4

45 4 3
                                    


Ďalší týždeň prebiehal dosť chaoticky. Každý deň minimálne tri písomky a ústne skúšania. Bola som totálne vyšťavená ale šťastná, že som sa aspoň nemusela stretávať s Matthyasom mimo školy. Projekt ležal na mojom stole nedotknutý, jediné čo bolo hotové boli informácie, ktoré mi Matt diktoval v prvý deň.
Práve sme sa chystali ísť na telesnú, keď si celú triedu odchytila naša triedna učiteľka a zavolala nás naspäť do triedy.
,,Ako iste viete, každý rok majú ročníky rozličné výlety a druhákom pripadol lyžiarsky. Je to povinné takže sa z toho nikto nevyvlečie. Pôjdeme do jedného z najlepších lyžiarskych stredísk, budeme mať troj-hviezdičkový hotel. Ostatné informácie dostanú rodičia. A aby som nezabudla ideme prvý decembrový týždeň." odrapotala to akoby nič, usmiala sa na nás a odišla. Počula som ako niektorí natešene zakričali, no ja som medzi nich rozhodne nepatrila. To že som totálne drevo na šport vedia všetci ale lyže...to je horor. Zabijem sa tam len čo mi ich nasadia na nohy. Tessa bola nadšená keďže chodí každý rok na lyžovačku s rodinou. Matt už v triede nebol, išiel už pravdepodobne na telesnú. Vlastne v triede som už bola len ja. ,,Telesná! Doriti!" zakričala som a rýchlo vybehla z triedy. Zadýchaná ako po maratóne som vbehla do telocvične a všetká pozornosť sa obrátila na mňa. Žiaci už boli nastúpení a ja som pohľadom vyhľadala Tessu, ktorá sa uškŕňala. Jasné, vedela čo príde. Aida bude viesť za trest nástup a rozcvičku. Od učiteľky som dostala peknú hubovú a vybrala sa s nechuťou plniť trest. Ako naschvál som sa ešte potkla o vlastné nohy a hodila držku priamo pred Matthyasa! Och, áno presne toto som chcela. To, že ma bolelo celé telo ani nemusím spomínať. A ani to, že celá trieda spustila výbuch smiechu tiež nie. Zahanbene som položila hlavu na zem a rozmýšľala či bude moc trápne rozplakať sa pred všetkými. Matt nadomnou postával a vyškieral sa. Tessa ležala na zemi a smiala sa. Vlastne nie. Ona sa dusila smiechom! Bolo to tak strašne hlasné, že tak ako potrebujem pomôcť späť na nohy budem potrebovať strojček do uší. Učiteľka len pokrútila hlavou a poprosila Matta aby mi pomohol. To už som sa prebrala, priveľmi prebrala. 

,,Zabudni mám nohy a nie som chromá!" prskla som sa neho, stále ležiac na zemi.
,,Skutočne? Ja mám iný názor." on sa mi vysmieval! Tak toto nie!
Nadstavil mi ruku, ktorú som neplánovala prijať ale keď sa na mňa usmial okamžite som sa ho chytila. Haló, čo sa to deje? Odkedy naňho reagujem takto?
Vytiahol ma na nohy a odviedol do šatne. Tessu som si nevšímala, beztak sa s niekým stále smiala na mojom páde. Vošli sme do šatne, uvoľnene som vydýchla a podišla k svojim veciam.
,,Si v poriadku?" zľakla som sa. Myslela som, že už odišiel. Stále som bola trocha mimo a chcela som sa konečne prezliecť a dať telesnej raz a navždy zbohom.
Pocítila som dych na mojom krku a prudko sa otočila. Znova bol tak blízko! Rozhodla som sa obzrieť si ho aspoň takto. Rovný nos, pár pieh na ňom, plné a ružovkasté pery...takto som ešte chvíľku behala očami po jeho tvári až som sa dostala k jeho očiam, ktoré boli zahladené na moje pery. Bola som jeho očami tak zaujatá, že som si nevšimla, kedy sa ku mne priblížil. Teda, približoval sa viac. Znova ma zaujali jeho pery, ktoré vyzerali fakt lákavo! On to zrejme nevydržal dlhšie, pretože sa znova priblížil a jemne sa obtrel svojimi perami o tie moje. Bolo to tak jemné, že mi z toho nabehli zimomriavky po celo tele. Ruky mi položil na boky a viac si ma k sebe pritiahol. Tie svoje som mu zakrútila do vlasov a zaťahala. Zavrčal mi do úst a začal ma nenásytne bozkávať. Od prekvapenia som pootvorila ústa a Matthyas to vzal ako znamenie. Vkĺzol mi jazykom do úst a ja som vzdychla. Trvalo snáď celú večnosť, kým som sa spamätala a odtiahla sa od neho. Vlepila som mu facku a začala mu búchať päsťami do hrude. ,,Už nikdy to nerob jasné?! Daj mi pokoj a nepribližuj sa ku mne!" kričala som ako zmyslov zbavená. Matt najskôr prekvapene civel no potom sa uškrnul a zahlásil. ,,Myslím, že to nebude tak jednoduché keďže spolu robíme projekt." Zase sa mi vysmieval do tváre. Na jeho odpoveď som už neodpovedala iba som naštvaná odišla. 





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 11, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AidaWhere stories live. Discover now