----
عند ساره في المستشفي ...
عمر ابتسم بوجع- يا روح قلبي انتي لازم تقومي بقي مينفعش تفضلي كدا كتير لا شفايفك الحلوه دي مش هسكت عليهااا هنا في المستشفي هروح لدكتور تخدير بقي علي كدا.
.
ساره بتعب وحزن -هو عاد فيا حاجه نافعه ...
.
عمر ببتسامه وجع اكتر-مش عايز اشوف الحزن دا ثم بقي ان انا هخلي كل حاجه تنفع .
.
ساره بعياط-انا كنت بحبك كان نفسي اقضي معاك الحلو اللي فيا كله واعيش معاك فرحانه بس معتش فيا حاجه افرح بيهاا .
.
عمر ببتسأمه-ساره بعد اللي حصلك دا انتي لو وقفتي بيا ابقي محظوظ بيكي عارفه ليه عشان انتي كتير عليا والله انتي كتير عليا وكتير اوي كمان انا بحب ساره بحب قلب ساره غير كدا ميهمنيش اي حاجه تاني عايز ساره تحبني وبس والدموع دي مشوفهاش تاني .
.
ساره بعياط- عايزه اروح لدكتور نفسي ..نفسيتي تعبانه انا متدمره ..
حطت ساره ايدها علي وشها وكان المحلول متعلق في ايدها وعيطت بشده .
.
عمر بدموع علي حالتها - هنروح واكون معاكي في اي حته تروحي فيها انتي حبيبتي وروح قلبي يابت انتي بتعملي كده عشان تعرفي اني بحبك او لاء .
.
ساره ابتسمت بوجع-الددم اللي علي هدومك دا من ايه مقرف .
.
عمر بمكر-يا جزمه متقوليش علي دم حبيبتي كده لو سمحتي عشان حبيبتي دمهاا شربات.
.
ساره ضحكت بدموع -علي كلام عمر .
.
عمر اخدها في حضنه -
ساره يا روحي انا هروح البيت البس هدومي وهرجعلك تاني بسررعه عشان مبقاش مقرف ها لازم تشوفيني حلو علي طول ومغرور بقي .
.
ساره ببتسأمه -ماشي روح يلا .
.
عمر بمكر-انتي بتوزعيني بقي .
.
ساره بتعب وابتسامه-علي هنام علي اما تيجي
.
عمر ببتسأمه-ماشي يا روح قلبي من جواه
.
---------------------عند ادم خرج من الفيلا بعياط بيكلم نفسه ..ركب عربيته ...
.ومشي بيها بنهيار لي الاوتيل ...
.
طلع ادم الاوتيل كانت سيلين قاعده علي نار .لما سمعت صوت الباب بيتفتح ..جريت علي الباب.
.
سيلين بخضه-ادم مالك يا عمري فيك ايه .ادم اترمي في حضنهاا بعياط وحضنها بحاده حست سيلين انها هتتكسر في ايدو
ادم -معتش ليا غيرك اعيط في حضنه خليكي معايا متسبنيش ..
.
سيلين بعياط -مش هسيبك يا حبيب قلبي مالك قولي مالك احكيلي يا عمري مالك ...ادم بعياط وتعب التهم شفايف سيلين بوجعه كله بي كل وجع ووحشيه وتعب طلع اي وجع فيها هيااا..
بعد دقائق سيلين كانت بتنهج وبتبص لادم ..
ادم عيطت بصوته كله
عمك عمك ..كان ادم بيتكلم بصوت متقطع ..خطف اختي روحت انا واخوكي لاقيتهاا متربطه وعريانه خلي ناس يغتصبوها يغتصبوها وبعدين ولع نفسه ولع نفسه قبل ما انتقم منوا فضل ادم يكسر كل حاجه حوليه ..
روحت لامي عشان الومها علي اللي حصل لاختي ساره بنتي الصغيره لاقيتها اتجننت معاها عروسه معاها عروسه وبتلعب بيها علي انها اختي انا ادمرت ادمرت وادمرت حياتي وكل دا من جلال مات ليه كان لازم اموته كان لازم اعذبه زي ما اتعذبت .
.
سيلين بنهيار -شده ادم لحضنها خلاص يا عمري اهدا
معقول عمي طلع زباله كده انا مصدقاك انت يا ادم منوا لله ...
عشاني ..عشاني انا يا ادم واللي في بطني هنفضل معاك لازم تهدا عشان ساره هتبقي كويسه لازم تكون اقوي عشان انا الحضن اللي هترمي همومك ووجعك فيه هبقي ليك الام والاخت والاخ والاب هبقي ليك كل حاجه..
.
عيط ادم في حضنها عيط بشده .بعدت عنوا سيلين ‘و
قامت
سيلين خد البرشامه دي يا حبيبي وحاول تنام شويه.
اخد ادم منها البرشامه بتعب ونام كان من تعبو مدراش بي نفسه ....
.
سيلين لنفسهاا بعياط-لازم اروح بيت اهلي لازم افهمهم قد ايه عمي حقير. زباله عديم الرحمه دمر ادم ...ادم المظلوم في حياته
..
-------------------------
أنت تقرأ
ورأيه مع الايام
Storie breviروايه مصريه ---- يا جماعه ياريت محدش ينشر الروايه ولا ياخدها من غير اذني تمام ... ----- ... مقدمه مع الأيام... __بقلم samah mahmoud ايميل _ so Mà مقدمه_ تدور القصه بين ! ادم راجل اعمال لدي احدي الشركات لمجموعه الصاوي وهيا من اهم شركات الهندسه في ا...