18 haziran 2018 tarihinde Xxxtentacion bir motor galerisine gider ve dönüşünde silahlı banka soygunu esnasında vurulur ve ölür.
Arabasıyla galeriden çıkan X'in önünü keserler ve onu vurup boynundaki zincirleri, bagajdaki parasını alırlar. X'in o zamanlar silah taşıma yasağı vardı ve bu yüzden kendini savunamadı. Katillerden birisi X'in arkadaşı Kodak Black'in dövmecisiydi. Ve diğerleri de pek uzaktan değillerdi. Olayın Drake ile pek bir alakası yoktur. Çünkü cinayeti işleyenler önceki suçlarında ispiyonculuk yapmışlardır ama bu suçlarında eğer Drake'in parmağı olsaydı büyük ihtimalle ispiyonlarlardı. Ya da yakınları mutlaka ağzından kaçırırdı fakat olay doğaçlama yaşandığı için ispiyonlayacakları bir kişi yok.
(Banka soygunu yapan 4 kişi X'e rastlar ve onu da soymaya karar verirler...)
Teoriler:
1. Teori
İlk teori en güçlü ve kanıtlanabilecek teoridir.
X, intihar edecekti fakat buna hazırlanamadı ve ya buna kaza süsü vermek istedi. Kanıtları ise eskiden attığı tweetler şarkıları ve canlı yayınları. "In The End" isimli parçasında söyle bahsediyor:
" Penceremden kırılan camlar,
Burada amacımı bilen kimse yok,
Bunların sonunda kaçmayacağım, savaşmayacağım,
Çok geç, sunağın yanında durmayacağım..."
Bir tweetinde ise
"21, benim için yeterli bir hayat süresi"2. Teori:
X ruhunu şeytana sattı ve bundan kurtulmak için intihar etti.
"I spoke to devil in miami" parçasından bir kaç kısım şöyledir;
"Herşey yakında bitecek
....
Silahını kavra, elmandan bir ısırık al (adem ve havva'nın yasak elma yemesi yani günah işlemekten bahseder)Bana verebileceğin bir şey sun, şimdi ben sürekli değişen bir labirentde tıkılı kaldım,
Ruhumu ateşe teslim ediyorum, hızımı kontrol edemiyorum,
Bu nereye kadar gidiyor?
"Kalpsizlik düşüncesizliktir", bu bir barışseverin mazoşiste sözüdür,
Haritanın dışındayım , Lordum Bephomet ile konuştum,
O bana istediği şeyi verirsem beni kurtaracağını söyledi ,
"O şey nedir" diye yalvardım,
"Evlat o cennetin anahtarı" dedi
Ve aynen söylediğim gibi, pençelerim gösterildi
Geriye yaslandı ve güldü,
"Yakında istediğin şey senin olacak, ama ben istediğim zaten benim."
Anima vestra (ruhun)
Anima vestra (ruhun)"
Bazı kısımları kestim isteyen orjinalini dinleyebilir ya da Genius'dan bakabilir sözlere
https://youtu.be/oiCTF2VX9DUMiami'de Bephomet ile konuştuğunu söylüyor ve Miami'de ölüyor. Ruhunu satanlar, ruhunu sattıkları yerde öldürülüyor ya da ölmek istiyor bunun detayları da var ama karışık olduğu için yazmıyorum.
Bu şarkıdan sonraki çıkardığı şarkıların girişlerinde " Yakında herşey bitecek" diyor. Ve ruhunu şeytana sattığını şarkılarında da üstü kapalı bir şekilde vurguluyor.
Ve"Leave" parçasında da açıkça belli oluyor.
Yani, tüm her şey bitecek mi? (XXXTENTACION)
Kaçabilirsem artık canım yanmayacak mı? (XXXTENTACION)
Bunu söylemek bir şeyi değiştirmeyecek. (XXXTENTACION)
Aklımın içinde yürüyorum ve hayret ediyorum. (XXXTENTACION)
Yine de ölene kadar cehennemi talan edeceğim. (XXXTENTACION)
Hatırla, sen yıllarca borç içindeydin. (Şeytan)
O evde bir ceset gizlenmiş, yatan kişiyi kıskanmalısın. (Şeytan)
Senin her hareketin günah kaplıydı. (Şeytan)
Ama hiç bu kadar canlı hissetmemiştin. (Şeytan)
Kurtulduğunu düşünüyorsan yanılıyorsun. (Şeytan)
Ölmekten başka seçeneğin kalmadı. (Şeytan)
Orada yatan kişiyi kıskanıyorsun. (Şeytan)
Sanki ümidini hiç yitirmedin, git uykuya dal. (Şeytan)
Kurtuluşun yok, kurtuluşun yok, kurtuluşun yok. (Şeytan)
bu altyazı Cyle adlı youtube kanalından alıntıdır. X'in şarkı çevirilerini doğru bir şekilde dinlemek için kanalına bakabilirsiniz.
https://m.youtube.com/channel/UCjcC45pqAfowAT-V3qYK0ug
kanal linki ☝🏼
3. Teori
Bu teori oldukça komik geldiği için yazmaya gerek duymuyorum ve çoğunuz Drake teorisini biliyordur. Drake gibi yer edinmiş bir kişi ona sataşan ve pek de takipçişi olmayan birini öldürtmezdi. Zaten onun yerini sarsamayacaktı.Bilmek istediğiniz şeyleri,eksik ya da yanlış olduğunu düşündüğünüz şeyleri yazın.
Çevirileri kendim yapıyorum ve bu teoriler websitelerinde en çok gezen ve kanıtlanabilir teorilerdir