.
------------------------
عمر بصدمه -ساره اتخطفت .سلمي بحزن -ايوه ومحدش لاقيها قصت سلمي اللي حصل*
حكت سلمي ما حدث لعمر وان ادم ومراد جم الكليه وطلع ادم مش متصاب وهيا اختفت.
.
عمر بخوف وحزن وصوت متوتر -طب تعالي وديني عند ادم دا هروح ادور عليهااا معاه لاني معرفش شكله ايه
.
سلمي -ماشي علي فكره هو ابن عم مراد يعني مراد اكيد معاه .
.
عمر بضيق -لا اللي معاه اختي هتصل بيها خليكي واعرف هما فين لازم نلاقيهاا.
.
سلمي -اختك سيلين وايه هيجيبهاا لادم .
.
عمر بضيق- ادم دا جوزها
.
سلمي بصدمه- ايه
عمر بضيق-مش وقته يا سلمي لازم امشي حالاً بعدين هفهمك
----------------------------
عند ناديه ...
ناديه بعياط البت مرجعتش من امبارح وانت يا ادم مش بترد البت راحت فين انا هلبس واروح ادور عليها .
.ناديه راحت تلبس رن تلفون ناديه .
ناديه بعياط -انت بترن لي ي جلال زفت هو دا وقتك .
مش هرد كتك داهيه .
.
مازال جلال بيتصل..
ناديه بعياط وزعيق -عايزه ايه ي زفت انت بتتصل ليه انا مش طايقه نفسي اقفل دلوقتي عشان علي اخري .
.
جلال بضحك-ليه ياحبيبي بس دانا متصل اروق بالك.
.
ناديه بزعيق حبك برص يا بعيد اقفل دلوقتي ومتتصلش تاني .
.
جلال بضحك وبرود -هقفل بس كنت عايز اقولك ان ساره الحلوه عندي تحت ايدي .
.
ناديه بزعيق وصدمه وانهيار-نعم ساره عندك انت بتقول ايه فاهمني انت خطفتها سيبهااا يا جلال قولتلك هموتك سيبها صدقني دي بالذات هتندم لوو لمست منها شعره هتندم.
.
قفل جلال في وشها السكه .
فضلت تتصل بيه ميردشناديه بعياط -يالهوي اخد البت يالهوي هيعمل فيها ايه منك لله ي جلال دي بنتك منك لله .
.
------------------------عند ادم كان نايم في حضن سيلين ..
كان ادم بيخرف ويهلوس ..
سيبها متخدهاش انتقم مني انا دي لاء سيبها انا هموتك سيبها.
كان ادم وشه كله بيعرق
.
سيلين بدموع-ادم حبيبي مالك فوق يا ادم انت تعبان وبتهلوس يا ادم قوم
.
-ادم بدأ يصحي بتعب .
نظر لسيلين لاقهابتعيط
ادم بتعب -مالك يا حبيبتي بتعيطي ليهسيلين بدموع- علي حالتك متكتئبش يا ادم لازم يكون عندك امل ان تلاقيها .
.
ادم اخدها في حضنه-طول ما انتي معاياعندي امل اني الاقيهاسيلين ومامتك بتتصل علي طول خد رد
.
تنهد ادم بضيق -الو .
.
ناديه بعيط وانهيار-ادم اختك اتخطفت لازم تيجي ي ادم بسرعه جلال خطفها
.
ادم -بغضب وزعيق مش انتي السبب انتي السبب في اللي احنا فيه هتدفعي تمن ضياع بنتك دي .
سيلين ساعتها خافت من صوته .ومسكت ايدين ادم وهو بيتكلمو.ادم._بدأ يهدأ لامه اقفلي بقي اقفلي.
.
ناديه بعياط -السبب في ايه انت محاولتش تسمعني اصلاً
لازم ترجع ساره ابوس ايدك يا ادم الحقها.
.
ادم -هرجعها وهكلمك .
قفل ادم .
.
سيلين بدموع مسكت وش ادم بحنان-حبيبي لازم تهدأ لازم عشان ترجع اختك باذن الله بالسلامه لازم تكون هادي عشاني ي روحي انا وابننا اللي هيجي احنا من غيرك يا ادم مش هننفع .
.
ادم بتعب -اخدها في حضنه باس دماغها ...خليكي معايا متسبنيش ابداً انا بحبك متسبنيش انا باخد قوتي منك ..
.
سيلين بدموع فرح من كلامه حضنته اوي مش هسيبك ابدا يا روح قلبي انت ابويا واخويا وجوزي وحبيبي .
.
فجأه رن تلفون سيلين .
بعدت سيلين عن حضن ادم ...
ادم -مين اللي بيتصل .
.سيلين بفرحه -دا عمر اخويا معقول .
.
سيلين-عمر حبيبي وحشتني اوي . عامل ايه
أنت تقرأ
ورأيه مع الايام
Cerita Pendekروايه مصريه ---- يا جماعه ياريت محدش ينشر الروايه ولا ياخدها من غير اذني تمام ... ----- ... مقدمه مع الأيام... __بقلم samah mahmoud ايميل _ so Mà مقدمه_ تدور القصه بين ! ادم راجل اعمال لدي احدي الشركات لمجموعه الصاوي وهيا من اهم شركات الهندسه في ا...