Rodzina Rododendronowów

480 30 6
                                    

Rododendrownowie (chciałam ich nazwać Rododendronowiczowie, ale zabrakło miejsca w polu na nazwisko) mieli być moją pierwszą ,,normalną'' rodziną.

Złoczyńcy byli tylko na próbę, żebym oswoiła się z grą i nie smuciła się jakby mi któreś z nich przypadkiem umarło. (Dlatego byli tacy brzydcy i wgl.) Rododendrownowie natomiast zostali stworzeni z myślą, że będą moją główną rodziną, więc starałam się uczynić ją jak najbardziej lubialną.

Oto oni:

(Nie byłam wtedy jeszcze zbyt dobra w tworzeniu twarzy i tak dalej

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Nie byłam wtedy jeszcze zbyt dobra w tworzeniu twarzy i tak dalej.)

Od lewej: Pawełek Rododendronow (synek), Robert Rododendronow (ojciec), Paula Rododendronow (córka) i Emilia Rododendronow (matka).

Powiem coś o każdym z nich po kolei, ale tym razem bez osobnych zdjęć, bo znowu mnie złapie limit obrazków.

PAWEŁEK RODODENDRONOW

Aspiracja: Fenomen artystyczny. (Później wybitny malarz.)

Cechy:

-Dobry

-uwielbia naturę (nastolatek)

-miłośnik muzyki (dorosły)

Opis:

Pawełek (to jego pełne imię) zawsze nosił swoją różową bluzkę z jednorożcem. Ogólnie cały jego pokój był różowy, gdy był mały. Zawsze pełen pozytywnej energii, empatii i lekko (ta, jasne ,,lekko'') dziewczęcego zachowania. Wciąż zaczepiany na ulicach przez pedofilii. (Bo jak inaczej nazwać dorosłych facetów, przytulających się z małymi chłopcami?) Gdy dorasta jego życie uczuciowe staje się bardzo skomplikowane, ale o tym powiem trochę później.

ROBERT RODODENDRONOW

Aspiracja: Dowcipniś

Cechy:

-Żarłok

-Wesoły

-Niezdarny

Opis:

Robert jest głową rodziny. Utrzymuje ją pracując jako komik (tak naprawdę to utrzymywał ich kod motherlode, ale ciii...). Lubi chodzić po domach obcych ludzi w środku nocy i nigdy nie ściąga swoich kraciastych skarpet, nawet do snu.

PAULA RODODENDRONOW

Aspiracja: Przyjaciółka świata

Cechy:

-kreatywna

-romantyczna

-mól książkowy

Opis:

Paula spędza cały swój nastoletni wiek na podrywanie jednego i tego samego faceta z którym ostatecznie bierze ślub. Gdy dorasta zaczyna pisać książki o gejach, inspirując się swoim młodszym bratem.

Moje screeny z the Sims 4Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz