12.rész

16 1 1
                                    

Szeptember 14,szombat 

Reggel,olyan 7:40 fele keltem fel. Elővettem a telefonomat,felmentem a közönségi oldalaimra,majd utána pedig lementem a lányokhoz,reggelizni.

- Jó reggelt! - köszöntem nekik,mikor leértem.

- Jó reggelt! - köszöntek vissza,közben pedig leültem közéjük. 

Mikor megettem a reggelimet,elmentem készülődni. Majd,mikor készen voltam,akkor csatlakoztam a lányokhoz,ugyanis elkezdődött a csajos nap. 

- És először mit fogunk csinálni? - kérdeztem meg tőlük,ugyanis semmi ötletem sem volt,hogy mit fogunk csinálni. 

- Azt terveztük mára így csajos napra,hogy sorozatot néznénk,palacsintát meg pizzát csinálnánk meg olyan dolgokat,amihez illik egy ilyen napra. - mondta Perrie. 

Mikor ezt elmondta,akkor Jade bekapcsolta azt a sorozatot,amit elkezdtek nézni. (Asszem a Jóbarátokat kezdték el nézni.) Abból megnéztünk most egyhuzamba 8 részt. Mikor azt megnéztük,akkor jöhetett a palacsinta,illetve a pizza sütés,amit nagyon vártam. 

- Milyen palacsinta legyen? - kérdezte Jesy. 

- Én a nutellásra szavazok. - mondtam ki hirtelen,majd a többiek is erre szavaztak. - És milyen pizza legyen? - kérdeztem őket. Na,itt egy kis vita következett,de 2 perc múlva arra a döntésre jutottunk,hogy sajtos-kukoricás-baconos pizza lesz. 

Mikor elkezdtük csinálni a palacsintát meg a pizzát (Lee meg Jesy a palacsintát csinálták,én,Perrie meg Jade a pizzát),addig is beszélgettünk. Mivel alig pár hete vagyok itt,és nem tudunk annyit beszélgetni,így még többet tudhattak rólam.

- Hogy áll a pizza? - kérdezték egyből. A pizza jelenleg úgy állt,hogy Perrie gyúrta össze a pizzát,én meg Jade,a paradicsomos szószt csináltuk. 

Mikor a lányok készen lettek a palacsintákkal,addigra mi már a kinyújtásnál tartottunk,így ők is be tudtak segíteni a díszítésbe. 

- Na,ezzel is készen lettünk! - mondta Perrie büszkén.

Miközben sült a pizza,addig elkezdtük nézni a Rocktábort. Azért erre esett a választ,ugyanis Jade meg Perrie valamilyen Disney mesefilmet akartak nézni,Jesy meg Lee pedig valamilyen horror filmet akartak nézni. Én meg pedig megkérdeztem,hogy miért nem nézzük meg inkább a Rocktábort? Attól,hogy a Disney-n szokták leadni,attól személyem szerint nem olyan. És nincs is benne horror. Így ők is belátták,és azt mondták,hogy akkor nézzük. 

*FILM UTÁN*

Mikor vége volt a filmnek,addigra kisült a pizza is,így azt ettük ebédre. Mikor megettük,akkor elkezdtük egymás haját csinálni,illetve a körmünket. Eltelt vagy fél óra,mikor egyszer csak csöngettek. 

- Nyitom! - mondta Jade. - Szia! - köszöntötte a vendéget,akire így elsőre semmit nem tudtam,majd amikor bejött,akkor le esett,hogy ki az. Elméletileg Lily James jött át hozzánk,aki szerepelt az ,,Egy call girl titkos naplója"című sorozatban,illetve a ,,Just William"-ben. Ezt azért tudom,mert mind a kettő sorozatot láttam és így szerettem meg őt. 

- Lányok,ő itt Lily James. Lily ő itt Sophi Edwards,Perrie Edwards,Jesy Nelson és Leigh-Anne Pinnock. - mutatott be minket Jade. 

Mikor bejött a nappaliba,akkor elkezdtünk vele beszélgetni. A lányok ők csak annyit tudtak,hogy ma átjön (nekem azért nem szóltak,mert tudják,hogy mennyire szeretem),így ők is megtudhatták,hogy honnan ismerik egymást,amit el is mondok nektek. Jade meg Lily úgy ismerték meg egymást,hogy egy suliban jártak általánosban,és így lettek jóban egymással. 

- És mindannyian a bandában vagytok? - kérdezte.

- Én nem,csak Perrie,Jade,Jesy meg Leigh. - válaszoltam.

- Értem. És te mit csinálsz? 

- Jelenleg most suliba járok,a Fred Astarie Táncakadémiára járok,illetve most alakult egy bandám,Against The Current néven. 

- Ez igen! És már van egy számotok is? 

- Igen. Meg is mutattom. - mondtam,majd gyorsan fel is mentem a laptopmért.

Mikor leértem a laptoppal,akkor egyből meg is mutattam a zenét. Mikor vége lett,akkor neki nagyon tetszett.

- Ugye mondtad,hogy táncolsz meg mondtad,hogy most bandád van. Nem gondolkoztál el azon,hogy lekezd a színészi szakmát? - kérdezte.

- Ezen is gondolkodtam,de inkább ezt hanyagolom,mert annyira nem illene hozzám. - mondtam meg a választ.

Még egy kicsit beszélgettünk,egészen addig,ameddig el nem kezdődött az X-Faktor. 

*X-Faktor után*

Mikor vége volt az X-Faktornak,akkor egyenesen a szobámba mentem. Még egy kicsit telefonoztam,utána pedig elmentem aludni.


Sziasztok. Itt is lenne az új rész,remélem tetszik. Ha tetszett,akkor voteolj,illetve kommentelj! További szép estét kívánok mindenkinek! Puszi,Sophi:*

Az élet Perrie Edwardssal (BEFEJEZVE)Where stories live. Discover now