Varianta C
... Bývať u mňa" povedal Šimon a ja som ostala v šoku. "to akože myslíš vážne" povedala som samozrejme ze som bola rada ale bolo to čudné a nechcem aby to bol nejaký Prank tak som sa uistila ale potajme som dúfala že to myslí vážne "áno reálne vážne Ema nenechám ťa predsa bývať v dajakom hotely kvôli mojej sprostosti. No každopádne mám tu nejaké veci čo tu nechala sestra keď tu bola cez prázdniny tak sa môžeš prezliecť a pôjdeme na ten jarmok" povedal a celú dobu sme sa navzájom pozerali do očí a zachytila som iba... Sestra... Oblečenie... Jarmok. Prikývla som a dúfala v to že hovoril to čo si myslím no keď sa vybral ku skrini a ukázal na jednu poličku v ktorej bolo dievčenské oblečenie uistila som sa že som si tipla dobre ukázal mi kde je to oblečenie a potom odišiel z izby. Prišla som bližšie ku skrini a pozrela sa na oblečenie na to že tu bola na prázdniny tak to sú skoro samé večerné šaty ale na spodku som našla aj jedny rostrhané rifle a biele tričko tak som si to obliekla a potom som vyšla z izby Šimon bol v kuchyni a akorát pil. Keď si ma všimol usmial sa a pomalým krokom prišiel k dverám kde sme sa obaja obuli a išli na jarmok. Keď sme prišli na jarmok Šimon povedal že si musí niečo vybaviť a keď po cca 10 minútach prišiel s cukrovou vatou v ruke bola som šťastná ospravedlnil sa za to že mu to tak trvalo ale vraj bola dlhá rada. Poobzerali sme sa a keď som uvidela ruské koleso hneď som sa rozbehla tým smerom a objednala 2 lístky keď som už chcela zaplatiť tak pribehol Šimon a predavačke podal jeho peniaze predavačka sa na nás milo usmiala. Keď sme sa dostali na rad dostali sme osobitnú kabínu.
Vošli sme dnu a potom sa za nami zavreli dvere. Obaja sme si sadli a nastalo ticho celú dobu sa na mňa Šimon pozeral a mne to nedalo a spýtala som sa "prečo sa na mňa pozeráš" vtom zatriasol hlavou a povedal "ja len nedokážem odtrhnúť oči z takéhoto úžasného výhľadu" a neviem prečo ale mala som taký pocit že nehovorí o mojich očiach. Keď sme boli už dosť vysoko obaja sme sa postavili a pozreli sa von bola to nádhera otočila som sa na Šimona a naše tváre boli až moc blízko obaja sme boli zaskočený ale ani jeden z nás sa neodtahol práve naopak pomaly sme sa začali k sebe približovať až kým som necítila jeho dych na mojich prách pozrela som sa mu do očí a videla som tam vášeň a v tom...... Zhasli svetlá a s nami drmlo do strany tak že Šimon na mňa spadol boli sme kúsok od seba a zrazu sme videli blesk, niekto nás odfotil v tom sme sa obaja spamätali postavili sa a oprášili sa. Hneď potom sme sa začali pozerať okolo seba v tom mi vo vrecku zavibroval mobil a ja som už tak trochu tušila kto to je otvorila som správu a bola tam tá fotka ani som si neprečítala správu bola som v šoku ako to mohol odfotiť odkiaľ z myšlienok ma vytrhol Šimonou hlas "prečo si na mobile a nehľadáš toho čo nás odfotil" nemohla som mu to povedať tak som zapla baterku a povedala "zapínala som baterku spadol mi niekde náramok."v tom mu pípol mobil.
Tak po dlhšej dobe máte novú časť
YOU ARE READING
Môj Stalker
Mystery / ThrillerEma sa presťahovala do San Francisca. A hneď si nájde kamarátov alebo si skôr niekto nájde ju?