Miyadan;
Çok yolmuştuk Falzasıyla Kep atmadan Sonra kızlarla kafede oturup birşeyler içtikten Sonra Eve gittik çok yorgun Ve uykum vardı Arabayı Garaja park ederken Esneyerek Eve girdim Babam Annem Abim Ve kardeşim hepsi bana Bakınca n'oldu demek ten başka birşey çıkmadı Ağzımdan Abim araya girdi sen şimdi.
Böyle esniyorsun sabah 7 de nasıl kalkacaksın dedi Miya da neden kalkıcam dedi O an aklımdan gitmiş tabi Ya şirketimizin avukatı oldum deme ben şimdi Evet kızım Öyle yarın hazır Erkenden çıkıcaz tamam diyip odama çıktım duş alsam iyi olucak kendime gelemem gerekir Küveti su ile doldurdum İçine de en sevdiğim Çikolata Kabarcıkarını Atınca su birden kabardı Yaklaşık 3 saat durduktan Sonra çıktım Odma girip saçlarımı Da tarayınca aşşağıya indim Abim ayaktaydı Beni görünce Gel bakalım dedi Benimde aklıma bugünki olay geldi Sanem dedim birden yoksa aklımdan demedim mi diyince Abim Sanem mi dedi evet şey noldu Sanem'e Ne mi oldu Birşey yok emin misin deyince Abim evet abi Emin değilim Miya 'yım ben diyince bana soğuk espiriler yapma dedi Peki Abicim dedim bahçeye çıktık Salalanan salıncağa oturduk Abi Sevdiğin biri var mı yaa bize söylemediğin biri ? aradan sesiz zaman geçti abimde Bilmiyorum Aslında kalbimin attığı biri var Aaa kim miş Sana bunu söyleyemem dedi Ama abicim söyle nolcak Ben uzun zamandır Sanem den hoşlanıyorum Neeee çığlık çığlığa bağarmışım resmen Bütün korumaların hepsi geldi Üstelik annem ve babam da o kadar mı çok bağarmışım Babam da n'oluyo diye bağarınca baba Abim Dicekken ağama tekme attı Bana attı düşüne biliyor musunuz bana Söyleme demek istedi tabİ ona bunu göstericem fare vardı bir sürü diyince Babam da yarın ekip gelir ilaçlatırız diyince tamam dedim abimi bir bakış attım sen bittin diye Bu sefer annemin sesi hadi yatın diyişi buna da tamam dedim sonkez abime bu burda bitmedi diyip ağrayan ayağımla zor gittim odama masamın başına geçerek yüz maskemi yapıp yatağa yattım Yarını düşünerek uykuya dalmışım Bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız İkili
ChickLit~Alışılmış Olan Değil Etki Ve Sen Miya Ve Berzanın Hayatı Bundan İbaretse Tanışmaları Bir O Kadar Da Sinir Bozucu Huysuz Bir Mardin Ağası Bakalım Bu İkilinin arasını Ne zaman yola girecek. ✨Yazılan Herşey Bana Ait Alınmasındaki veya kopyalanması T...