1.Bölüm

383 6 0
                                    

Miya'dan
Odamın müthiş Güneş ışığınla gözlerimi Açmak zoruna kaldım Çünkü bugün biraz buruk Ve biraz da Hüzün doluyum Son senem olmasına rağmen bugün kep atma töreni var Son gün Ama ayrı bi mutluluk Da var avukat oluyorum Ne mutlu bana Abim gibi olmak en büyük hayalimdi ve ben bunu gerçekleştiriyorum Yataktan bi hışımla kalktım Rutin işlerimi Yapıp Hemen Makyaj masasına oturdum Saçlarıma Maşa Yapıp Yüzüme gerekli olacak herşeyi sürdüm Harika görünüyordum ama birşeyi unuttum kıyafet en son abimle takışmıştım severek aldığım elbiseyi beyfendi giydirmiyor Niye miş O çok renkli ve göz alıcıymış Alt tarafı Kırmızı Renk Bana yakıştığını çok iyi biliyor ama bu kadar güzel ve dikkat çekici olmamı istemiyor Tipik abi kıskaçlığı gerçi Sevgililer de böyle değil midir Benim başıma abimden başka karışan olmadığı İçin sorun yok Bende Mor Renkli Elbiseme kaldım.
(Miyanın giydiği)

Katlanıcaz Artık O gamzeliş abicime gamzeliş dememe de kızıyor napalım abim sinir etmeyi seviyorum Hemen giyinip Kızlara mesaj çektim toplu halde -Ezgi:Ben Hazır'ım Kızçelerim! -Su:Ben Hazır'ım Kızçelerim!-Sanem:Ben Hazır'ım Kızçelerim!-Burçin:Ben...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Katlanıcaz Artık O gamzeliş abicime gamzeliş dememe de kızıyor napalım abim sinir etmeyi seviyorum Hemen giyinip Kızlara mesaj çektim toplu halde
-Ezgi:Ben Hazır'ım Kızçelerim!
-Su:Ben Hazır'ım Kızçelerim!
-Sanem:Ben Hazır'ım Kızçelerim!
-Burçin:Ben Hazır'ım Kızçelerim!
-Damla:Ben Hazır'ım Kızçelerim!
Aynı Anda İletildi Olunca Hepsi Bianda Ben de Ben de diyince Soluğu bahçe kapısında Aldım Evlerimiz Yan yana Bu arada çabuk toplanıyoruz herkez teker teker gelince herkez birbirini süzdü vaww dediler hepimiz müthiş görünüyorduk Sanem ordan Miya Kanka Kırmızı Elbiseyi Giycektin hani ne oldu Da Mor giyinmeyi karar verdin biliyorsun kanka uyuz abim giydirir mi hiç bana atıştık gene onunla çok karışıyor giyinmeme diyince Sanemin yüzü düşünce anladım ama belli etmiyorum Sanem abimden hoşlanıyor ama bunu henüz dile getirmedi biran sesizlik olunca damla araya girerek hadi ama Su Da ordan Kahvaltı yapmadık hiç birimiz bu yüzden Awm'ye gidip bişeyler atıştırmaya karar verdik Herkez arabalara Dağılınca Bir ses duyuldu Miya Hanım bi bakar mısınız diyince arkamı dönüp tam bakacakken bizim evin güvenlik müdür Ragıp Abi Buyrun diyince Babanız güvenliği iki katına çıkardı Birazdan adamlarım gelicek Arabaları kontrol edecekler Yabancı biri Muhitimize Sızmış Acil güvenlik açısından çok önemli Miya hemen tabi buyurun arayın demekle kalmış aradan dakikalar geçince Ragıp abi ve adamların sesi duyuldu temiz hiç birşey Yok gönül rahatlığıyla arabalarınıza binebilirsiniz demişler kızlarda teşekkür ederek arabalara binip Awm'ye doğru hareket ettiler..
Her gün olduğu gibi gene kararsızız Ne yemeliyiz konusunda Bay Döner den yemeye karar kıldık siparişleri verdik bir geldi hepimizin gözleri açıldı enfes görünüyordu Yemeye başladık hemen o sıra benim telefon çaldı Arayan Bay Uyuz Yani Abim Biraz çalsın öle açarım dedim tam kapanacakken açtım Ani çıkış bir ses Miya beni çıldırtmak mı istiyorsun niye geç açıyorsun diyince abi kızlarlayım Yemek yiyiyoruz sence normal değil mi geç açmam beni çıldırtma miyakuş Abim kızınca bu cümleyi kullanır bana hep Bir an gözüm Sanem'e kaydı başı aşşağıda Niye böyle yaptığına anlam vermezken Akşama abime biraz bu konuyu çıtlatıcama aklıma kazıdım unutmayım bari bende araya laf olsun diye birde Sanem'in tepkisini merak ettiğim için kızlar abimin çok çok selamı var diyince Sanem'in gözler ışıl ışıl oldu Abimde telefon dan ah Miya ah deli edecen beni diyince güldüm hadi abicim ben kapatıyorum hayır bi dedi ne giydin dedi bende kır-mızı derken sana ben demedim mi dicekken şaka abicim benim Mor OLanı giydim görüntülü arıyorum diyince eyvah dedim içimden sağlıksız besleniyoruz Umarım görmez masayı neyse açtı görüntülüyü Afferim dedi Bende telefonu Kızlara çevirdim Kızlar bakın burda kim var dedim Sanem öncelik ve bizim diğer kızlar kafalarını çevirince El salladılar biri dışında Acaba Sanem niye böyle yapıyor üzülüyorum Canımdan çok sevdiğim kardeşimi böyle görünce daha fazla üzülmesin diye kapattım telefonu Abim son cümle olarak dikkat edin dedi bizde tamam kıvanç abi diyip sonlandırdık aramayı.
Enfes yemekten Sonra kalktık otapark'a inip arabalara bindik Herbirimiz 'in arabası Range Ower

ayrı bi hava katıyor gaza kökleyip üniversite ye doğru yol aldık okula yaklaşmaya başladık Boş yer bulunca park edip kep atılacak bölüme girdik Herkez buradaydı yarım saat öyle bekledikten Sonra Tören yapılıp Keplerimizi Attık Havaya Yarı Hüzün ya...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ayrı bi hava katıyor gaza kökleyip üniversite ye doğru yol aldık okula yaklaşmaya başladık Boş yer bulunca park edip kep atılacak bölüme girdik Herkez buradaydı yarım saat öyle bekledikten Sonra Tören yapılıp Keplerimizi Attık Havaya Yarı Hüzün yarı mutluluk içerdi..Diplomaları Da alınca Sevinç dolu göz yaşları aktı koca sene ne kadar çabuk geçmiş belli oldu...

İmkansız İkiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin