16 Mart 2018 tarihinde yayınlanmış albümdür. İçinde 18 parça bulunmaktadır.
Introduction (interlude):
Alone Part 3: ImAloneImSorryCinthia adı ile soundcloud platformunda çok önceden yayınlamıştı. Fakat isim değişikliği yaptı.
Moonlight:
SAD!:
The Remedy for a Broken Heart(Why I am so in love):Neden bu kadar aşık olduğunu anlayamıyor ve onu sevmeyen birisi için vaktini harcadığını bildiğinden bahsediyor ve sevdiği kişinin çok kötü bir kız olduğundan bahsediyor. Üzgün olduğunu ise "hepinizin özgürlüğü ve parasından çok daha üzgünüm" diyerek anlatıyor.
Floor 555:
NUMB: Her yıl gözyaşları içinde boğulduğunu acıyı gizleyemediğini ve hissizleşmeye başladığındam bahsesiyor.
İnfinity(888):
Going Down!:
PAİN=BESTFRİEND(ft. Travis Barker):
$$$:
Love Yourself (interlude):
SMASH!:
I don't even speak spanish lol: şarkıda tüm diğer sanatçılar ispanyolca söyler ama X ingilizce söyler.
Changes:Geneva'nın veya bir başka bir kişi (büyük ihtimal Geneva) için yazdığı bir şarkı. Çok bilinen bir şarkısıdır.
Hope:Parkland silahlı saldırısında ölen çocuklara itafen bir şarkı, geri kalanlarımız için umut olduğunu ve sevdiği kişinin ağladığı ve hiç aklından çıkmadığından bahsediyor.
Schizophrenia:
Before I close my eyes:bazı iddialara göre intihar eden inançlı bir arkadaşının yazdığı ve X in o kişiye itafen müziğe dönüştürdüğü bir parçadır. "Before I lay me down to sleep
I pray the Lord my soul to keep" kısmı bir duadır. Ölümden ve tanrıdan bahsediliyor.Bu bölüm yarım kalmış ama tamamlamaya çalışacağım