Mikor bementünk a lakásba megkérdezte, hogy hol tudna lefürödni, megmutattam és adtam neki törölközőt meg kerestem apumnál pizsamát számára. Még fürdött én nekiálltam vacsorát készíteni neki. Nem tudtam mit szeret ezért felvágtam neki mindenféle zöldséget amit találtam egy tányérra, raktam mellé kenyeret amit megkentem vajjal meg egy kis felvágottat is tettem oda. Mikor fordultam meg, hogy az asztalra tegyem a kaját megláttam egy száll boxerben. Ott állt a szék mellett és rám nézett azzal a szexi mosolyával annyira zavarba jöttem, hogy a tányér kicsúszott a kezeim közül és ripityára tört. Gyorsan lehajoltam összeszedni a nagyobb darabokat de az egyik szilánk elvágta az ujjam. Mikor ezt észrevette oda rohant hozzám segíteni.
Erik: Mit csinálsz ? Miért nem seprűvel szeded össze ?
Én: Miért nincs rajtad a pizsama ? (e közben a fejem olyan vörös volt mint egy paradicsom és csak az járt az agyamba, hogy itt van egy fiú előttem szinte pucéran )
Erik: Ez most nem számít !
Én: De számít, mert ha veszel fel valamit és nem egy szál boxerben mutatkozol előttem nem történik ez !
Erik: Sajnálom nem akartam fájdalmat okozni...Megfogta a kezemet amit elvágtam és adott rá egy gyengéd csókot. Én e közben ártatlan fejjel néztem rá és a számat haraptam. Rám nézet és azt mondta:
"Sajnálom de nem bírok magammal"
Elkezdett felém hajolni, én becsuktam a szemem, nyeltem egy nagyot és készültem egy szenvedélyes csokra de nem történt semmi. Már olyan közel voltunk egymáshoz, hogy az ajkaink szinte összeértek, de ő nem tett semmit. Mintha arra várt volna, hogy majd én lekapom vagy nem tudom. Kinyitottam a szemem ő meg csak egy laza mosollyal eltávolodott tőlem. Nem tudtam ezt hova tenni. Meg is kérdeztem tőle, hogy mi volt ez de ő nem válaszolt csak megkérdezte hol van a sebtapasz. Elmondtam neki merre találja. Majd oda hozta nekem és bekötötte az ujjam, meg segített össze takarítani. Azután elmentünk a szobámba aludni, a vacsi meg elmaradt. Megvetettem neki a földön és elkezdtünk aludni.
Reggel korábban felkeltem mint ő és azt vettem észre, hogy este valahogy bebújt az ágyamba. Azon gondolkodtam lerúgjam vagy pedig hagyjam tovább aludni. De nem volt szívem bántani mert annyira édesen be volt gubózódva a takaróba, inkább hagytam tovább aludni úgy is még leakartam fürdeni. Úgy meg nem mertem, hogy fent van és tudom bármikor benyithat, mert nálunk nem volt zárható a fürdő. Szóval elmentem fürdeni közben hallgattam halkan zenét. Egyszer csak azt veszem észre hogy nyílik a zuhanykabin és belépett mellém. Én persze reflekszből ott takartam magam ahol tudtam. Menekülni se tudtam mert beszorított a sarokba. Végig nézett a testemen, majd gyengéden eltűrte az arcomból a hajam. Elkezdett felém közeledni, egyre közelebb és közelebb jött. Bele néztünk egymás szemébe. Mikor már egymáshoz simult a testünk olyan szinten, hogy egy csepp levegő se maradt köztünk. Fogott és hirtelen megfordított, lágyan elkezdte csókolgatni a nyakam. Közben az egyik kezével belemarkolt a hajamba és hátra húzta a fejem közben még mindig csókolgatta a nyakam a másikkal egyre lejjebb és lejjebb nyúlt, mikor már majdnem oda ért volna a végállomáshoz. Azt sugta a fülembe:
"Könyörögj és oda nyúlok. Mond, hogy repítselek el a mennybe."
Én szót fogadtam, megtettem amit mondott. Majd ő oda nyúlt ahol még férfi keze nem járt. Először csak lassan, gyengéden elkezdte a csiklómat simogatni majd egyre gyorsabban és erősebben csinálta. E közben hátra nyúlva megfogtam a tarkóját még a másik kezemmel támaszkodtam a falnak. Egyre szaporábban vedtük a levegőt. Egyszer csak hirtelen két ujjával felnyúlt nekem én meg nyögtem egyet. Mire ő bele harapott a nyakamba.
"Egy hangot se !"
Én ettől csak jobban élveztem a dolgot. Váltogatva az útjait egyszer kettő egyszer hárommal ujjazott vagy éppen csak egyel. Egyre jobban és jobban izgatott még a végén olyan mennyei dologban volt részem mint még soha mikor elélveztem. Mint ha tényleg a mennyben lennék. Annyira jó volt ez az érzés, hogy többet akartam belőle és többet. Az ment végig az agyamon, hogy ez nélkül az érzés nélkül, hogyan lehet élni és ha valaki ezt megtapasztalja hogy hogy nem lesz függő ? Mert én már most azzá váltam miatta. Ezt nem lehet elmagyarázni, nem lehet mihez hasonlítani, ezt át kell élni. Mikor vége lett a mámornak a testemben, odafordultam hozzá. Átkaroltam, egy pillanatra belenéztem a szemében láttam rajta, hogy alig bírja türtőztetni magát. Ezért szenvedélyesen megcsókoltam és mint ahogy ő húzta a az agyamat konyhában elhátráltam tőle egy aranyos mosollyal fűszerezve. Majd kimentem a zuhanykabinból.
Mikor felöltöztem meg beágyaztam ő is kijött a zuhanyzoból. Elég sokáig volt bent, volt egy két tippem, hogy mit csinálhatott. Elmentünk reggelizni és csináltam magunknak tojásrántottát mellé egy kis kávét. Azt mondta, hogy ő feketén szereti ezért úgy csináltam, magamnak meg raktam bele tejet meg egy kicsi cukrot. Leültünk és elkezdtünk enni. Valami bevillant ott abban a pillanatban. Hogyan került ő oda a parkhoz aznap este amikor történt az a szörnyű dolog. Meg is kérdeztem tőle.
Én: Most jutott eszembe, te mit csináltál tegnap este a parknál?
Erik: (rám nézett és láttam rajta, ideges lett megpróbálta terelni a témát) Húúú de sótlan ez a tojás, nem kérhetnék hozzá egy pici sót?
Én: Ne tereld a témát !
Erik: Nem mindegy ?! Az a lényeg, hogy ott voltam és segítettem.
Én: Nekem nem mindegy ! Mond el !
Erik: Jó elmondom azért voltam ott mert....
YOU ARE READING
Sötét vágyak +18
RomanceEgy lány aki nem vágyik pasikra csak maga van és a hobbijai. De fenekestül felfordul az élete amikor megismeri az új szomszéd fiút. Mélyen megbújó vágyait próbálja felszínre hozni amit még ő se tud, hogy vannak. Az elején nem hagyja, hogy ezek az ér...