KÖSZÖNÖM,MEGLEPETÉS,PROJEKT VIDEÓ*.*

9 1 0
                                    

Sziasztok. Szerintem ma nem is tudtátok,hogy ma jövök egy bejegyzéssel,de mindegy.:D A mai bejegyzés amúgy is úgy állna,ahogyan fönt megírtam. De nem is húzom tovább az időt,elkezdek mindent.

Nagyon szépen köszönöm,hogy több mint kb. 313-an (tudom,hogy nem nagy szám,de nekem annak számít) olvastátok a blogot. Lehet,hogy voltak olyan részek,ami tisztára érthetetlen volt,de ezeknek amúgy ennek azért voltak oka is. Gyakorlaton mindig változó,hogy mikor végzek,illetve mikor suli van,akkor is nagyon fáradt szoktam lenni,ugyanis vannak azért olyan napok,amikor is kb. este 9-10-ig tanulok,és így kijön a fáradtság is. De tényleg,nagyon,nagyon,de nagyon szépen köszönöm,hogy ilyen sokan olvastátok. <3 

Viszont,nem ennyire terveztem ezt a bejegyzést. Ugyanis jövök nektek kettő meglepetéssel,illetve egy projekttel. A meglepetés az lenne,hogy:

1. Ennek a blognak lenne egy angol,illetve egy német változata. Először a német verzióval jövök,ugyanis én németet tanulok,illetve nagyon még nem tudok angolul,és azt fogom így a vizsga mellett tanulgatni.

2. Ezt akár hiszitek,akár nem,de tervezek ennek a blognak 2.ÉVADOT! Eredetileg nem terveztem csinálni,de ahogyan láttam,hogy olvassátok a blogot,így azt a döntést hoztam,hogy lesz neki még egy évadja. Viszont azt sajnos lehet,hogy csak azt márciusban tudom elkezdeni,mert nagyon most nincs időm,hogy elkezdjem. 

Remélem,hogy örültök ennek a meglepetésnek. És most jöjjön az a rész,amit én már nagyon vártam,hogy ezt írjam. Már nagyon sok magyar rajongóknál láttam,hogy csinálnak egy projekt videót,de a magyar LM fanoknál még nem láttam. Ezért kitaláltam,hogy mi is csináljunk egyet. Amikre én gondoltam,hogy benne lenne a projektbe: rajzok,üzenet a lányoknak,éneklés. NEM erőltetem azt,hogy ezt csináljátok,mert ebbe a projektes videóba azt küldtök,amit akartok. Azt még nem terveztem el,hogy meddig lehet elküldeni,de valahogy úgy kéne,hogy még ebben a hónapba,illetve a következő hónap elején kellene küldeni. A projektes videót csak azért akarom megcsinálni,hogy a lányok észre vegyenek minket,illetve,hogy jöjjenek Magyarországra koncertezni. Illetve így a videó mellé hirtelen azt találtam ki,hogy Twitteren,illetve Instagramon azt a hashtaget használnánk,hogy #LMconcertinHUNGARY . Fontos,hogy ha ezt a hasthaget használjuk,akkor jelöljük be mind a négyüket,ugyanis ha mindegyiküket bejelöljük,akkor is van annak esélye,hogy észre vegyenek minket!

Aki valamit akar küldeni a projektes videóhoz,akkor itt,illetve ezeken az oldalakon el tudja küldeni: 

Facebook: Thompson Rydel

Instagram: @teddybearperrie  

Twitter: @edwards_sophi

Remélem,hogy nagyon sokan fogtok részt venni ebbe a projektbe! :) És remélem,hogy ez a bejegyzés tetszett nektek.:D További szép napot kívánok mindenkinek! Puszi,Sophi:* 

Az élet Perrie Edwardssal (BEFEJEZVE)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang