Dövmeleri:
kırık kalp: onun kalbinin sürekli kırık olacağını temsil etmekteAlone: yanlız öleceğinin ve hayatta sadece yanlız olacağını hissedip yaptırmıştır
Eski tip saat: ailesel bir önemi varmış ve zamanın değerini ona hatırlatıyormuş.
Death before dishonor: yanağında bulunan bu dövme onun için onursuzluk öncesi ölüm yani suç işledikten önce öldüğünü (suç işleyenin kendi kişiliği gibi olmadığı) anlamındaymış zaten anlamı da odur.
Kaşının üstünde ve gözünün altında bulunan noktalar: bilinmeyeni simgeliyor tıpkı XXX gibi
Göz kapağındaki Bad Vibes dövmesi: kötü şeyler gördüğünü ve onların artık unutlulmayacak kötü anılar olduğunu ifade ediyormuş.
(Alnındaki 17 dövmesinin tanımını yapmıştım)
Alnının ortasındaki yapraksız ağaç: Kısıtlama ve yük olmaksızın devam eden dosya (hayat) anlamına geliyormuş ve onun için çok özelmiş.
Boynundaki fil dövmesi: eski sevgilisi Cinthia fillere çok bağlıymış ve kendini fil olarak tanımlıyormuş (ruhsal olarak). X'te bunu boynuna dövme olarak yaptırmış.
Ankh: inançlı olduğunu fakat neye inanması gerektiğini bilmediği için içi boştur. Yani bir kalıbı var fakat boş anlamında.
Cleopathra:annesinin ismi
Kolundaki wing ridden angel dövmesi: wing ridden angel adında şarkısı vardır. ve Cinthia için yaptırmıştır.Anlamı "kanatlanmış melek"
Elindeki Kill Me dövmesi: onu sevecek kişinin onu öldürmesini istediğini ve ölümünün aşktan olması ifadesini temsil ediyor
Avuç içindeki dövme: bir dönüşüm çemberi ve herşeyin dönüşümle alakalı olduğunu temsil etmekte
Boynundaki Remember To remember dövmesi: beni hatırlayanı hatırlarım gibisinden bir anlam taşıyor
Parmaklarındaki dövmelerin anlamı basit ve çok özel değil. Açıklamasını da yapmamış olduğu için yanlızca bu kadar dövmesinin anlamı bilinmekte.
Parmaklarındaki W.R.A.C. harfleri:
"Wing ridden angel cinthia" demektir yani "Kanatsız melek cinthia" anlamındadır.