olmuştu. Öncelikle avantajlıydı çünkü Baekhyun'a sahipti. Baek önceden Luhan ile yakın arkadaş olduğundan Luhan ile ilgili herşeyi ondan öğrenmişti.

Baek onun için bir kural listesi bile hazırlamıştı.

1-) Luhan'a asla emir verme. Emir verilmesi onu kızdırmaktan çok kırar ve geri dönüşü yoktur.

2-) Luhan güzel yemekler yemeği ve çilekli bubble tea içmeyi sever. Deniz ürünlerine karşı alerjik tepki gösterir.

3-) Luhan evlenmeyi daha önce düşünmemiş olsa da eğer bir gün evlenirse nazik, yakışıklı ve olgun bir adam ile evlenmek istermiş bu nedenle ona evlenirlerse hayatlarının nasıl olacağına dair ipuçları verilmeliymiş.

4-) Luhan güçlü olanın güçsüzü ezdiği bir davranış biçimini sevmediğinden onun yanında alt rütbeleri ve insanları küçük düşüremezsiniz.

      Sehun her kuralı tek tek ezberlemişti. Eğer sonunda Luhan ile olacaksa bir ömür boyu tüm bu kuralları asla atlamadan yerine getirebilirdi. Buluşma saatine hala vakit olduğu için Yardımcısı Chanyeol'u ofisine aldı. Program alması gerekiyordu.

      Chanyeol kara kara düşüncelere dalmış kuzeninin ofisine elindeki günün programı listesi ile girdi. Hafif öksürüp ilgi çektikten sonra;

       "Efendim"

       "Söyle Chanyeol"

       "Günün programını getirdim"

      "Herşeyi iptal et. Luhan ile görüşeceğim ve birşeylerin bizi oyalamasını istemem"

      "Anlıyorum ancak asla ertelenemeyecek bir program var. Özenle siz hazırladınız zaten iptal edilemez"

       Sehun Chanyeol'un uzattığı programı inceledi ve bir etkinliğin üzerini karaladı.

      "Bunun dışında hepsini iptal et. Ve tam saat 2'de Luhan'ı oraya götürmüş ol Chanyeol."

      "Tabi efendim"

        Sehun sıkıntı ile iç çekti ve restoranın rezervini iptal ettirdi. Bu daha önemli bir mevzuydu ve eğer Luhan onun eşi olacaksa boş zamanlarında neler yaptığını da görmüş ve Sehun'u daha iyi tanımış olurdu hem.

        

          1.30'a doğru Sehun heycanını gizleyemez hale gelmişti. Siyah saçlarını yapmış ve her zamanki gibi koyu renk giysilerini giymişti. Sehun sert mizaçlı bir adamdı. Onu tanımayan biri onu soğuk zannederdi. Onu tanıyanlarsa işin ne boyutta olduğunu biliyorlardı.

 Onu tanıyanlarsa işin ne boyutta olduğunu biliyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ölümcül İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin