7.

148 4 3
                                    

... Šimon s úsmevom na tvári po pravde teraz mi veľmi odľahlo ale potom som sa zamyslela čo ak to je on čo ak my celú dobu píše práve on a teraz ma chce zabiť alebo vydierať za to čo sa stalo a začala som panikariť no z tohoto tranzu ma vytrhol jeho hlas "Ema čo sa deje a čo sa vôbec stalo zabudla si si v reštaurácii kľúče a za mnou dobehla čašníčka tak som si povedal že sa bez nich asi nedostaneš domou tak som šiel smer ako si odchádzala a dúfal som že si nikde neodbočila a našiel som ťa nehybne ležať o 2 ulice ďalej zľakol som sa že ťa niekto zabil a keď som zistil že dýchaš tak mi neskutočne odľahlo a keďže neviem kde bývaš tak som ťa zobral k sebe domov a ošetril som ti ranu na hlave a sám som si išiel ľahnúť teraz som ťa išiel skontrolovať" ostala som v šoku bolo to na mňa až moc informácií ktoré sypal ako eminem potom som si postupne uvedomila čo vlastne povedal a vypadlo zo mňa iba" ďakujem" nad tým sa simon iba usmial a potom som sa spamätala a povedala som "posledné čo si pamätám bolo že za mnou niekto išiel a písal mi s-" potom som sa zahriakla "kto ti písal" povedal zmätene Šimon "písal mi starký áno starký mi pisal ze mu mam budúci týždeň pomôcť zo sťahovaním" bolo prvé čo ma napadlo a Šimon povedal "ak chceš tak ti pomôžem rád poznám tvoju rodinu" Ako to povedal tak som hneď zareagovala veľmi rýchlo "NIE" zakričala si a Šimon sa na mňa pozrel a povedal "dobre upokoj sa v pohode ak ma nechceš predstaviť "Nie tak som to nemyslela... Len môj starký by robil už závery že sme spolu a chápeš nie. ''" OK" povedal Simon. Podal mi čokoládu a na vrchu plával malý maršmelovn, ktorý zdvihol a dal mi ho do úst." Ďakujem". Povedala som a jemne sa začervenala. Mám ho rada je pozorný a poroste dokonalý ale neviem či by chcel niekoho ako som ja. Ďalej som sa nad ním rozplývala a z tranzu ma vytrhol jeho hlas "emm j-ja som sa chcel spýtať že či by si nechcela ísť dnes jarmok" spýtal sa Šimon a pozrel sa mi do očí tímy jeho nádhernými očami. "Hej môžeme len si musím ísť domov po vecy dáš mi tie kľúče prosím" povedala som sladko som sa usmiala. "dobre dám ti tie kľúče mám ich vo vrecku..... DO PRDELE" zakričal keď si začal prezerať vrecká "NIR NIE NIE TIE KĽÚČE MI MUSELI VČERA VYPADNÚŤ DO PRDELE ČO BUDEME ROBIŤ" ostala som v šoku "Ukľudni sa Šimon to bude v poriadku kúpim si dáku hotelovú izbu a kúpim si nové oblečenie len dúfam že bude dačo voľné" Ako som to dopovedala Šimon prestal panikáriť a pozrel sa na mňa "to nemyslíš vážne nie ja ťa nenechám bývať v dajákom hoteli môžeš predsa...
Hlasujte do komentára akú variantu chcete
A:... Dať urobiť náhradný kľúč
B:... Zavolať Natalii
C:... Bývať u mňa
D:... Ísť so mnou hľadať ten kľúč ešte tam bude
Ak budú 2 hlasy za niektorú z variant tak ju napíšeme a chceme sa spýtať či chcete takéto hlasovania

Môj StalkerWhere stories live. Discover now