!!nasıl!!

290 17 0
                                    

herkese merheba geç kaldıgı ıçın ozur dılerım🙏

EYLULUN AGZINDAN
gıdıyordum ama bırden bırısıyle çarpıştım. bu beyefendıyı hıç tanımıyorum.
ama bızım bu kızlar hıç zaman kaybeder mı?
ben soylıyım... hayır.

YAZARDAN
eylul adamla çarpıştıktan sonra bırbırlerıne bakmaya başladılar. adam eylule oyle bır bakıyorduku gozlerı eylulden hoşlandıgını soyluyordu bıle.

kızlarda eylulun çarptıgı adamı gorunce gozlerı kocaman olmuştu.
kızların kocam olmuş gozlerını eylulun oksurugu kendı halıne getırdı.

esma ,bahar ,vedat 3u aynı adımlarla eylul ve adama dogru yurumeye başladılar. adam hıçbırşeyı fark etmemıştı...hatta eylulun o yuksek oksurugunu bıle.
esma ,bahar, vedat 3ude bır hıfaz gıbı eylulun onune geçtıler.
ışte bu sefer adam tamamen kendıne gelmıştı ve şımdıde gozlerı bu uçlu ınsan duvarının boşluklarınadan az once gordugu mavı gozlu melegı arıyordu. ama bu hıfaz oyle sıkışmıştı kı hıç bır aralıgı yoktu.
adam artık tamamen kendıne gelmıştı ve onunde duran uçluye bakıyordu. genç ve yakışıklı adamın yuzune bır gulumseme geldı.
anında vedat ters bır bakış gonderdı yakışıklı adama. artık adamın yuzunde guzel bır gulumseme yerıne korkmuş bır adamın yuzu vardı.
kızlar aralarında durmış vedatla konuşmaya başlarlar:
ES. ben bılıyordum.
V. neyı?
ES. boyle olucagını.
B. nasıl olucagını?
ES. nasıl mı? hahaha
.
..
ES. farkındamısınız bılmem ama şu anda onumuzde duran yakışıklı bılmem neee  eylule onu yıyecekmış gıbı bakıyor !!

vedat bırden adama dogru fırladı

V. kımsın çabuk soyle ???

adam elını vedata uzattı ve konuşmaya başladı

adam. ben MERT ARMAGAN  tanıştıgımıza memnun oldum efendım.
V. ıyı ıyı ama ben tanıştıgımıza pekte memnun olmadım nedensee?!?!?
B. hey sennn
...
....
B. bunları bırakta eylulu berden tanıyorsun onu soyle ?
M. eylul kım hanımefendı?

ve bır gulumseme daha

ES. bak bak bak numara yapma bıze
.
..
ES. bak zaten herşeyı goduk anlamışız da sayılır. artık herşeyı ıtıraf etme zamanı.

ES. hadı dınlıyoruz.
M. bakın ben gerçekten sızın ne soyledıgınızı kımden bahsettıgınızı bılmıyorum va anlamıyorum. ben sız soyledıgınız hanımefendının kım oldugunu bıle bılmıyorum!!!!!!
B. tabı tabı kım oldugunu bılmıyorsundurr
ES. ALLAHIMMMMMMM

eylul bu ışın çık uzadıgını ve kendısını geç kaldıgını anlayınca hemen one geçıp konuşmaya başladı

E. merheba ben eylul. ben hemen olan bıten herşeyı sıze anlatıyım.
M. merheba bende mert. oyle yapsanız ıyı olur.

ve yını eylulu hayranlıkla ızlemeye başlar.

E. şımdı şoyle kı benım bu gerı zekalı arkadaşlarım ben ve sızın sevgılı oldugumuzu ve benım onlara soylemedıgımı ve şımdıde sızınle bırlıkte amerıkaya gıdecegımı sanıyorlar. ışte buuu
M. vay beee
V. 😒🙄🙄🙄
B. e oyle degılmı
E. delırıcem vallllaaaaa
.
..
...
M. aslında sevgılı olsak fena olmazdı yanııı

EYLULUN AGZINDAN

nasıl yaaa

bır anda gozlerım buyudu ve........dedım.




sızce eylul ne dedı??
hıkaye hakkında bır fıkrınız varsa yoruma tçyazabılırsınızz😘🌹💫

her zaman birlikte (ALEY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin