"17" albümü ve 17 dövmesinin anlamı

2.4K 90 16
                                    

17 sayısını, kişisel sayısı olarak tanımlıyor. 17 yaşında kutsallığının alındığını, ve 17 yaşındayken acının hep bir döngü olarak hayatın ta kendisi olduğunu  anlıyor. Ve bu yüzden dövmeyi yaptırıyor.
"17"   albümü
-The Explaination: yukarıdaki açıklamaları yaptığı, albümün açıklaması niteliğinde olan kayıt.
-Jocelyn Flores: intihar eden ve X'in de bulunduğu  "Members only" grubu için çalışan Jocelyn'i, X işten kovmuştur. Paraya ihtiyacı olan Jocelyn ise intihar etmiştir. Onun intiharına kendi sebep olduğunu düşünüp kendini Jocelyn'in ölümünden sorumlu tutuyordu.
-Depression&Obsession: boşlukta,depresif duygular içinde, takıntılar ve yanlızlık ile yaşadığı zamanlardan bir şarkı. Geneva ile nerede tanıştığından bahsediyor.
-Everbody Dies İn Their Nightmares:artık kızlara güvenmediği ve hayatının hatasının eski sevgilisi olduğunu düşündüğü zamanlardan bahsediyor.
-Revenge:Geneva'dan intikam almak istediğini ve bu intikamın kendine de zarar verebileceğini biliyor.
-Save Me:yanlızlıktan ve hapse defalarca girmesinden sonra çok daha depresif bir hale giriyor ve bu şarkıda depresif şarkılarından. Artık ölmek istiyor. Ve sonun yaklaştığını hissediyor.
-Dead İnside (interlude):içten içe ölü olduğunu kafasındaki düşüncelerle savaştığından bahsediyor.
-Fuck Love:Trippie Redd ile yaptığı bir şarkıdır. Geneva gibi birini bulamayacağından, ağlamaktan gözyaşlarının tükendiğinden ve aşkının değer görmediğinden, zihninin içinde de ölebileceğinden bahsediyor.
-Carry On:ilerlemesi gerektiğini ve kalbinin çok ağrıdığını, ve  dayanamamaktan bahsediyor.
-Orlando:kalbindeki ağrının hiç bitmeyeceğinden, ölümü ve sonu yüzünde bir gülümseme ile beklediğini ve sonunun yaklaştığını boşa geçen zamanlarını boşa giden göz yaşlarından bahsediyor.
-Ayala (outro): Geneva için yazdığı bir şarkıdır. Ayala, Geneva'nın soyadıdır. Şarkıda, Geneva'nın ona verdiği sahte sevgiyi unutamamasından ve bunun canını çok yaktığından bahsediyor.

"XXXTentacion Hakkında"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin